Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Mirának.: Meglepetés Nialltől. 18+

Tumblr_mcu3rqgamq1rx424vo2_250_large
Este tizenegykor hulla fáradtan dőltem be a Niallel közös házunkba. Egész nap dolgoztam és nagyon fáradt voltam. Finom illatokat éreztem, ezért a konyha felé vettem az irányt, ahol Niall várt megterített asztallal.
-Ez komoly szívem? - kérdeztem és a nyakába ugrottam. - Mivel érdmeltem ezt ki?
-Azzal, hogy sokat dolgozol és mert szeretlek. - mosolygott majd egy kis puszit nyomott a számra. Leültünk az asztalhoz és neki láttunk a vacsorának. Köztudott, hogy Niall istenien főz így hamar jól is laktam.
Felmentünk a szobába és egy filmet kezdtünk nézni. Összebújva ültünk, mikor Niall hirtelen megcsókolt. Az ölébe ültem és úgy csókolóztunk tovább. Fenekemet és combomat simogatta. Imádtam, mikor csinálta. Levettem atlétáját és végig simítottam mellkasát majd hatát és ismét megcsókoltam. Felhúzta felsőmet és mellemet kezdte simogatni, majd pedig szájjal kényesztetni. Egy darabig még így voltunk, aztán a hátára fektettem és lehúztam nadrágját. Már láthatóan fel volt izgulva. Megcsókoltam és közben boxeren keresztül kezdtem simogatni. Lassan lehúztam róla, kezemet végig húztam rajta párszor, majd bekaptam. Egy hangos sóhaj hagyta el a száját. Pár percig még csináltam neki de aztán felült és engem fektetett hanyatt. Levette nadrágomat, majd a bugyimat is. Ismét csókolni kezdett, majd simogatni kezdett. Egy percre sem szakította meg csókunkat...imádtam őt. Tovább simogatott, majd a nyelvével és szájával is izgatni kezdett. Nem sok kellett, hogy elmenjek, de ekkor hirtelen abba hagyta, lábaim közé fészkelte magát és lassan belém hatolt. Hátát karmoltam, miközben lassan tolt. Végig szemembe nézett, néha közben megcsókolt. Leállt, kihúzta magát belőlem és hasra fordított. Négykézlába álltam, ő pedig ismét belém vezette magát. Kicsit gyorsabban tolt, mint előtte de nem érdekelt. Élveztem együtt létünk minden egyes percét. Nyögések hagyták el számat. Hátamat simogatta, csípőmet markolászta, majd ismét abba hagyta. Hanyatt feküdt én pedig ráültem. Előre hátra kezdtem el mozogni, egyre közelebb voltam a csúcshoz. Lehajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. Fenekembe markolt, de nem változtatott a tempón. Hagyta, hogy én irányítsam. Ismét felültem és folytattam az előre-hátra dolgot. Pár perc múlva alhasam feszíteni kezdett és elélveztem. Kihúztam magamból, rádőltem és megcsókoltam. Simogatta a hátam amitől kirázott a hideg. Tudtam, hogy ő még nem végzett, ezért hanyatt feküdtem és magamra húztam. Lábaim közé térdelt és megint belém hatolt. Lökései már gyorsabbak voltak, de nem érdekelt..azt akartam, hogy neki is jó legyen. Pár perc múlva egy férfias nyögés hagyta el a száját. Lehajolt hozzám, hogy megcsókoljon, majd mellém feküdt és betakart minket.
-Köszönöm ezt a tökéletes estét. - mondtam miközben mellkasába fúrtam a fejem és elaludtam.


Remélem tetszett.:)) x 
~Jennii

Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése