Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Lilinek.: Egy délután Louissal. 18+


36531_431214576949491_806473686_n_large
Péntek délután volt, vártam a barátomat Louist. Az ágyamon feküdtem és egy unalmas műsort néztem, mikor végre belépett az ajtón.
-Szia. - mosolyogtam.
-Szia szépség. - mosolygott Ő is , majd befeküdt mellém és adott egy puszit a számra. Mellkasára helyezkedtem és úgy kapcsolgattuk a tévét de semmi normálisat nem találtunk.
-Mit csináljunk? - simított végig meztelen combomon, amire rajtam végig futott a hideg.
-Hm..van pár ötletem. - haraptam a számba, majd lábaimat átvetettem csípőjén, mellkasomat az övéhez nyomtam és csókolni kezdtem. Combjaimat és fenekemet simogatta, néha meg is szorította őket, ami bennem csak fokozta a vágyat.. Fogaimmal kicsit megszorítottam alsó ajkát, mire Ő egy halkan nyögött. Nyelveink lassan értek egymáshoz, ajaink pedig tökéletesen simultak. Kicsit felemelkedtem róla és levettem pólóját. Végig simitottam testén, éreztem hevesen dobogó szívét. Visszahajoltam és nyakát kezdtem el kínozni. Kissé megcsíptem a bőrt, mire teljes erejéből a fenekembe markolt.
-Vedd le a ruháidat! - morogta, mire én engedelmeskedtem.
Lemásztam az ágyról, elé álltam és kínzó lassúsággal kezdtem magamról levenni a darabokat, csak a bugyit hagytam magamon. Végig puszilgattam mellkasát, ő a karomat simogatta. Kölcsönösen őrjítettük meg egymást. Elértem nadrágjához, mire én gondolkodás nélkül lehúztam róla boxerével együtt. Kezembe vettem férfiasságát és fel-le kezdtem rajta húzni. Megnyaltam ajkamat, majd lassan számba vettem hatalmas méretét. Száját egy hangosabb nyögés hagyta el, amig engem arra bíztatott, hogy kapcsoljak rá a tempóra.  Miközben hol gyorsabban, hol lassabban szoptam a hasát simogattam. Hirtelen felült, türelmetlenül csípőmnél fogva emelt meg és dobott az ágyra. Felém mászott és vadul csókolni kezdett. Renedezetlen hajába túrtam és kicsit meghúztam. Számról lejebb ment a melleimre, nyalni és csókolgatni kezdte őket, én halkan nyöszörögtem.
-Louis! - nyögtem, mikor kicsit negharapta bimbómat.
Melleim kínzását abba hagyta, majd hasamat kezdte csókolgatni. Váratlanul lehúzta bugyimat, szét terpesztette lábaimat és gyorsan nyalni kezdett. Számat egy nyüszítés hagyta el, mire Ő felbátorodott és csiklómat kezdte szívni. Legnagyobb meglepetésemre feldugta nekem egy ujját és lassan, kínzóan kezdte mozgatni.
-Ahh. - nyögtem halkan.
Ujjai egyre gyorsabban kezdtek mozogni, Louis száját és hangosabb nyögések hagyták el, pedig Ő okozott nekem örömet.
-Na jó én ezt nem bírom. - nyögött fel.
Lábaim közé pozícionálta magát és türelmetlenül belém hatolt. Hátába mélyesztettem körmeimet és hagnosan nyögtem. Szánk néha egy tüzes csókig össze fort, de aztán nyögéseink megszakították.
-Kérlek, csináld gyorsabban! - nyögtem, Louis pedig eleget tett kérésemnek.
Mindketten közel voltunk már a csúcshoz, hirtelen abba hagyta, kihúzta magát belőlem és hanyatt bágódott. Tudtam, hogy azt akarja én legyek felül. Ismét átvetettem lábamat csípőjén, majd lassan magamba vezettem méretét. Számba haraptam, ahogy egyre jobban kitöltött. Először lassan, majd egyre gyorsabban kezdtem ugrálni. Néha lehajoltam hozzá, megcsókoltam, Ő pedig a fenekemet markolta.
-El fogok menni, Louis. - szűköltem.
-Élvezz nekem baby. - harapott a nyakamba.
Nekem csak ennyi kellett, hangos nyögések közepette elélveztem. Párat még mozdultam rajta, majd lemásztam.
-Szeretlek. - suttogta.
-Én is. - csókoltam meg. Ő még nem volt kielégülve. - De most te jössz. - vigyorogtam majd ismét akcióba lendültem.

Remélem tetszett.:)) xx
~Jennii.

Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése