Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Játék a nutellával és Harryvel 18+


Egy bugyiban és egy kis topban álltam a hütfő előtt, egy doboz nutellával a kezemben. Ujjamat belenyomtam a dobozba majd amilyen szexisen csak tudtam lenyaltam róla, hiszen tudtam, hogy a barátom Harry lát.
Felállt az asztaltól, a hátam mögé lépett, csípőmre rakta a kezét és magához húzott. Éreztem, hogy jócskán felvan már izgulva. Kivette kezemből a nutellát és maga felé fordított. Saját ujját kente be nutellával, majd tartotta számhoz. Vettem az adást, szemébe néztem, először csak végig nyaltam ujját, majd az egészet bekaptam. Elszakadt nála a cérna és hevesen megcsókolt. Nyelveink küzdöttek egymással és azt hiszem a végeredmény döntetlen lett. Bementünk a nappaliba, Harryt ledöntöttem az ágyra, nutellát kivettem a kezéből, majd a csípőjére ültem. Megismételtem ugyanazt, mint amivel elkezdtem az egész játékot, annyi különbséggel, hogy direkt hagytam a számon egy kicsit. Harry felült és lecsókolta, amitől kirázott a hideg. Kacéran elvigyorodtam, vissza löktem hátára, majd a nyakától a hasa aljáig végig kentem egy kisebb adag nutellát.
-Meg akarsz ölni? - lihegte mikor fentről lefelé kezdtem el eltávolítani testéről a csokis masszát. Hallhatóan élvezte a dolgot, mert száját kisebb nyögések hagyták el. Mikor elérkeztem hasa aljához kínzó lasúsággal kezdtem el lenyalni a maradékot, ami belőle egyre többször váltott ki nyögést. Fogammal végig súroltam hasát, mire ő lelökte maga mellől a kis dobozt felült és eszeveszetten falni kezdte számat...levette a topomat...
és innentől a fantáziátokra bízom..:DD

A történetet ihlették az 1D Family-s testvééreim..:DDD Köszönöm nekteek.:DDD
~Jennii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése