Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

Érettségi készületek Liammel. 18+

Átlagos hétköznapi délután volt. Egy hét múlva kezdődik az érettségi hajsza szoval már hetek óta csak tanulok.
Liammel a barátommal már elég rég ota nem voltunk egyutt (úgy) a tanulásom miatt.
A szobámban ültem és az irodalmat tanultam mikor hallottam, hogy csapódik a bejárati ajtó. Pár perccel később Liam jött be.
-Szia kicsim. - mosolygott.
-Szia. - mosolyogtam fáradtan.
-Mit tanulsz? - kérdezte és leült mellém.
-Irodalom. Reneszánsz, Rómeo és Julia... - húztam el a szám. - Sehogyse tudom megtanulni.
-Oké, segítek.
Felhúztam a szemöldököm.
-Jellemezd a reneszánsz kort. - adta fel a feladatot.
-Öhm...- gondolkoztam majd elmondtam az egészet.
-Szép volt. - mosolygott és levette a pulcsiját.
Nem értettem ezért kíváncsian vártam a folytatást.
-Hány fajtája van a reneszánsznak? - kérdezte.
-Kettő. - mondtam.
-Jellemezd.- jött hozzám közelebb.
Jellemeztem mire levette a polóját.
-Nem rossz ösztönzéés. - mosolyogtam kajánul és megnyaltam a számat.
Sorra tette fel a kérdéseket mire már csak egy boxerben ült mellettem. Kicsit vicces volt a helyzet de kezdtem beindulni,
Feltett még egy kérdést, amire helyesen válaszoltam majd megcsókolt.
-Azt hiszem átmentél. - mosolygott és letámadott. - Viszont ez nem fair. - nézett végig rajtam.
Testemet végig ruha borította ami láthatóan nem tetszett nekii. Miközben csókolt fokozatosan szabadított meg ruháimtol. Hanyatt fektetett az ágyamon, mire én egy hatalmas könyvkupac tetején kötöttem ki.
-Áuu. - mondtam. Nem értett mire kilöktem magam alól a könyevket, ő pedig halkan nevetett rajtam.
Csókolni kezdett, hátát simogatni kezdtem mire éreztem, hogy libabőrös lett. Számrol áttért a nyakamra majd kezei bejárták testem minden részét. Melltartomat kikapcsolta és simogatni kezdte a mellemet. Hangosan sóhajtottam és a nyaka köré fontam karjaimat. Lábaimat csipője kore fontam és hozzá nyomtam magam.
-Nem kéne tanulnod? - szakította meg csókunkat és kajánul vigyorgott.
-Nem érdekel. - mondtam és mohon csókolni kezdtem.
Fordítottam helyzetünkön, én kerültem fölé. Végig pusziltam és haraptam felső testét mire kisebb nyögések hagyták el a száját.
-Tetszik? - kérdeztem és simogatni kezdtem a hasát, majd méretes férfiasságához nyúltam.
-Mit csinálsz??? - kérdezte és kapkodni kezdte a levegőt miközben simogatni kezdtem ott.
-Semmit. - mosolygtam és lehuztam a boxerét.
Kezembe vettem és elkezdtem kielégíteni. Hallhatóan élvezte ugyanis száját hangos nyögések hagyták el.
Mielőtt mégjobban elmerülhettem volna kényesztetésében megállított.
-Te tanulsz sokat, szóval én kényesztetlek téged h kikapcsolj kicsit. - mondta majd ismét hátamra fektetett és végig puszilta a testem . Belső combom simogatni és puszilgatni kezdte.

-Hm.... - sóhajtottam..
Majd elért gyenge pontomhoz és ott kezdett simogatni.
-Ezt szereted, igaz? - búgta szexin és megcsókolt ott lennt.
-Ahh Liam. - nyögtem.
Tovább simogatott és nyalt majd hirtelen egy uját felnyomta.
-Úúúúristen. - sikítottam fel.
Egy ujjal pumpált mikor még egyet feltolt, maj pár perc múlva mégegyet.
Egy percre sem lassított a tempón. Én pedig szép lassan, de elértem a csúcsra.
-Ooooooh édes. - nyögtem hangosan.
Mosolyogva nézett rám majd megcsókolt és minden előzetes bejelentés nélkul belém hatolt. Nem finomkodott, erősen és gyorsan tolt. Érezni lehetett hogy már nagyon kívánta a dolgot. Kicsit lassitani kezdett, mire én kétségbeestem.
-Abba ne hagyd.!! - szoltam rá.
Engedelmeskedett és vissza állította a tempót.
-Nem bírom már sokáig. - nyögte és a nyakamba hajtotta arcát.
Pár perc mulva egyszerre ért el minket az orgazmus.
Hangos nyögésben törtünk ki mindketten.
-Remélem megtanultad az anyagot. - mosolygott rám.
-Legközelebb is segíthetnél.

Mondanom sem kell ötösre érettségiztem magyarból.


~Jennii
Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése