Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

B.Líviának.: Ruha próba Zaynnel. 18+



Stylistként dolgozom már két éve a One Directionnek.
Nagyon jóban vagyok a fiúkkal, nekem ők olyanok mintha a legjobb barátaim lennének, nem pedig a munkatársaim. De Zaynnel azt hiszem túlságosan is jóban vagyunk. Nem mondtuk ki a dolgot, de láthatóan majd megőrülünk egymásért. Sosem történt semmi, mivel a szabály kimondja, hogy nem létesíthetek olyan kapcsolatot a fiúkkal. Sokszor elég nehéz volt, de szerettem a munkámat és nem akartam elveszteni.
Egyik este felhívott a főnököm, hogy másnap Zayn eljön hozzám, hogy összeállítsam a ruháit a következő fellépésükre. Eléggé megilyedtem, hogy kettesben kell lennem Zaynnel. Feszülten de mégis kíváncsian és izgatottan feküdtem le este.
Mánap egykor csöngettek. Tudtam, hogy Zayn az. Kinyitottam az ajtót, ő pedig ott állt egy fehér plóban, szürke melegítőben, egy sapkával a fején. Annyira édes volt, ahogy állt az ajtóban és mosolygott.
-Szia. - köszöntem neki és félre léptem, hogy be tudjon jönni.
-Szia. - jött be és megölelt.
Annyira jólesett a közelsége. Már vagy három perce állhattunk ölelkezve az ajtóban, mikor elhúzódtam tőle.
-Gyere, össze hozzuk a ruhádat. - mosolyogtam rá és elindultam a "próba szobába."
Elővettem egy egyszerű fekete hosszú ujjú felsőt, egy kabát szerűséggel és egy farmerral.
-Tessék, ezt vedd fel. - mondtam és odaadtam neki a ruhát.
Bement a pavilon mögé és öltözködni kezdett. Leültem a kanapé karfájára, ami a szoba közepén volt és próbáltam lenyugtatni magam. Ekkor megjelent Zayn. A ruha eszméletlen jól állt neki és én nem tudtam megszólalni.
-Mi az? Ennyire nem áll jól? - kérdezte és kétségbeesett arcot vágott.
-Öhm, dehogy. - ráztam meg a fejem. - Jól áll. - mosolyogtam.
A kezébe nyomtam a következő szettet.
-Lívi, kicsi rám a felső.! - kiabált.
Kerestem egy ugyanolyat nagyobb méretben, a pavilonhoz mentem és benyújtottam neki, de a póló helyett a karomat fogta meg és húzott magához.
-Zayn, mit csinálsz? - kérdeztem, miközben égtem a vágytól, hogy megcsókoljon.
-Nem bírom magam távol tartani tőled. - mondta és látszott a szemében, hogy mennyire kíván.
-Tudom, de nem lehet Zayn. Nem akarom, hogy kirúgjanak. - válaszoltam és próbáltam elhúzódni de nem tudtam, mert erősen tartott. - Kérlek.
-Nem érdekel. Szerzek neked másik munkát. - mondta és megcsókolt.
Mintha ezer szikra cikázott volna bennem, mikor ajka az enyémet érintette. Ebben a csókban benne volt a két év alatt felgyülemlett összes vágy.
-Ha tudnád mióta erre vágyom. - suttogta majd ismét megcsókolt. Szorosan öleltem és tudtam, hogy soha többé nem tudom majd elengedni. Lassan elindultunk a kanapé felé, de egy percre sem szakadt meg csókunk. Hátamra fektetett, felém került és most gyengéden folytatta a csókot.
Megőrültem ettől a fiútól, olyan hatással van rám, mint senki más.
Nyakamat kezdte csókolgatni majd levette felsőmet. Egy percig csak bámulta a testem, majd megnyalta száját és ismét neki esett nyakamnak.Hátát símogattam és kezdtem felizgulni. A nadrágok is lekerültek rólunk, a fehérneműkkel együtt. Zayn egyre lejebb puszilgatott, majd elért oda. Hangosan nyögtem miközben kényesztetett, és nem sok kellett, hogy elmenjek.
-Zayn... - nyögtem mielőtt elmentem volna, de ekkor gyorsan abba hagyta és ismét felém került.
-Tuti akarod ezt? - kérdezte és komolyan a szemembe nézett.
-Ha nem akarnám, szerinted itt tartanánk? - kérdezte tőle és megcsókoltam.
Ekkor lassan belém csúsztatta magát és mozogni kezdett. Lassan és érzékien mozgott, ami csak mégjobban beindított. Aztán növelte a tempót és egyre gyorsabban csinálta. Nyögéseink egyre hangosabbak lettek.
-Elfogok menni baby. - nyögte Zayn és ebben a pillanatban el is élvezett.
Nem hagyta abba a mozgást, folytatta míg én is el nem jutottam a csúcsra.
Egymas mellett feküdtünk, Zayn szorosan ölelt, csend volt. Csak halk szuszogásunkat lehetett hallani.
-Szeretlek. - mondta ki végül és mégjobban magához húzott.
-Én is téged. - mosolyogtam és álomba merültem.

A legjobb az egészben az volt, hogy Zaynnel összejöttünk és a munkám is megmaradt. Zayn kikönyörögte nekem.:))

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése