Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

H.Abigélnek.: Meglepetés Zayntől. 18+

Zaynt, a pasimat egész nyáron nem láttam, mert a szüleivel elutaztak valahova nyaralni. Még egy hét volt a nyaralásukból én pedig alig vártam, hogy találkozzunk.
A szobámban kuksoltam, mikor anyám hangját hallotam.
-Abi, gyere. Jött hozzád valaki.
Senkihez, semmi kedvem nem volt, de kíváncsi voltam, hogy ki jöhetett. Mikor a lépcsőhöz értem azt hittem elájulok. Zayn állt a nappalink közepén és beszélgetett anyuval. Zayn háttal volt nekem, így mikor anya meglátott elhallgatott és engem nézett mosolyogva. Zayn rögtön megfordult és hatalmas mosoly húzódott száján.
-Zayn.! - kiáltottam majd leszaladtam a lépcsőn és egyenesen az ölébe ugrottam. - El sem hiszem, hogy itt vagy. - mondtam neki és már majdnem elsírtam magam örömömben.
-Hiányoztál. - morogta nyakamba.
-Te is nekem.- mosolyogtam majd megcsókoltam.
Elkezdtem húzni az emeletre.
-Örülök anya, hogy jót beszélgettetek de mostmár Zayn az enyém. - mondtam.
A lépcső tetején megállított.
-Ez nem volt szép. - vigyorgott rám.
-Az nem volt szép, hogy nem szóltál, hogy elöbb jöttök haza. - mondtam neki majd belöktem a szobámba, ott pedig az ágyamra. Ráültem csípőjére és megcsókoltam. Közben felfelé kezdtem húzni atlétáját, míg végül le nem vettem róla. Végig puszilgattam felső testét, majd elértem nadrágjához és azt is lehúztam. Boxeren keresztül kezdtem símogatni, majd lehúztam róla és úgy kezdtem verni neki. Lassan végig nyaltam párszor, majd az egészet bekaptam.
-Óh anyám, mennyire hiányzott ez. - nyögött egyet.
Gyorsítottam a dolgokat, mire Zayn hangosan a számba élvezett. Felült levette felsőmet, melltartómmal együtt és szájával kezdte kényesztetni a mellemet. Megmarkolta a fenekemet, mire egy kicsit felnyögtem. Ismét ölében ültem és dörgölőztem hozzá. Elúhózdott.
-Idegesít ez a nadrág baby. - mondtam mély, szexis hangján. Levette rólam a nadrágot, majd egész egyszerűen magára ültetett. Lassan, majd egyre gyorsabban kezdtem rajta lovagolni. Felült, és magához húzott. Köröket írtam le csípőmmel, ami arra késztetett mindkettőnket, hogy hangosakat nyögjünk. Pár perc múlva mindketten hangosat nyögtünk és elmentünk. Lemásztam Zaynről.
-Négy kézlábra.! - utasított.
Tettem amit mondott, ő pedig keményen belém hatolt. Nem fogta vissza magát, erősen tolt és nagyon gyorsan, közben pedig melleimet markolta.
-Zayn el fogok menni. MOST.! - az utolsó szót már kiabáltam.
És abban a pillanatban el is mentem, Zayn pedig rögtön követett.
-Aah baby, annyira hiányoztál. - ölelt meg.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése