Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Sarahnak: Fesztiválon Louissal. 18+




A barátaimmal minden évben megyünk fesztiválozni és ez akkor sem volt másképp, mikor ez a is történet megesett.
A hatalmas tömeg közepén tomboltam éppen, mikor éreztem, hogy két erős kar a derekamra fonódik és ahogy egy test hozzám simul. Együtt kezdtünk mozogni, a rejtélyes idegen a hasamat símogatta, ami elég izgató volt. A hatást növelte az is, hogy éreztem keményedő férfiasságát hátsómon. Egyik kezével a combomat símogatta, míg a másikkal a halyamat söpörte el nyakamból és kezdte el csókolgatni. Hirtelen ötlettől vezérelbe megfordultam és egy valóságos álompasival találtam szemben magam. Barna tincsei, amik rendezeltlenül álltak és gyönyörű kék szeme megigézett. Semmit nem mondott csak megcsókolt. Puha, meleg ajka csak úgy falta az enyémet. Nyelve átcsusszant számba és táncot járt az enyémmel. Keze derekamról lecsúszott fenekemre és erősen megarkolta. Hajába temettem kezem. Úgy kapaszkodtam belé, mintha az életem múlt volna rajta.
-Menjünk kicsit nyugodtabb helyre. - búgta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
Tudtam, hogy a fesztiválokon az egyetlen nyugodt hely a sátor. Szorosan fogta a kezem és úgy törte előre magát a tömegben. A szívem majd kiugrott. Két másodperc alatt megbabonázott a rejtélyes, de mégis szexi fiú. Egy hatalmas kék sátorhoz értünk, ami kicsit messzebb volt a többitől. Bementünk a sátorba, ami akkora volt, hogy állva is elfértünk benne. Ismét magához rántott és csókolni kezdett. Fogaival kicsit meghúzta alsó ajkamat, ami belőle megy kisebb nyögést váltott ki. Levettük egymásról a ruhákat, miközben ahol értük csókoltuk egymást. Nem mondtunk és nem kérdeztünk semmit, csak tetük, amit tenni kellett. Mikor már csak egy bugyi és melltartó volt rajtam, hajamat elsöpörte az útból és nyakamnak esett. Csókolta, szívta és nyalta egyszerre..
-Istenem! - nyögtem mikor ujjai lábam közé vándoroltak és simogatni kezdtek. Hirtelen egy ujját feldugta. Remegni kezdtem az élvezettől. Még egy ujját flenyomta és úgy pumpált. Hüvelykujjával csiklómon kezdett el körkörözni amitől lassan elértem a csúcsra.
-El fogok menni! - nyögtem hangosan.
-Élvezz ide baby. - gyorsabbra kapcsolta a kezeit, mire én comboat összeszorítottam és hangos nyögések közepette elélveztem. Szembe fordultam vele és megcsókoltam. Fenekembe markolt én pedig hajába túrtam. Letérdeltem elé és rögtön számba vettem hatalmas farkát. Nem fért be teljes hossza a szémba, ezért a kimaradt részt kezemmel izgattam.
-Nagyon jó vagy. - nyögte és tarkómra tette a kezét, majd így kezdte diktálni az ütemet. Nem sokkal később éreztem, ahogy elélvez a számban, én pedig szemrebbenés nélkül lenyeltem mindent. Egy hatalmas matracra feküdtünk. Ő volt felül. Lábaimat átkulcsoltam derekán és közelebb húztam magamhoz. Megint csókolni kezdtt, közben mellemet markolászta.
-Ne szórakozz már. - nyögtem és megemeltem csípőmet, ezzel is jelezve türelmetlenségemet.
Halványan elmosolyodott, megfogta hatalmas szerszámát, néhányan húzott rajta majd lassan belémvezette. Kicsit fájt, de az örömtől, hogy végre kitölt odalennt hangosan felnyögtem. Néhány másodpercig lassna mozgott bennem, majd erősebben kezdett lökni. Golyói a fenekemnek csapódtak, ami csak fokozta az élvezetet. Nyögéseink elvesztek a hangos zene és az emberek ricsajában de egyikünket sem érdekelte. Combomat símogatta, én pedig hátát karmolásztam. Éreztem, hogy közel csúcs, önkéntelenül is a vállába harapta, mire ő méggyorsabban kezdett mozogni.
-Oh baby, mindjárt elmegyek. - suttogta a fülembe.
Azt hiszem mintha ez lett volna a végszó, összerándultam és férfiassága közré élveztem. Néhány perc múlva Ő is elélvezett. Kihúzta magát belőlem és lefeküdt mellém. Magunkra terített egy takarót és magához szorított.
-Kösz az élményt, baby. - puszilt a hajamba, majd mindketten elaludtunk.

Másnap egyedül ébredtem a sátorban. A titokzatos idegenből semmi nem maradt ott. Csak az emléke a szívemben. Még a nevét sem tudtam meg....
Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése