Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

G.Tímea Virágnak szüliinapjára.:) Besikerült buli Louissal 18+


BOLDOG SZÜLIIINAPOOOT.!!! :))) Fanniii és Jennii :)
barátnőimmel szombat este egy elég jól menő londoni szórakozó helyre mentünk el. A hely tele volt dögösebbnél dögösebb pasikkal, gondoltam itt az alkalom, hogy bepasizzak. A lányokkal leültünk az egyik asztalhoz és megrendeltük az első üveg pezsgőnket. Nálunk ez hagyomány volt, hogy az első dolog amit iszunk mindig, pezsgő.
Az első üveg kiürült, jött a második, majd martinizni kezdtünk. Velünk szemben ült egy egy csomó srác és az egyikkel folyton szemeztem. Az egyik percben egy pincér állt mellettem és nyújtott át nekem egy üveg pezsgőt egy kis cetlivel, amin ez állt.
"Látom szereted a pezsgőt. Remélem mást is szeretsz.. 10 perc múlva a fehér Mercinél?'
Egyből ránéztem és bólintottam. Tíz perc múlva kimentem a helyről és a fehér Mercit kerestem. Rögtön megtaláltam, a srác ott állt neki dőlve.
-Szia. - köszöntem.
-Louis vagyok. - nézett rám őrjítően szép szemeivel.
Bemutatkoztam én is.
-Menjünk csendesebb helyre. - mondta majd kinytotta előttem az ajtót. Beültem a kocsib, ő is így tett majd elindultunk.
Kezét combomra csúsztatta és megszorította. Egymásra néztünk ő pedig kajánul vigyorgott. Nekem sem kellett több szerszámára tettem a kezem és símogatni kezdett. A kormányt kicsit félre húzta meglepődöttségében, de hamar vissza nyerte az irányítást. Egy kicsit kihaltabb részre értünk. Hirtelen kicsatoltam övet, lehúztam cipzárját, elővettem boxeréből hatalmas férfiasságát először megnyaltam, majd hirtelen az egészet bekaptam.
-Bassza meg kislány, mit csinálsz? - nyögött fel Louis, de a fejemet mélyebbre nyomta.
Tovább tevénykdetem farkán, mikor a számba élvezett. Ekkor vettem észre, hogy a külvárosnál vagyunk.
-Ezt most visszakapod. - nézett rám.
Szemei égtek a vágytól. Valahogy az ölébe húzott, erősen rámarkolt a fenekemre. Alsó ajkába haraptam, mire ő gyorsan félrehúzta tangámat és erősen ujjazni kezdett.
-Istenem.! - nyögtem szájába.
-Az előbbiért most keményen megfoglak dugni. - mondta és gyorsan ráültetett magára. Felsikoltottam a méretétől, de nem érdekelt. Hullámzani kezdtem rajta és köröket leírni.  Louis hátrahajtotta fejét de közben fenekem alá nyúlt és úgy emelgetett.
-Elfogok menni a rohadt életbe. - szólalt meg hirtelen és ebben a pillanatban el is ment. Nem sok kellett én is elélveztem. Lüktető férfiassága még mindig bennem volt.
-Mi lenne, ha ezt megismételnénk, csak egy kényelmesebb helyen?? - kérdezte mosolyogva.
-Benne vagyok. - mondtam.
Az este és éjszaka hátralévő részét fantáziátokra bízom. ;)


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése