Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

H.Abigélnek.: Utolsó este Niallel. 18+



Fél éve járunk Niallel és pár napnál tovább még soha nem volt távol tőlem. De eljött az idő, hogy turnéra menjen, ami legalább három hónap. Csütörtök este volt és másnap indultak el. Egyedül voltam otthon és megbeszéltük, hogy az utolsó estét együtt töltjük. A nappaliban ültem a kanapén és vártam, hogy megjöjjön, mikor csengettek. Rohantam az ajtóhoz és mikor kinyitottam egyből a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
-Mire ez a nagy lelekesedés? - mosolygott mikor elhúzódott tőlem.
-Az utolsó este mielőtt elmész, ki akarom használni. - mondtam neki kicsit félénken.
Neki sem kellett több fenekembe markolt, elindult velem, lábával be csapta az ajtót és a kanapé felé vette az irányt.
-A szobám kényelmesebb. -húzódtam el tőle kicsit.
Felmentünk a szobámba és az ágyamon kötöttünk ki. A ruhák lekerültek és éppen elkezdtem volna kielégíteni, mikor ellökte a kezem.
-Nem akarok ma semmi ilyet. - suttogta és csókolni kezdett.
Kezeimet fejem fölé tette és végig simított rajtuk, amitől kirázott a hideg.
Keze bejárta testem minden egyes szegletét, miközben hol a számat hol pedig a nyakamat csókolta. Lábaimat dereka köré fontam és közelebb húztam magamhoz csípőjét. Tudta, hogy mit akarok, ezért gyorsan az alsók is lekerültek.
Bejáratomhoz pozícionálta magát, majd lassan belém hatolt. Egy hatalmasat sóhajtottam és megcsókoltam.
Lassan és szenvedélyesen tolt, ami engem még jobban felizgatott. Mikor már közel volt lökései szaporábbak lettek, de én még mindig többet akartam.
-Gyorsabban Niall. - nyögtem.
Gyorsított és pár percen belül elérkezett a mennyország. Fordítottam helyzetünkön, én voltam felül. Lassan ráültem és lovagolni kezdtem rajta. Csípőmbe markolt és hatalmasakat nyögött. Kicsit lasítottam.
-Nee. Csinááld méég, gyorsan.! -szólt rám.
Vissza váltottam a gyorsabb tempóra és lassan de biztosan mind a ketten elélveztünk. Pihegve feküdtünk, mikor Niall megszólalt.
-Éhes vagyok.
Hangos nevetésben törtem ki. Kimásztam az ágyból felvettem Niall boxerét és a pólóját majd elindultam a konyhába.
-És én mit vegyek fel? - visított utánam.
-Amit szeretnél. - nevettem.
Lementem a konyhába és elővettem mindent ami a palacsintához szükséges. Pár perccel később Niall is megjelent egy boxerben. Biztos a szekrényemben találta, amit még régebben nálam hagyhatott.
-Oké, akkor innentől tiéd a terep. - vigyorogtam és felültem a pultra.
Ügyesen megcsinálta a palacsintákat, majd mikor mindent megettünk megölelt.
-Ígértem, sietek vissza.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése