Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 28., hétfő

Lexusnak.: Harry a romantikus 18+

Kicsit több mint egy hónapja vagyok együtt a barátommal, Harryvel. A szülei elutaztak és mondta, hogy menjek át, mert vannak ötletei. Tudtam mire gondol, már többször is felhozta a témát én viszont mindig elutasítottam. Viszont most már úgy érzem kész vagyok neki adni ártatlanságom.-Szia!-köszöntem miután ajtót nyitott.

-Szia édes-nyomott puszit a homlokomra.Amint beléptem láttam, hogy a szobájáig vezető utat rózsaszirmokkal szórta végig. Mindenre számítottam csak erre nem. Harry nem szokott ilyen gyengéd, romantikus lenni. Kellemesen csalódtam.

-Gyere!-fogta meg a karom, majd vezetni kezdett a szobája felé. Kitárta előttem az ajtót, beljebb léptem, s láttam, hogy az ágyat is szirmok borítják. Leengedte a redőnyt, s a gyér fény a szobába, az asztalon meggyújtott mécsesektől származott. Igazán meghitté, hangulatossá varázsolta a szobáját. Miattam.

-Harry, ez gyönyörű-mondtam mélyen a szemébe nézve, magamhoz húztam és megcsókoltam.Göndör fürtjei közé túrtam, ő pedig kezével kalandozott testem minden részletén. Óvatosan ledöntött az ágyra, majd megszakította forró csókunkat.

 -Biztos, hogy akarod?-Igen akarlak!-húztam ismét magamhoz.Ajkaimat ismét az övére tapasztottam. Letért szájamról, csókokkal hintette be a nyakamat, miközben én megszabadítottam őt a pólójától és a szoba padlójára dobtam. Végigsimítottam izmos hasát, majd a saját pólómat is az övé mellé hajítottam. Egyre lejjebb haladt, áttért a hasamra, apró puszikkal hintette be minden szegletét, miközben kezével ügyesen kikapcsolta a melltartómat. Megmarkolta a melleimet, majd gyengéden masszírozni kezdte. Felhúztam magamhoz, nyelvünk újra vad táncot járt, közben lehúzta a nadrágomat, és én is az övét, a boxerével együtt. Eltoltam magamtól, s a hátára döntöttem. Kezembe fogtam hatalmas erekcióját és kézzel kezdtem izgatni.

-Nem muszáj, ha nem akarod-mondta, bár láttam fájna neki, ha abbahagynám.

-Csss.-csitítottam. Egyszer kétszer végignyaltam rajta majd a számba vettem. Lassan kezdtem el szopni, majd gyorsítottam a tempón miközben, a golyóit markolásztam. Öblös nyögések hagyták el a száját, ami felbátorított, így még gyorsabb tempóra kapcsoltam.

-[T/N], ahh.-nyögött egy hatalmasat, majd a szájamba élvezett, én meg lenyeltem.Megfogott, hátamra döntött, s ismét csókolni kezdett. Először a hasamat simogatta, majd egyre lejjebb haladt.Lehámozta rólam a bugyit és körkörösen kezdte dörzsölni a csiklómat, ami belőlem egy hangos nyögést váltott ki. Harry elmosolyodott, majd feltolta egyik ujját. Lassan kezdte mozgatni, mire szájamat újabb nyögések hagyták el. Feldugta még egy ujját, ami nagyobb élvezetet váltottak ki belőlem.

-Tőled..akarok…elélvezni..Harry!-nyögtem ki nagy nehezen.

 Megállt és kivette ujjait belőlem, de már éreztem is, ahogy faszával a bejáratomhoz ér, és lassan halad bennem felfele. Nagyon nagy volt neki, fájt is és egy könnycsepp gördült ki a szemem sarkából, de nem foglalkoztam vele, csak őt akartam magamban tudni. Hagyta, hogy megszokjam a méretét, majd lassan elkezdett mozogni bennem. Nagyon vigyázott rám, mindvégig gyengéden csinálta. Nem gyorsított a tempón, nem is mozgott bennem egész hosszában, inkább erőseket tolt rajtam. Hátát markolásztam, majd a hajába túrtam. Csípőjével körözni kezdett, nem is kellett több.

-HARRY…-élveztem el igen hangosan.Azonban ő még nem volt kielégülve.

 Hátára fordítottam, s én kerültem felülre. Elkezdtem lovagolni rajta. Előre hátra mozogtam rajta, hogy megadjak mindent neki, hisz ő is ezt tette velem. Öblös, férfias nyögések hagyták el a száját, majd éreztem, hogy belém élvez. Lemásztam róla, magához húzott, olyan közel amennyire csak bírt, majd szenvedélyesen megcsókolt.

-Nem is lehetett volna jobb az az első alkalom számomra. És ezt neked köszönhetem.

-Ez volt a cél.-mosolyodott el hihetetlenül édesen.Magunkra húzta a takarót, majd karjaiba feküdve álomba zuhantam.

Remélem tetsziik! ;)

~Dreamer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése