Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 31., csütörtök

Cs.Szintia.: "Pihenés" - Niall. 18+



Niall állandóan dolgozik így alig jut időnk egymásra. Abból állnak ki a napjaink, hogy mire én reggel felkelek Ő már nincs is otthon, este mire hazajön én már alszom, vagy csak beszélünk két szót és alszunk. A kapcsolatunk ezáltal kezdett ellaposodni így úgy döntöttem, hogy egy kicsit feldobom. Tudtam, hogy aznap korán fog hazaérni ezért elkészítettem a szobát. Az egyik fotelt nagy nehézségek árán betoltam a hálóba a nappaliból, pár gyertyát meggyújtottam, enyhe világítást csináltam a szobába és kellemes zenét kapcsoltam be. Hogy még jobban fokozzam a kedélyeket, megvettem azt a fekete fehérnemű szettet, amit egyszer kinézett nekem de nem engedtem, hogy megvegye. Kilencre vártam haza, de előbb jött. Hallottam, ahogy becsukódik a bejárati ajtó, gyorsan leültem a fotelba.
-[T/N], itthon vagyok. - kiáltott de nem reagáltam.
Hallottam, ahogy léptei egyre közelednek a szobához ezért gyorsan egy szexi pózba vágtam magam. Mikor belépett meglepetten nézett körül, majd mikor rám nézett megnyalta száját és elindult felém. Felálltam a fotelből, majd mikor elért hozzám kezeit derekamra tette és magához húzott.
-Mivel érdemeltem ezt ki? - nézett rajtam végig.
-Röviden azzal, hogy vagy nekem. - mosolyogtam csábosan, mire neki sem kellett több azonnal megcsókolt. Csókunk mohó, mégis gyengéd volt. Végig simított meztelen hátamon, majd tovább ment fenekemre és erősen rámarkolt. Kicsit elhúzódtam tőle és helyet cseréltem vele, leültettem a fotelba és lehajoltam hozzá.
-Ne mozdulj. - haraptam meg számat majd a lejátszóhoz sétáltam és egy dögös zenét tettem be.
Ránéztem és láttam rajta, hogy kíváncsi a folytatásra. Lassan elé sétáltam és táncolni kezdtem. Nem volt nagy gyakorlatom benne, de Niallnek tetszett, ahogy láttam.
-Látom meg akarsz ölni. - morogta és láttam, hogy szemei elsötétülnek a vágytól.
Megfordultam és úgy folytattam a mozgást. Vállam fölött átnéztem és rákacsintottam. Ismét szembe fordultam velem térdeire tettem a kezeimet és kicsit szét tettem őket, majd lassú mozgással leguggoltam elé, majd vissza fel. Minden mozdulatomat követte pillantásával. Megint hátat fordítottam neki és ölébe ültem. Nyolcasokat írtam le csípőmmel és éreztem, ahogy a "Kis Niall" kezd dudorodni. Megmarkolta csípőmet és jobban ölébe húzott.
-Milyen kis türelmetlen valaki. - kuncogtam.
-Ilyen kínzás mellett csodálkozol? - morogta.
Ujjait csípőmbe nyomta, nem bírt magával.
-Tudod nagyon tetszik ez a fehérnemű, de úgy érzem mennie kell. - mondta halkan majd egy mozdulattal levette melltartómat és a földre dobta. Amennyire csak lehetett ölébe húzott és megmarkolta a melleimet. Felsóhajtottam, majd tovább folytattam a csípőmozgást amit Őt egyre jobban beindította. Apró puszikkal lepte el vállamat, majd egyik keze a mellemről levándorolt az bugyimra és agyagon keresztül kezdett el dörzsölni. Mielőtt benyúlt volna bugyimba felálltam, Niall pedig csalódottan nézett rám.
-Most miért? - kérdezte.
-Meglátod. - haraptam számba.
Leguggoltam elé, kicsatoltam az övét, lejeb húztam róla nadrágját, boxerével együtt. Mérete felfelé ágaskodott és már a látványától is benedvesedtem. Kezembe vettem farkát és lassan, ütemesen verni kezdtem neki. Lehunyta szemét és úgy élvezte azt amit csinálok. Mivel nem látta cselekedeteimet ezért hirtelen tövig bekaptam neki és gyorsan szopni kezdtem neki. Egy hangos nyögés hagyta el száját, kezét fejemre csúsztatta, megmarkolta a hajamat, így átvéve Ő az irányítást. Fogammal néha súroltam, amit Őt még inkább csak ingerelte.
-[T/N]. Gyorsabban, már nem sok kell. - nyögött én pedig eleget tettem kérésének.
Nem sokkal később éreztem, ahogy rángatózni kezd a számban és elélvez. Kicsit nehezen de lenyeltem az egészet, majd felmentem arcához és megcsókoltam. Hajamba túrt és próbált magára húzni de nem engedtem neki.
-Szivi, téged nem zavar ez a nadrág? Mert engem nagyon. - néztem félig letolt nadrágjára, mire Ő vette az adást és gyorsan levette magáról. Ahogy ölébe ültem pénisze csiklómnak nyomódott, ezért egy kisebb nyögés hagyta el a számat. A nyakamat csókolgatta közben pedig folyamatosan duruzsolt.
-Annyira akarlak, hogy azt el sem tudnád hinni. - harapta meg a bőrt a nyakamon és ezzel egyszerre megemelte csípőjét így megint nekem nyomódott ékessége.
-Ezt nem bírom. - nyögtem.
Félrehúztam bugyimat és lassan ráereszkedtem meredező farkára.
-Rohadt élet. - morgott fel, gyorsan megemelte csípőjét így tövig belém csúszott. Egy hangosat nyögtem, majd fel-le kezdtem rajta mozogni. Niall erősen markolta a csípőmet vagy a fenekemet. Néha gyorsítottam a tempón, majd ismét lassítottam. A váltogatásaim az őrületbe kergették de egyszerre közelebb is került a csúcshoz.
-Óh kicsim. - nyögött és úgy megmarkolta combjaimat, hogy meglátszottak ujjai.
Éreztem, ahogy belém "üríti" magát, aminek hatására én is elmentem. Levegőt kapkodva és hevesen dobogó szívvel ültem még mindig ölében, miközben egymást öleltük.
-Máskor is csinálhatnál ilyen akciókat. - vigyorgott kajánul majd megcsókolt.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése