Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Biankának.: Ellenségből szerelem. (Harry) 18+


A társasági köröm elég nagy és viszonylag mindenkivel kijövök egy embert kivéve. Harryt.
Folyamatosan csak oltogatjuk egymást és azt lessük, hogyan cseszhetnénk ki a másikkal. A többiek azt mondják ez annak a jele, hogy vonzódunk egymáshoz. A nagy szart...vagy mégis??
Szombat este úgy volt, hogy nálunk lesz egy kis összejövetel, ami általában táncról és piálásról szólt. Este kilencre volt megbeszélve, hogy jönnek mikor nyolckor csengettek. Legnagyobb meglepetésemre Harry állt az ajtóban.
-Hát te Styles? Eltévesztetted a házszámot?
-Nem. - válaszolt majd kacéran rám mosolygott.
-Ha már itt vagy, gyere be. - húztam a számat majd álltam arrébb az ajtóból.
Leültünk a kanapéra és csak bámultunk magunk elé.
-Oké, első bemelegítő kör? - kérdeztem meg a kezembe vettem egy üveg vodkát.
Negyed óra alatt lehúztuk majdnem az egész üveget, mikor Harry vészesen közeledett hozzám. Egyik karjával erősen szorított magához, másikkal arcomat és számat simogatta.
-Engedj el Styles. - nyögtem mikor ajka végig súrolta az enyémet.
-Ezt mondod, de nem ezt akarod. - suttogott majd megismételte az előző mozdulatát.
Kezeim életre keltek és Harry göndör fürtjei közé túrtak. Mintha ez kellett volna neki hevesen csókolni kezdett, harapta és szívta a számat ami belőlem kisebb nyögéseket váltott ki.
-Még mindig úgy gondolod, hogy engedjelek el?? - suttogta a fülembe majd nyakamat kezdte harapni.
-Ha abba mered hagyni... - belém folytotta a szót mert szája ismét az enyémre tapadt.
Nem tudom mi történt velem, egyik pillanatról a másikra bevadultam, Harryt a hátára löktem csípőjére ültem, néhányszor hozzádörgölőztem majd erősen megcsókoltam. Megmarkolta a fenekem, mire én szájába haraptam. Felemelkedtem, levettem róla ingjét, végig simítottam tökéletes testén, majd ismét egymás száját kezdtük falni. Kezét becsúsztatta felsőm alá és felfelé kezdte húzni. Megszabadítottuk egymást minden maradék ruhától és ismét ugyanabban a pózban voltunk, mint előtte. Éppen szájjal kezdtem volna izgatni, mikor elhúzódott.
-Nem, nincs kínzás. - nézett rám vággyal teli szemekkel.
Értettem mire gondol, rögtön a lényegre akart térni. Néhányszor végig húztam kezemet méretes férfiasságán majd lassan ráültem. Hirtelen feszítő fájdalmat éreztem, de az volt a legkisebb dolog, ami akkor érdekelt. Lassan kezdtem fel-le mozogni, élveztem minden egy pillanatát. Erősen markolta a fenekem és a csípőm, én pedig akarva akaratlanul karmoltam mellkasát. Néhány perc múlva éreztem, hogy közel a csúcs.
-Óh Harry. - kiáltottam fel amit hangos nyögések szakítottak félbe.
Harry még nem volt "készen", ezért nem hagytam abba, sőt méggyorsabban kezdtem rajta lovagolni, minek következtében nem sokára ő is elment.
Pihegve ültünk a kanapén egymás karjaiban, mikor megszólalt a telefonom. Egy sms-t kaptam, amit a legjobb barátnőm írt.
"Hallottuk sikerült megbeszélni Harryvel a dolgokat, piálás elhalasztva.;)"


Bocsii, hogy nem lett anyira 18+os..de késő volt és fáradt voltam de megakartam írni. ne harii. remélem azért tetszett.:)
~Jennii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése