Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

E.Klaudiának.: Narry Storan "A barátnőm bátyja." 18+ sztori




Vasárnap délután volt és unatkoztam otthon. Gondoltam egyet és elindultam a barátnőmhöz Amanadához. Mikor odaértem a házhoz és becsöngettem Amanada helyett a bátyja, Harry nyitott ajtót egy szál boxerben.
Tátott szájjal néztem végig tökéletesen kidolgozott felsőtestén, majd boxerén megállt a tekintetem. Még anyagon keresztül is látszódott mekkora van neki. Nyeltem egy hatalmasat és Harry arcára kényszerítettem a tekintetem.
-Szia. - mosolygott kajánul.
-Ööö, szia. Amanada itthon van? - kérdeztem és azt sem tudtam merre nézzek.
-Nincs, de nem sokára itthon lesz.
-Oké, akkor én ... - kezdtem el és sarkon is fordultam de Harry vissza rántott.
-Megvárhatod. - mondta az írtó szexi hangján.
Már a pasi hangjától is felizgultam, de próbáltam türtőztetni magam.
-Oké. - mondtam, majd bementünk a házban.
A kanapén egy szőke srác ült, félmeztelenül. Jesszusom, ezek meg akarnak ölni. - gondoltam.
-Ő a haverom Niall. - mutatta be. - Ő pedig a hugom barátnőja Klaudia.
-Szia. - mosolygott Niall. Rájöttem, hogy borzasztóan édes a srác.
-Ülj le. - mondta Harry.
Így is tettem leültem Niall mellé, Harry pedig mellém. Bevoltam szorítva két szexisten közé és fogalmam nem volt róla, hogy meddig kell elviselnem a kínt.
Ezeken gondolkoztam, mikor éreztem, hogy Harry símogatni kezdi a combob.
-Mit csi... - kérdeztem volna tőle, de ajkait az enyémre tapasztotta.
Hirtelen azt sem tudtam, mit csináljak de mikor nyelvével megérintette alsó ajkamat, majd belé harapott minden kételyem eloszlott és vissza csókoltam. Keze egyre feljebb csúszott combomon és közben egyre vadabbul csókolt. Kezemmel hajába túrtam mire ő felnyögött. Aztán egyszer csak éreztem, hogy Niall a nyakamat csókolgatja. Nem bírtam elviselni amit művelnek velem, ezért kiengedtem egy hangos nyögést.
-Tetszik mi? - dömrögte a nyakamba Niall.
Niall abba hagyta amit csinált, felsőm széléhez nyúlt és levette rólam. Majd Harry egy laza mozdulattal a melltartómat is eltávolította. Niall a jobb, Harry pedig a bal mellemet kezdte maszírozni, amig mégjobban felizgatott. Hirtelen ötlettől vezérelve Harry dudorodó férfiasságára tettem a kezét, és anyagon keresztül kezdtem simogatni. Egy hangos sóhaj hagyta el a száját, majd megszabadította magát a boxerétől, így már teljes nagyságában láttam kicsinek egyáltalán nem mondható szerszámát. Megfogtam és verni kezdtem neki. Abbahagyta amit csinált, csak élvezte azt, amit én csinálok. Ekkor hirtelen Niall benyúlt a lábam közé és simogatni kezdett. Halk nyögések hagyták el a számat, de egy percre sem hagytam abba Harry kényeztetését. Harry a nyakamhoz nyúlt és húzni kezdett maga felé. Értettem a célzást, ezért minden előzmény nélkül bekaptam szerszámát. Egy hatalmas nyögés hagyta el a száját, mire én magamban elmosolyodtam és tovább folytattam amit elkezdtem. Négykézlábra álltam, mivel úgy kényelmesebb volt. Niall rögtön kapott az alkalmon és lehúzta rövidnadrágomat, bugyimmal együtt. Majd egy percet sem tétlenkedett, két ujját belém tolta. Hangosan felnyögtem, de továbbra is Harryn dolgoztam. Aztán egy pillanatról a másikra Niall belém hatolt. Meglepődöttségemben felsikoltottam. Niall pár másodpercet hagyott, hogy megszokjam méretét, majd lassan mozogni kezdett. Többet akartam.
-Gyorsabban Niall.!! - kiabáltam rá.
-Ha ezt akarod. - dörmögött majd gyorsított a tempón.
Iszonyatosan élveztem a helyzetet. Miután a számat egyre gyakrabban hagyták el nyögések, kézzel folytattam Harry kényeztetését.
-Niall el fogok... - nyögtem és abban a pillanatban elélveztem.
Niall viszont még nem végzett szóval tovább tolt. Harryvel pár perc múlva ugyanaz megtörtént, mint velem és hangosan elélvezett. Niall még párat tolt rajtam majd belém élvezett.
-Huuh kislány, nem semmi vagy. - morogta Harry, majd hanyatt feküdt, magára húzott, én pedig ráültem.
Gyorsan kezdtem el rajta lovagolni, majd már csak arra lettem figyelmes, hogy Niall is belém vezette magát. Felsikoltottam, de most a fájdalomtól. Tempóm lassult Harryn, Niall pedig várt, hogy csillapodjon fájdalmam.
-Csináld.! - nyögtem és ismét mozogni kezdtem.
Soha életemben nem csináltam még ilyet, de annyira élveztem, mint még soha semmi mást.
-Ahh, rohadt jó vagy. - kiáltott Niall, majd éreztem, hogy a fiúk egyszerre kezdenek el bennem rángatózni és mindketten elmentek. A fiúk addig nem hagyták abba a lökéseket míg el nem mentem én is, ez pedig pár percen belül be is következett.
Fáradtan dőltünk le a kanapéra.
-Máskor is jöhetnél . -lehet egy kis csókot Harry a számra.

Ezután az eset után elég sokat voltam Amanadáéknál...mikor senki nem volt otthon.;))

Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése