Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 30., szerda

E-mailes. In Paris with Zayn. 18+



Franciaországban, Párizsban voltam a barátnőmmel nyaralni. Elmentünk egy kisebb körútra megnézni a látnivalókat, ezért vittem fényképezőt is.
Ott álltunk az Eiffel-torony előtt, mikor épp fotózni készültem. Mikor lenyomtam a gombot, észrevettem, hogy egy srác belesétált a képembe. Mérges lettem ezért rögtön oda is mentem hozzá. Mikor odaértem és elé álltam, már pont nekikezdtem volna, de olyan gyönyörű szemei voltak, hogy teljesen leblokkoltam és csak néztem mélyen a szemeibe.
- Segíthetek? - kérdezte.
- Bele...sétáltál a képembe. - nyögtem nehézkesen.
- Sajnálom - mondta - Zayn vagyok. Téged hogy hívnak?
- Brigi - még mindig a szemeit bámultam, amik engem fürkésztek.
- Mit szólnál hozzá Brigi, ha jóvátenném egy közös képpel?
- Oké. - mire válaszoltam, már elkérte a fényképezőmet, odaadta egy lánynak és mondott neki valamit majd visszajött és ezt mondta:
- Csak engedd el magad és pózolj!  - reakció idő nélkül a karjai a derekam köré fonódtak, magához húzott és gyengéden megcsókolt. Úgy csókolt mint még soha senki. (Ami röhejes, mert már nagyon sokszor csókolóztam.) Mikor éreztem a vaku villanását, Zayn lassan elengedett és elment a gépért. 
-Mit szólnál egy közös délutánhoz? - mosolygott. 
- Rád bízom a programot. - feleltem. Egy csodás délutánban volt részünk. Lassan besötétedett és felajánlotta hogy haza visz. Én beleegyeztem, de félreértettük egymást, mert ő a saját szállására vitt fel. 
Amint becsukódott mögöttünk az ajtó, megragadta a csípőmet és nekitolt a falnak. Vadul csókolóztunk, amikor benyúlt a felsőm alá és elkezdett simogatni. Halkakat sóhajtottam, mikor félrehúzta a melltartómat és a melleimet kezdte markolászni. Az ajkunk szorosan egymáshoz tapadt és szinte összeforrt a vágytól. Beleharaptam a szájába, mire felsóhajtott. Elkezdtem vetkőztetni, levettem a felsőjét és végigsimítottam a kockás hasán. Szenvedélyesen magához szorított és a kezével megmarkolta a fenekem és a combom.
Hirtelen felemelt és bevitt a hálójába. Ledobott az ágyra aztán a hasamon lefelé haladva végigcsókolt. Elért az érzékeny pontomhoz és rögtön feldugta 2 ujját. Erősen pumpált és közben a nyelvével izgatott.
- Zayn, én mindjárt....-  hirtelen abbahagyta, megemelt és helyet cseréltünk. Kezemmel izgatni kezdtem a szerszámát amit ő nyögésekkel jutalmazott. Átvetettem rajta a lábamat és ráültem. Élvezet töltött el, amikor éreztem, hogy kitölt. Elkezdtem rajta fel-le mozogni, majd egyre gyorsabban és gyorsabban, így eljuttatva mindkettőnket a csúcsig.
- Zayn! - sikítottam, majd egyszerre élveztünk el. Mikor lefeküdtem mellé felém fordult és rám nézett:
- Remélem még sokáig maradsz Párizsban. <3

Brigi. 

2 megjegyzés: