Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Roxinak.: In the Party with Zayn 18+



Szombat este volt és a barátnőimmel készültünk bulizni.
-Szerintetek jó leszek ebben a ruhában? - tettem magam elé egy pink miniruhát. 
-Tökéletes. Pont passzol a barna színedhez. - vigyorgott barátnőm. 
Mivel nyár volt így mindannyian csoki barnára voltunk sülve. Magamra aggattam a ruhát és elégedetten nyugtáztam az eredményt. A hajamat enyhén begöndörítettem és dögös sminket is feldobtam magamnak. 
-Mi ez a dög stílus most? - nézett rám kérdőn másik barátnőm. 
-Hm...- számba haraptam. - Becserkészek ma valakit. - kacsintottam rájuk és felvettem fekete magassarkúmat. - Készen vagytok, mehetünk? 
Elvégeztük az utolsó simításokat, majd nekiindultunk az éjszakának. Elérkeztünk a kedvenc szórakozóhelyünkre, majd elfoglaltuk a törzshelyünket. Rendeltünk egy egész üveg Absolut Vodkat majd szép lassan iszogatni kezdtünk. Éppen a harmadik kört húztuk le, mikor egy nagyobb fiú társaság lépett be. Mindannyian jó pasik voltak, de az egyiken megakadt a szemem. Magas volt, majdnem fekete haja volt és, ahogy láttam messziről a sötétben gyönyörű szeme. Mintha megérezte volna, hogy nézem; rám kapta tekintetét. Hosszú hajamat átdobtam vállamon, hogy szabad rálátást kapjon rá, számba haraptam, kissé lehajtottam fejem és szempilláim alól néztem rá. Egy darabig még néztük egymást, majd elindult a haverjaival és a tőlünk nem messze lévő kanapén foglaltak helyet. Szemezésünk egy percre sem maradt abba, én pedig tovább folytattam kihívó játékaimat. A lányok a szexi idegen felé néztek majd rám. 
-Oh, ahogy látom már megvan a mai áldozat. 
-Ő több, mint egy áldozat. - ezt nem csak úgy mondtam, hanem komolyan is gondoltam. 
Megszólalt az egyik kedvenc számom én pedig tudtam, hogy most kell csak igazán akcióba lendülnöm. 
-Lányok, segítenétek? - néztem barátnőimre, akik mindig vevők voltak egy kis hülyeségre vagy éppen csábításra. Jelen esetben az utóbbira. Felálltunk a kanapéról és táncolni kezdtünk, de nem akárhogyan. Szorosan összesimultunk a lányokkal, néha végig simítottuk egymás testén. Láttam, ahogy a társaságában mindenki minket néz, de engem csak Ő érdekelt. Láttam a szemében, hogy mennyire nem bír már magával. Hirtelen felállt és elindult felénk. A lányok észrevették és gyorsan ott hagytak egyedül, de én nem hagytam abba a táncolást. Hátat fordítottam neki, felemeltem az egyik kezemet a másikkal pedig végig simítottam rajta. Hirtelen egy erős kéz ragadta meg a csípőmet és rántott magához.
-Te szórakozol velem? - duruzsolta a fülembe.
-Nem állt szándékomban. - válaszoltam de a mozgást még mindig nem hagytam abba. Csípőmmel férfiasságának dörgölőztem, aminek hatására kezdett keményedni.
-Pedig nekem nagyon úgy tűnik, hogy szórakozol. - megmarkolta csípőmet, megállítva ezzel a mozgást. - Hagyd ezt abba különben itt mindenki előtt duglak meg.
Szívem hevesen kezdett dobogni szavaira és kissé meg is remegtem. Egy hirtelen mozdulattal megfordultam így szemben voltam vele. Közelebbről arca még tökéletesebb volt így a szavam is elállt tőle. Néhány másodpercig csak egymást néztük, majd a füléhez hajoltam és úgy suttogtam.
-Mi van, ha pont ez a célom? Azzal a különbséggel, hogy nem itt mindenki előtt akarom. - aztán szemébe néztem és számba haraptam.
-Ezt most kár volt mondanod kislány. - húzódott mosolyra a szája, majd elkezdett húzni a férfi mosdó felé.
Bementünk ahol néhány srác végezte a dolgát. Kicsit meglepődtek, mikor megláttak de aztán hamar vették a lapot és kimentem. Az idegen bevonszolt az egyik WC-be, a falnak nyomott és megcsókolt. Rendezetlen hajába túrtam, Ő pedig megmarkolta a fenekemet. 
-Türelmetlen valaki. - kuncogtam csókunkba. 
-Türelmetlen? - nézett rám kacéran. - Örülj neki, hogy nem támadtalak le ott kint. 
Ismét megcsókolt, ruhámat kissé feljebb húzta és tangámon keresztül kezdett simogatni. Számat kisebb sóhajok hagyták el. Kicsit felbátorodtam így nadrágjához nyúltam, és simogatni kezdtem már dudorodó méretét. Hirtelen vadult be. Hasamig felhúzta a ruhámat, leszedte magáról nadrágját, boxerével együtt és párszor végig húzta rajta a kezét. Számba harapva figyeltem mozdulatait. Rám nézett, majd egy hirtelen mozdulattal leszedte rólam a bugyimat. Benyúlt lábam közé és csiklómat kezdte izgatni. Lélegzet visszafojtva hagytam, hogy csinálja, amit. Középső ujjával a bejáratomat kezdte kínozni, megnyaltam a számat; hangosakat lélegeztem. 
-Mi a neved szépség? 
-[T/N]. 
-Az enyém Zayn. Csak akartam, hogy tudd milyen nevet kell sikítanod, mikor elélvezel. - mondta majd belém dugta az ujját. 
-Óh istenem. - nyögtem fel hangosan. 
-Tetszik mi? - búgta és nyakamat kezdte csókolgatni. 
Ki-be mozgatta ujjait, alig tudtam vissza tartani nyögéseimet. 
-Ne tartsd vissza. Had halljam. 
Ahogy ezt kimondta, kiengedtem egy hangos nyögést. 
-Oké, eddig bírtam. - morogta. 
Térdhajlatomba nyúlt és felemelt. Lábaimat csípője köré szorítottam, lassan megemelt és férfiasságára ültetett. Egy nagy nyögés hagyta el számat, ahogy kitöltött. Lassan kezdte mozgatni csípőjét én pedig vállába kapaszkodtam, nevét mondogattam és néha megcsókoltam. 
-El fogok menni. - szűköltem ölében.
-Ne fogd vissza magad. - csípte meg a bőrt a nyakamon, ami elősegített abban, hogy eljussak a csúcsra. 
-Óóóóóh, Zayn. - nyögtem egy hatalmasat és vállába karmoltam. 
Attól függetlenül, hogy egy szórakozóhely mosdójában voltunk, földöntúli érzésben volt részem. Miután elélveztem Zayn lökött rajtam még párat, majd Ő is elélvezett. Kihúzta magát belőlem, majd letett a földre.
Pihegve álltunk egymással szemben, majd egy lágy csókban forrtunk össze. Rendbe hoztuk magunkat és felvettük a hiányzó ruhadarabokat. Mielőtt kiléptünk volna a mosdóból magához húzott.
-Remélem tudod, hogy én nem csak ennyit akarok tőled. 
-Hát..reméltem. - kuncogtam majd megcsókoltam. 

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése