Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Summer love (Louis) 18+

 
E-mailben kaptuk a "beugrós" írónktóól.:))
Anyuékkal nyaralni mentünk, de semmi kedvem nem volt hozzá, mivel előtte 2 hete szakított velem a barátom, és egyáltalán nem volt kedvem másfél hétig egy szállodába rohadni. Viszont muszáj volt mennem, mert anyuék szerint ez majd jót fog tenni, hogy elfelejtsem Bradet. Első napot végig a szálloda szobában töltöttem, filmet néztem és mindenféle hízlaló édességgel tömtem magam. Másnap úgy döntöttem, hogy attól, hogy búslakodom, nem lesz minden a régi, fogtam magam felvettem a fürdőruhám és kimentem napozni a medencéhez. Rengeteg jó pasi volt lent, de nem igazán érdekeltek, bedugtam a fülem, s zenét hallgattam. Egy bő fél óra épp elég is volt és elindultam visszafelé a szállodába. Anyáék fent voltak, nem is vittem magammal kulcsot. Benyitottam ledobtam a törölközőt az asztalra. Furcsának találtam, mintha eddig nem teljesen így nézett volna ki. Mindegy, vontam vállat és indultam is a szobám felé. Benyitok, de a szobám helyett egy másikat találtam benne egy irtó helyes pasival, aki épp kielégítette magát. Azonnal megpördültem tengelyem körül és kivágtattam a házból. Pechemre a szomszéd házba nyitottam be. Magamba szidtam az átkozottul egyforma házakat, amikor egy hirtelen gondolattól vezérelve ismét benyitottam, bementem a gyönyörű idegenhez és semmi szó nélkül szopni kezdtem.
-Mmmm..Hogy hívnak kedves idegen?-húzta elképesztően gyönyörű mosolyra a száját.
-(T/N)-nyögtem közbe kezemmel kényesztettem hatalmas férfiasságát-Na és téged?
-Louis…baby-nyögött bele a mondandójába-Ahh ne hagyd abba, gyorsabban!-adta az instrukciót, majd inkább a hajamba túrt, megfogta a fejemet, s ő kezdte el diktálni a tempót.
-Oohhh-nyögött egy hatalmasat, a számba élvezett, én meg engedelmesen lenyeltem.
-Most pedig tisztára nyallak!-dobott le az ágyra és nem is törődött a bikinim eloldásával, egyszerűen csak letépte rólam. Megcsókolt, közben a melleimet markolászta, majd egyre lejjebb haladt, s végül elérte a csiklómat. Hatalmasat nyögtem, ő meg elégedetten mosolygott. Addig izgatta a csiklóm még majdnem elmentem, de a csúcs előtt abbahagyta.
-Te szemét!-ordítottam rá-Bassz már meg, de rendesen!
-De türelmetlen valaki.-mondta, majd feljött hozzám, hogy ajkaink újra egymásba forrjanak, nyelveink pedig tüzes táncba kezdhessenek. Közben egyik ujját, majd a másikat is belém rakta, s pumpálni kezdett.
-Nem az ujjaidtól akarok elmenni basszameg!-ordítottam még türelmetlenebbül.
-Te akartad!-lábamat szétnyitotta, s belém tolta magát. Meg sem várta hogy megszokjam a méretét egyből iszonyatos sebességgel döngetni kezdett.
-Ahh, nagyon jó vagy Lou!-ziháltam, majd belemarkoltam a fenekébe. Ettől csak még jobban beindult. Megfordult, magára rántott, ezzel változtatva helyzetünkön. Elkezdtem rajta lovagolni, közben ő a melleimet kényeztette.
-Mindjárt elmegyek!-kiáltottam. Louis megint fordult, s így ismét én voltam alul. Még az előbbinél is gyorassaban mozgott bennem, már ha ez egyáltalán lehetséges.
-Louis!-kiáltottam, s abban a pillanatba elélveztem. Nem hagyta abba, még egy párat tolt rajtam, s éreztem, hogy ő is elment.
-Ez csodálatos volt-mondta csillogó szemekkel-Ugye jössz holnap is?- tette hozzá pimasz mosollyal.
-Persze-ígértem meg, s megcsókoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése