Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

G.Eszternek.: Koncert utáni játék Harryvel. 18+


Harryvel már két éve járunk, és éppen az egyik koncertjük előtt vagyunk. Az öltözőben ültünk kettesben, mikor bemondták, hogy tizenöt perc múlva kezdődik a koncert. Aztán egyik pillanatról a másikra Harry rám vetette magát és vadul csókolni kezdett.
Meglepett nagyon dolog és nehezemre esik eltolnom őt, de tudtam, hogy semmi jó nem fog abból kisülni, ha koncert előtt az öltözőjében lefekszünk.
-Harry, ne.!! - toltam végül el nagy nehézségek árán.
-Mi az? Nem akarod? - kérdezte meglepődött arccal.
-De akarom, de nem itt és nem most.
-Akkor mikor és hol??
-Koncert után, otthon. - válaszoltam neki és kimásztam alóla.
Csalódott arccal csókolt meg utoljára, majd csatlakozott a fiúkhoz és elkezdődött a kocert. A backstageből néztem őket és láttam rajta, hogy már várja a koncert végét, hogy együtt lehessünk. Az egyik pillanatban rám nézett és azt tátogta.: "Akarlak."
A hideg is kirázott tőle és már én is vártam, hogy vége legyen a shownak.
Másfél óra után a fiúk elköszöntek a rajongóktól és lejöttek a színpadról. Harry a derekamat ölelve sétált végig a folyosón és folyton a hajamba puszilt, vagy éppen a nyakamat csókolgatta.
-Harry vírd már ki.! Mindjárt mehettek haza.- kötekedett Zayn.
Harry egy rosszalló pillantást vetett Zayn felé, aztán ugyanott folytatta ahol abba hagyta. Tudtam, hogy ha nem hagyja abba a folyosó közepén letámadom, ezért elhúzódtam tőle.
-A kocsiban kinnt megvárlak. - mondtam neki egy bocsánat kérő pillantással, majd hátra mentem a garázsba és beültem az autóba. Kb negyed óra múlva H. is megjelent, beült mellém, semmit nem mondott, csak beindította az autót és hazáig meg sem állt. Mikor haza értünk ki akartam szedni a cuccokat, de nem engedte.
-Hagyd, majd holnap.- mondta majd megfogta a kezem és behúzott a házba.
Becsapta az ajtót, majd neki döntött és csókolni kezdett. Már én is jócskám felvoltam izgulva ezért, nem gondolkoztam. Letoltam nadrágját és boxerét, majd kézzel kezdtem el kielégíteni.
-Nekem ez nem elég. - morgott Harry. - Térdelj le és csináld jobban.!!
Engedelmesen letérdeltem elé és minden előzmény nélkül bekaptam. Miközben szájjal elégítettem ki, kezem sem állt le egy percre sem. Mikor Harry száját egyre nagyobb nyögések hagyták el gyorsítottam a tempón, de megállított.
-Á-á. - ingatta a fejét. - Nem így fogok elmenni.
Felhúzott a földről, felkapot ölébe majd a kanapéra fektetett. Levette felsőmet, nadrágomat és bugyimat is. Párszor megsimított ott lennt, felnyomta két ujját és pár percig csak ujjazott.
-Harry, ne kínozz.! - nyögtem.
-Miért?? Hisz te is ezt tetted. - nézett rám vággyal teli szemekkel.
Aztán hirtelen belémnyomta teljes hosszát, időt sem hagyva gyors tempóra kapcsolt, miközben melleimet símogatta és nyakamat harapdálta. Hajába túrtam és hátát karmoltam amitől ő mégjobban beindult.
-Annyira jó vagy, Harry. - mondtam neki.
Mintha csak ez lett volna a varázs szó, rángatózni kezdett bennem és elélvezett. Ennek hatására rajtam is eluralkodott az élvezet.
-Azt hiszem megérte ezért várni. - csókolt meg.
-Csak hiszed? - incselkedtem vele.
-Na jó, tudom. - mosolygott majd megölelt.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése