Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

D.Esztinek.: Korrepetálás Harryvel. 18+

39311_459438074095403_328246162_n_large
Egy kész csőd vagyok matekból és állandóan rossz dolgozatokat írok. Matek tanárhoz nem akarok elmenni, mert úgy gondolom egy héten három matek óra bőven elég nem, hogy még különórkára is járjak.
Éppen az egy dolgozatot osztották ki, mikor a matek tanár elkezdett nekem beszélni.
-Eszter, megint kettes lett a dolgozatod. Nem lesz ennek jó vége.
Unottan bólogattam, ugynis minden dolgozatnál meg kaptam ezt a mondatot.
-Gondolom külön órára nem jársz, ezért ki jelelölök neked egy tanuló párt, akivel hetente legalább háromszor kell matekot gyakorolnod délutánonként.
-Tessék???- sikítottam fel. Nem akartam elhinni, hogy ezt komolyan gondolja. - És mégis ki lesz a párom??
-Harry. Ő a legjobb matekból a csoportban.
Igen, és a legjobb pasi az osztályban. Megilyedtem, hogy vele kell majd tanulnom, heti háromszor.. nem baj, majd egyszerűen nem fogok elmenni hozzá. De mi van, ha ő fog jönni hozzám? Gondolatmenetemből a csengő zökkentet ki. Összepakoltam a cuccomat és elindultam kifelé, mikor Harry állt meg előttem.
-Ötre gyere át hozzánk. - kacsintott rám és ott is hagyott.
Csak álltam a terem közepén a szívem pedig majd kiugrott.
Eljött végre az öt óra.(legnagyobb meglepetésemre vártam.) Idegesen babráltam a táskám cipzárjával miközben felsétáltam a lépcsőn és becsöngettem hozzájuk. Az anyukája nyitott ajtót, amitől még idegesebb lettem.
-Szia.- mosolygott rám .
-Öhm, én Eszter vagyok és Harry a tanuló párom és...- makogtam de félbe szakított.
-Tudom. - mosolygott. - Gyere be.
Félre állt az ajtóból, hogy beengedjen.
-Felmész az emeletre, balra a harmadik ajtó. Az Harry szobája.- mosolygott kedvesen.
-Köszönöm. - mosolyogtam én is és felmentem a szobához.
Félénken bekopogtam, mikor  Harry ki kiabált, hogy "gyere." Beléptem ő pedig az ágya tetején ült.
-Szia. Ülj le. - mosolygott én pedig azt hittem, hogy ott helyszínen olvadok el. Leültem mellé az ágyra és előszedtem a könyveimet.
Elkezdtünk matekozni és csodák csodájára kezdtem megérteni. Harry tényleg jól magyarázta a dolgokat. Éppen az egyik feladatot csináltam, mikor észrevettem, hogy bámul.
-Mi az? - kérdeztem és irtózatosan zavarba jöttem.
-Mióta beléptél ebbe a szobába, azóta meg akarlak csókolni. - mondta mély hangján, miközben végig a számat bámulta. Idegességemben és zavaromban megharaptam számat, mire ő teljesen beindult és megcsókolt. Nagyon jól csókolt és rögtön vissza is csókoltam, de egy kicsit megilyedtem.
-És mi lesz a matekkal? - húzódtam el tőle, bár ezt a kérdést én sem gondoltam komolyan.
-Szarok rá. Ez az első óránk a héten. Még lesz kettő. - kacsintott, majd tovább csókolt. A füzeteket és könyveket lesöpörte az ágyról, majd engem hanyatt fektetett és lábam közé fészkelte magát. Végig simította oldalam amivel azt érte el, hogy felsőm teljesen felcsúszott. Mikor el felntűnt neki megnyalta száját és teljesen levette rólam a felsőmet, majd pár perc habozás után a melltartóm is lekerült. Nyakamat kezdte csókolgatni, majd szép lassan egyre lejjebb ment míg nem elérte a mellemet és csókolgatni nem kezdte. Szívta, harapta, számat pedig kéjes nyögések hagyták el. Harry még lejjebb ment és hasamat kezdte puszilgatni. Végül elért a nadrgomhoz, amit egy mozdulattal le is húzott rólam, bugyiival együtt. Körkörösen simogatni kezdett, majd selymes nyelvét éreztem magamon.
-Ez annyira jó. - nyögtem fel, ő pedig egy perce sem hagyta abba. Megnyalta két ujját, majd lassan belém vezette és ismét körkörös mozdulatokat tett..csak most kivételesen bennem.
-El fogok menni Harry. - nyögtem és hátam azonnal ívbe feszült.
-Pont ez a célom, kislány. - dörmögte és ujjait gyorsabban kezdte mozgatni bennem.
-Hagyd abba. Nem akarom, hogy anyukád meghalljon. - mondtam de már alig bírtam vissza tartani orgazmusomat.
-Nem baj. - mondta és lehet még gyorsabban csinálta dolgát.
Próbáltam visszafogni magam amennyire csak lehetett, de így is egy hangös nyögés keretében élveztem el. Miután nagyjából magamhoz tértem felültem és a hátára löktem Harryt. Csípőjére ültem, miközben dörzsöltem magam hozzá elkezdtem csókolni. A fenekembe markolt és magához szorított. Levettem pólóját, végig simítottam felső testét, majd megszabadítottam alsó ruházatától is. Éppen elkezdtem volna neki vissza adni, amit én kaptam tőle, de megállított.
-Nem játszunk többet. Ülj rám. - utasított.
Meglepett, amit mondott de igazából nem bántam. Lassan ráereszkedtem hatalmas férfiasságára és mozogni kezdtem rajta. Fejét hátrahajtotta, csípőmbe markolt, kicsit megemelet és ő kezdte el mozgatni magát alattam, diktálva ezzel az őrületes tempót.
Ha akartam se tudtam volna magam vissza fogni. Nyögéseink töltötték be a szoba minden egyes szegletét. Éreztem, hogy feszít a hasam, Harry pedig üsszeszorított fogakkal lökött.
Hirtelen mindkettőnkből egy hatalmas nyögés tört ki, jelezve ezzel egymásnak, hogy elértünk a csúcsra.
Kitaláljátok ezek után hanyas voltam matekból?? ;))


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése