Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

H.Henrietta Barbarának.: Állás interjú Mr.Horannel. 18+

10461_374338492643350_64623414_n_large
Állás interjúra készültem egy elég jól menő céghez. Fekete egybe ruhát vettem fel egy hozzá illő magassarkúval és kiskabáttal. Beléptem a hatalmas épületbe és a recepcióhoz mentem.
-Jó napot, Mr.Horanhez jöttem állás interjúra.- mosolyogtam.
-Hogy hívják?
-...
-Rendben. Negyedik emelet és az utolsó ajtó jobbra. - mosolygott rám kedvesen a recepciós nő.
-Köszönöm. - mondtam és elindultam a lifthez.
Benyomtam a négyes gombot, majd a lift tükrében megigazítottam magamon mindent, hogy jó benyomást keltsek. Kiléptem a liftből és Mr.Horan irodája felé vettem az irányt. Megálltam az ajtó előtt, vettem egy mély levegőt és bekopogtam.
-Tessék. - hallotam bentről.
Magabiztosan benyitottam az irodába és egy szőke szexistent pillantottam meg a hatalmas íróasztal mögött. Nyeltem egyet de továbbra sem mozdultam.
-Jó napot Mr.Horan én ... vagyok és az állás interjúra jöttem.
-Tegeződjünk. - mosolygott és elindult felém. - Niall. - nyújtott kezet.
Kezet fogtunk majd leültünk az íróasztal két oldalára.
-Elolvastam az önéletrajzodat és teljesen meg vagyok vele elégedve. Jó a szakképesítésed és az előző munkahelyeid szerint jó munkaerő vagy. - mosolygott.
-Igyekszem. - mosolyogtam vissza magabiztosan.
Körülbelül még egy órát beszélgettünk.
-Akkor szerintem meg is beszéltünk mindent. - mosolygott rám.
Felálltam a székről.
-Rendben, köszönöm. - mondtam majd elindultam az ajtó felé, de Niall megfogta a kezem és vissza rántott.
-Tévedtem, még nem beszéltünk meg mindent.- mondta majd erősen magához szorított és megcsókolt. Nyelve erősen hatolt be a számba és fedezte fel minden szegletét. Nem akartam tőle semmit kérdezni, nagyon tetszett a dolog.
-Minden megfelel. - motyogta miközben áttért a nyakamra.
-Úgy gondolod? - sóhajtoztam.
-Igen.
Elkezdett tolni az íróasztala felé, mikor a telefonja megszólalt.
-Mr.Horan az egyik fontos ügyfele, Mr.Feld jött meg.
Niall abba hagyta a csókot egy percre.
-Mondja meg neki, hogy halasszuk el a tárgyalást. Közbe jött valami.
-Rendben, meg mondom neki.
-Hol is tartottunk? -nézett rám megint és már megint csókolt.
Lesöpört mindent az asztaláról és felültetett rá. Lábaimat dereka köré kulcsoltam és közel húztam magamhoz. Levettem róla zakóját és tarkóját kezdtem simogatni. Végig húzta kezét a combomon, ruhám alá is benyúlt és úgy markolta meg fenekem. Nem bírtam magammal, megfogtam az ingjét (nem szórakoztam a gombolgatással) széttéptem rajta és végig simítottam a mellkasát.
-Hm, milyen vad... tetszik. - mosolygott kajánul, majd elsöpörte hajamat a nyakamról és puszilgatni, harapdálni és szívogatni kezdte. Egy kisebb nyögés hagyta el számat.
-Szórakozunk még vagy csinálunk is valamit?- nyögtem és megmarkoltam fenekét.
-Ahogy szeretnéd. - mosolygott.
Kicsit lejebb húzta nadrágját, boxerével együtt, pont csak annyira, hogy hatalmas férfiasságát elő tudja venni.
-Hm..- nyaltam meg a szám szélét és pár percig vertem neki.
Hanyatt döntött az asztalon és belém hatolt. Feszített, de nem érdekelt. Azt akartam, hogy csinálja. Kérnem sem kellett, gyorsan és erősen kezdett tolni, ami egyre közelebb vitt az orgazmushoz.
-Oh cica. Elfogok menni. - nyögte a nyakamba.
-Várj meg, már én is közel vagyok. - nyögtem.
Pár másodperc múlva mindketten elmentünk. Egy percig még az asztalon feküdtünk de aztán felkeltünk. Rendbe hoztam magam és megcsókoltam Niallt.
-Mennem kell. - elindultam az ajtóhoz.
-Hétőn kezdhetsz. - csókolt a nyakamba az ajtónál.
-Az alkalmazottak között nem lehet kapcsolat, nem igaz?- incselkedtem.
-Én a főnök vagyok, baby.- markolt a fenekembe.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése