Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

B.Biankának.: Büntetés Zaynnek. 18+

Elég vicces a munkám most így decemberben. Az egyik londoni plázában felállítottak egy Mikulás házat, (gondolom mindenki tudja mi ez) én pedig az egyik Krampuszt játszom. Millionyi gyerek jött már be a házba, pedig még csak egy óra volt. A lábaim fájtak és az arcom is a sok erőltetett mosolygástól. Éppen a lábaimat bámultam mikor egy újabb kislány ült a Mikulás ölébe. Felnéztem és egy eszméletlen helyes pasival találtam szemben magam. Barna szemek, sötét hösszú szempillák, sötét már majdnem fekete haj. Egyszóval tökéletes volt. Hosszasan néztünk egymás szemébe, majd a kislány törte meg a hangot.
-Zayn.! Megyünk? - kérdezte a kis vékony hang.
-Várj egy kicsit, menj ki anyához. - fordult a kislány felé, aki megrántotta a vállát majd kiszögdécselt.
Közel jött hozzám, lehellete a nyakamat súrolta amitől kirázott a hideg.
-Írtó dögös vagy ebben a harisnyában és mini szoknyában. - duruzsolta a fülembe, majd kezét felfele kezdte húzni combomon míg be nem ért a szoknyám alá és erősen megmarkolta a fenekem.
-Ezt ne itt. Gyerekek is vannak. - suttogtam alig hallhatóan.
-Mikor végzel?
-Hatkor legyél a hátsó bejáratnál. - nyögtem egy kicsit szexin a fülébe, amitől még jobban megmarkolta a fenekem, majd kiment.
Alig vártam már, hogy hat óra legyen. Aztán végre felállt a "Mikulás".
-Bianka mára végeztünk. Egész jó krampusz vagy. - mosolygott rám.
Kimentünk a kis házból, bezártuk az ajtót, majd mindenki saját dolgára ment. Én a hátsó bejárathoz mentem, ahol Zayn már várt rám. Lazán a falnak volt dőlve és úgy méregetett.
-A kis krampuszom ugyanolyan szexi, mint pár órával ezelőtt. - harapott szájába.
Mikor közel mentem hozzá a derekamnál fogva magához húzott, majd megismételte a harapást csak ezúttal az én számon. Felszisszentem...egy kicsit a fájdalomtól és nagyon az izgalomtól. Szájával áttért nyakamra és azt kezdte harapdálni.
-Megláthatnak.- nyögtem.
-Nem érdekel. - válaszolt, mély dörmögő hangján.
-Engem viszont igen, mert itt dolgozom és meg is akarom tartani a munkám. - toltam el magamtól.
-Gyere akkor. Menjünk el hozzám. - fordult meg de én vissza húztam.
-Túl sokáig tartana. - húztam közel. - Meg van a raktár kulcs. - zörögtettem meg kezemben a kulccsomót.
Szerencsére pont mellettünk volt a raktárt így megfordultam és elkezdtem kinyitni, Zayn közben a nyakamat csókolgatta és combomat símogatta. Kezdtem egyre jobban felizgulni. Sikeresen kinyitottam az ajtót bementünk, bezártam, majd Zayn felé fordultam, aki vággyal teli szemekkel nézett. Közelebb mentem hozzá és rászóltam.
-Söpörd le azt, ami az asztalon van.- mondtam neki komoly hangon.
Szemöldökét felhúzta de megcsinálta. Odamentem hozzá és rálöktem, lábaimat átvetettem csípőjén meg erősen megcsókoltam. Nyelveink küzdöttek egymással...a csatát ő nyerte.
-Mi ez a vadság hirtelen?
-Meg kell, hogy büntesselek azért, amit ma tettél.
Ismét felhúzta szemöldökét.
-Kisgyerekek előtt nyomultál és kínoztál. Nem szép dolog. - mondtam kéjesen majd nyakát kezdtem csókolgatni, mire combomat simogatta. Abba hagytam, amit csináltam.
-Nem. Ez is a büntetésed része..nem érhetsz hozzám.
-Ezt nem mondhatod komolyan.
-Pedig teljesen komolyan mondom. - mosolyogtam rá kajánul, majd folytattam amit abba hagytam. Levettem a pólóját, amivel elém tárult tökéletes teste. Ahogy egyre lejebb mentem kis csókokat hagytam mindenhol míg el nem értem a nadrágjához. Felnéztem rá és láttam, hogy már nagyon ki van. Nadrágján keresztül kezdtem simogatni, amire kapkodni kezdte a levegőt. Úgy gondoltam nem kínzom tovább. Levettem a nadrágját boxerével együtt, majd minden előzmény nélkül tövig bekaptam méretes férfiasságát. Egy hangos nyögés hagyta el a száját, ami belőlem egy diadalittas mosolyt váltott ki. Kezemmel, számmal és nyelvemmel felváltva "dolgoztam" rajta, aztán abba hagytam.
-Miért? - zilálta.
Számba haraptam, majd észveszelytően lassan kezdtem elulról végig nyalni, ami azt váltotta ki belőle, hogy rögtön el is ment.
-Elég volt ebből. - mordult fel, majd fordított helyzetünkön és most én voltam alul. Széttépte harisnyámat, ami engem még jobban beindított.
-Hm, most vehetsz nekem új harisnyát. - mosolyogtam rá kajánul.
-Ha kell ezer új harisnyát is veszek neked, ha még egyszer megtehetem ezt. - harapott szájába. Imádtam, mikor csinálta. Megcsókolt hosszasan, közben pedig keze becsúszott a szoknyám és bugyim alá. Körkörösen kezdte mozgatni ujjait én pedig önkéntelenül is megemeltem csípőm és mégjobban neki nyomtam magam kezének.
-Valaki milyen kis türelmetlen. - mosolygott.
Válaszként csak nyögtem egyet, mire ő belém nyomta két ujját.
-Aaaah.! - nyögtem fel hangosan.
Tovább csinálta de én többet akartam.
-Hagyd ezt abba. - nyögtem, de mintha meg se hallotta volna. - Bassza meg Zayn, HAGYD ABBA.! - kiabáltam rá.
Arcán hurrikánként söpört át a vágy, majd hirtelen belém nyomta hatalmas szerszámát. Nem ő volt az első, de olyan fájdalmat éreztem, hogy a könny kicsordult a szememből. Vissza vett a lendületből és nyakamat kezdte puszilgatni.
-Ne haragudj.! Nem akartam fájdalmat okozni.- puszilt tovább.
-Semmi baj. - mondtam kicsit nehezen.
-Mehetek? - kérdezte.
Komolyan úgy éreztem magam, mint aki először csinálja. Bólintottam ő pedig lassan elkezdett mozogni. Hátát karmoltam és mindketten hangosan vettük a levegőt.
-Csinálhatom gyorsabban? - kérdezte. Éreztem, hogy már néha megcsúszik a tempó, mert alig bírja így gondolkodás nélkül rábólintottam, mire ő gyorsított. Földön túli érzésben volt részem.
-Ez annyira jó baby. - harapott a nyakamba, mire kicsit felsikítottam. - Látom tetszik. - dörmögte, majd mégegyszer megharapott.
-Zayn el fogok...- nyögtem nagyon hangosan.
-Váárj.!! Együtt, kérlek. - könyörgött.
Fogaimat össze szorítottam és úgy próbáltam vissza tartani elő törni vágyó orgazmusomat.
-Mindjárt baby. Várj még egy kicsit. - suttogta a nyakamba.
-Gyerünk már Zayn, nem bírom már sokáig tartani. - szűrtem fogaim közt.
-OOOH BAAAABY.!! - kiáltott, amiből tudtam, hogy elment.
Elengedtem magam és egy óriási nyögés hagyta el a számat. Talán akkora, mint még soha.
-Te mindig ilyen hangos vagy? - kérdezte mosolyogva, miközben öltöztünk.
Kicsit zavarba jöttem.
-Nem. Eddig azt hiszem most voltam a leghangosabb. - mosolyogtam zavartan.
-Cool. - kacsintott rám, majd kicsit megcsókolt.
Felöltöztünk majd, mikor kiléptünk a raktárból a takarító állt az ajtó előtt tágra nyílt szemekkel.
-Öhm... - nyögött ki ennyit.
-Reméljük nem gáz, hogy kicsit kölcsön vettük a raktárt. - néztem rá.
A nő meg sem tudott szólalni. Mi nevetve elmentünk.
-Büntethetnél máskor is. - húzott magához Zayn a kocsija mellett.
-Haza vihetnél. - válaszoltam neki burkoltan.
Vette az adást...
Az este többi részét a fantáziátokra bízom...;)


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése