Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

H.Abigélnek.: Esti fürdőzés Louissal. 18+


Biztosan mondhatom, hogy Louis Tomlinson a legjobb barátom. Akármi van mindig számíthatunk egymásra. A baj csak az, hogy én azt hiszem kicsivel már tönnet érzek Louis iránt, mint barátság. De ezt még nem mertem neki elmondani.
Átlagos péntek este volt. Egyedül ültem otthon és bámultam az idiótábbnál idiótább filmeket. Egyszer csak megcsörrent a telefonom...Louis.
-Szia. - szóltam bele.
-Szia, nincs kedved átjönni? - hallottam a hangján, hogy kicsit ideges.
-De, nem sokára ott vagyok. - mondtam és kinyomtam.
Gyorsan beültem a kocsimba, majd tíz perc múlva már ott is voltam Louisnál. Az ajtó nyitva volt így bementem, de Louist sehol se láttam.
-Louis.! - kiáltottam.
-Itt vagyok a fördőben. - hallottam mesziről a választ.
A fördő felé vettem az irányt. Mikor megláttam a szívem dobbant egy hatalmasat. Csak egy melegítő nadrágban állt a fürdő közepén, és annyira szexi volt az enyhén kóvos hajával. A számba haraptam. Mindketten csak álltunk és néztük egymást.
-Gyere ide egy kicsit. - törte meg a csendet.
Félénken léptem oda hozzá, majd mikor már előtte voltam derekamnál fogva magához húzott és lágyan csókolni kezdett. Nem akartam megkérdezni miért csinálja ezt, mert iszonyatosan élveztem és már rég óta vágyom erre. Azonnal vissza csókoltam és karjaimat a nyaka köré fontam. Vadul tépte akjaimat, nagyon tetszett a dolog. A mosdónak tolt és a fenekembe markolt. Ujjamat nadrágja szélébe akasztottam, ami őt valamennyire beindította és levette rólam a felsőmet, majd a melltartómat is. Erősen a mellemet markolászta miközben egy percre sem hagyta abba csókunkat. Nem bírtam magammal lehúztam nadrágját és legnagyobb meglepetésemre nem volt alatta semmi. Kezemmel kezdtem el kielégíteni, mire ő lehúzta nadrágomat bugyimmal együtt és magának háttal fordított. Párszor megsimított ott, majd hirtelen belém nyomta magát. Hangosan felnyögtem és a mosdó szélét markolásztam.
-Egy kicsit dőlj előrébb, úgy könnyebb. - hallottam Louis hangját, majd ígyis tettem.
Gyorsan kezdett tolni, kezével mellemet markolászta. Állam alá nyúlt és kicsit feljebb húzta a fejem, majd a nyakamat kezdte csókolgatni és szívogatni. Szinte földön túli állapotba kerültem, mikor elkezdett símogatni pluszban..majd pár perc múlva jött a csoda és hangosan elélveztem..pár perc múlva Louis is követett. KIhúzta magát belőlem, maga felé fordított, megcsókolt majd a teli kád felé vette az irányt. Beült és intett, hogy kövessem. Én is bemásztam de mielőtt leülhettem volna magára húzott és csókolni kezdett. Vettem a célzást, elkezdtem ismét kézzel kielégíteni, majd lassan ráültem. Szánkat egyre gyakarabban hagyták el nyögések. Míg én a vállába kapaszkodtam ő a csíipőmbe. A víz hullámzott körülöttünk és nem kevés ment ki a földre, de jelen pillanatban egyikünket sem érdekelt.
-El fogok... - kezdte el de egy hangosat nyögött.
-Várj. - szóltam ár alig hallhatóan.
Pár másodperc múlva egyszerre mentünk el. Kihúztam magamból de továbbra is az ölében voltam, és a nyakába temettem arcom..úgy öleltem.
-Szeretlek. - szólalt meg hirtelen.
-Én is szeretlek.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése