Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

J.Lillának. - "Mindennél jobban szeretlek." (Louis.) 18+

Egy éve vagyunk együtt Louissal. Mi nem csak egy pár vagyunk.. mi annál többek vagyunk. Megfogalmazni viszont nem tudom.
Egyik este egyedül voltam otthon, mert a szüleim üzleti vacsorán voltak. Éppen a nappaliban ültem és bámultam a tv-t, mikor Louis lépett be.
-Szia. - mosolyogtam rá.
-Szia kicsim. - mondta ő is, de nem mosolygott.
-Valami baj van? - kérdeztem és arébb húzódtam a kanapén, hogy le tudjon ülni mellém.
-Kérlek ne akadj ki. - mondta és látszott rajta, hogy ideges.
-Mi történt Louis? - emeltem fel kicsit a hangom.
-Turnéra fogunk menni. - mondta ki hirtelen.
Csak ültem és meg sem tudtam szólalni. Éreztem ahogy a könnyek mardossák a torkom, de nem akartam előtte sírni. Nyeltem egy hatalmasat, majd a szemébe néztem.
-Mikor mentek és mennyi időre?
-Holnap megyünk. - tesséékk??? sikítottam magamban. - És három hónapra.
Ismét lefagytam, nem tudtam megszólalni.
-Oké. - mondtam egyszerűen, majd a tv-t kezdtem bámulni, remélve, hogy a gondolataim elterlődnek.
Louis nem mondott semmit, csak sóhajtott egy nagyot.
-Ugye tudod, hogy mindennél jobban szeretlek? - szólalt meg azon a gyönyörű, selymes hangján amitől mindig kirázott a hideg. Ránéztem, majd hirtelen puha száját éreztem a sajátomon. Nem ellenkeztem. Tudtam, hogy másnap elmegy én pedig ki akartam használni az időt. Kezemet tarkójára csúsztattam és fejét közelebb húztam az enyémhez. Arcomat és nyakamat kezdte símogatni. Elhúzódott tőlem és kicsit oldalra döntötte a fejem, majd a nyakamat kezdte puszilgatni, csókolgatni, szívni és harapdálni. Hangos sóhajok hagyták el a számat. Hanyatt döntött a kanapén (még szerencse, hogy elég nagy volt.), de egy percre sem hagyta abba nyakam kényesztetését. Végig simítottam hátán, de nem volt annyira élvezhető, mert a pólója rajta volt.
-Vedd le.- nyögtem halkan.
Felemelkedett rólam, gyorsan levette pólóját majd vissza ereszkedett rám. Lábaimat a dereka köré fontam és ágyékát közelebb húztam magamhoz. Csókolni kezdtem, ő pedig a combomat símogatta és markolászta. Ismét áttért nyakamra, majd lejebb kezdett haladni, amiben felsőm megakadályozta. Ismét felemelkedett rólam majd leszedte felsőmet. Visszatért nyakamhoz, majd ismét egyre lejbb kezdett csókolni. Elérte hasamat, kirázott a hideg. Lehúzta nadrágomat, majd combom között kezdett simgatni. Becsuktam a szemem és úgy élveztem azt, amit csinál. Már csak azt vettem észre, hogy levette a bugyim és már szájával izgat.
-Louis, hagyd most ezt.! - szóltam rá, mire ő meglepetten nézett rám.- Nem akarom most ezt. Csak téged akarlak. - nyögtem.
Kicsit elmosolyodott. Feljebb jött és megcsókolt. Belekasztottam ujjam a melegítő nadrágjába majd egy mozdulattal letolam róla a boxerével együtt. Igen csak "készen állt" már, mire mosolyognom kellett. Hajába túrtam, miközben ő lassan belém vezette magát. Kicsit felnyögtem és meghúztam véletlen a haját. Lassan és ütemesen kezdett el mozogni lábam között, végig a szemembe nézett. Néha egy enyhe csókot lehelt ajkamra, ami mindig csak egyre közelebb vitt a csúcshoz. Néhány perc után éreztem, hogy közel vagyok.
-Louis én... - kezdtem el de egy csókkal befogta a szám.
-Várj meg, kérlek. - suttogta a fülembe.
Nagyon nehéz volt, de megtettem neki. Néhány pillanat múlva egyszerre ért minket el a beteljesülés. Kihúzta magát belőlem, de továbbra is felettem volt. Egy pokrócit húzott ránk, ami a kanapé háttámláján volt.
-Szeretlek. - suttogtam.
-Én is téged. Ígérem neked, hogy nem fog eltelni úgy nap, hogy ne gondoljak rád.
Szemem könnybe lábadt.
-Nagyon fogsz hiányozni. - mondtam majd mindkettőnket elnyomott az álom.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése