Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

H.Abigélnek.: Bocsáss meg.-Liam. 18+


Nyaraláson voltam a fiúkkal és a barátnőikkel, akik az én barátnőim is. Liammel nem rég óta járunk, de imádjuk egymást.
Mexikóvárosban voltunk éppen, nagyon csúnyán összevesztünk a szállodában ezért én lementem. Sétáltam egy hatalmasat, hogy kiszellőztessem a fejem. Mikor vissza értem éppen mindenki kifelé tartott a szálloból, csak Liam nem.
-Hová mentek? - kérdeztem tőlük.
-Moziba. - válaszolt barátnőm.
-És Liam hol van?
-Fennt a szobában. -kacsintott Niall, majd ott is hagytak engem.
Tudtam, hogy Liam készül valamire, másképp miért nem ment a többiekkel. Idegesen léptem be a liftbe. Mikor felértem az emeletre és beértem a szobába egyből Liam ölelt meg és csókolt. Először kicsit haboztam, de aztán vissza csókoltam. Egyre hevesebben csókoltuk egymást és egyikünk sem akartam abba hagyni. Viszont én beszélni akartam vele, ezért elhúzódtam tőle, de nem bírtam megszólalni.
-Én.. -kezdett bele de félbe szakítottam.
-Várj. Mi van, ha valamelyik fiú jött volna most be és őt csókolod meg?? - kérdeztem és mosolyognom kellett, ahogy elképzeltem a szituációt.
-Tudtam, hogy egyikük se fog visszajönni. - mosolygot rám.
-Sajnálom az egészet. Amiket mondtam, nem akartam veled össze veszni. - mondtam ki végül amit akartam.
Ismét megcsókolt, de ez most nyugodt csók volt.
-Nem megyünk a medencébe? - kérdezte és kicsit elhúzódott tőlem.
-De. -mosolyogtam és bementem a szobánkba, hogy felvegyek egy fürdőruhát.
Imádtam a lakosztályunkat, ugyanis külön medencénk volt. Gyorsan átvettem a cuccom és kimentem a nappaliba. Elmentem a medencénkhez. Amit láttam az gyönyörű volt. Gyertyák voltak mindenfelé, a lépcső mellett egy kis asztal volt rajta pezsgővel, a városra a kilátás pedig gyönyörű volt. Liam pedig ott állt a maga tökéletességében.
-Tetszik? - kérdezte mikor odajött hozzám és megölelt.
-Eszméletlenül. - leheltem és megcsókoltam.
Aztán leültünk a medence lépcsőjére és pezsgőzni kezdtünk, közben pedig párszor bementünk a vízbe. A következő pohár pezsgőt töltöttem volna, mikor Liam megállt mögöttem és csókolgatni kezdte a nyakam.
-Én már nem kérek. - morogta.
-Akkor mit kérsz? - kérdeztem a vállam fölött próbáltam ránézni.
-Téged. - mondta majd hatalmas lendülettel maga felé fordított.
Nem tiltakoztam..végig simított hátamon, majd a derekamon megállt a keze. Én is ugyanígy cselekedtem, majd kezem ismét a nyakához tértek vissza és tarkóját kezdtem simogatni. Keze lejebb csúszott és belemarkolt a fenekembe. Kirázott tőle a hideg, nagyon élveztem. Aztán még lejebb csúszot, erősen megmarkolta a combomat, majd lábaimat csípője köré fontam. Szorosan tartottam magam. Elindult a háló szoba felé, majd mikor beértünk letett az ágyra, felém került és csókolt tovább. Kicsit megharaptam száját mire elhúzódott.
-Ha mégegyszer ezt csinálod, esküszöm véged. - mondta majd folytatta a csókot.
Előbujt belőlem a játékosságom..kis idő múlva megint a szájába haraptam.
-Mondtam. - nézett rám komolyan.
Kezeimet lefejtette magáról és a fejem mellé szorította azokat, majd a nyakamat kezdte csókolni. Hangosan kezdtem kapkodni a levegőt, majd mikor kezei bevándorolotak a lábam közé fel nyögtem. Lehúzta bugyimat és úgy kezdett el izgatni. Egyre gyakrabban hagyták el a számat kélyes nyögések, amitől ő mégjobban beindult és méginkább kínozni kezdett. Egyszer csak meleg nyelvét éreztem meg lennt amitől felsikítottam.
-Jesszus Liam. - nyögtem és alig bírtak megállni, hogy ne mozgassam csípőmet.
Aztán hirtelen két ujját felnyomta egyszerre. Nem bírtam már magammal.
-Liam el fogok menni. - nyögtem és ekkor hirtelen abba hagyta. - Ezt most miért csináltad? - kérdeztem nyögve még mindig.
De aztán egyből megértettem miért csinálta, mert ujjait hatalmas szerszáma váltotta fel. Gyorsan mozogtt bennem, minden egyes centit kitöltve.
-Annyira jóó vagy. - nyögtem és megmarkoltam combajit. Közben ő mellemet maszírozta, és izgatott kézzel is.
Alhasam feszíteni kezdett, éreztem, hogy elfogok menni..de nem érdekelt, mert abban a pillanatban Liam is belém élvezett. Hangosan felnyögtünk.
Mikor lenyugodtunk Liam lefeküdt mellém és magához húzott.
-Többször veszhetnénk össze, hogy aztán így béküljünk ki.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése