Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Dettinek.: Meghitt reggelinek indult. (Niall) 18+


Átlagos vasárnap reggel volt. Niallel ültünk az asztalnál és reggeliztünk. Rajtam egy lenge pulcsi szerűség és egy bugyi volt csak, míg Niallen csak egy boxer. Miközben falatoztunk egyszer csak abba hagyta az evést és mereven engem bámult.
-Mi az? - kérdeztem tőle.
-Annyira szexi vagy. - harapta be a száját.
Lassan felálltunk, majd közel hajoltunk egymáshoz és megcsókoltuk egymást úgy, hogy asztal még mindig közöttünk volt. Tarkójához nyúltam és úgy csókoltam tovább. Nyelve lassú táncot járt az enyémmel, és az őrület határán voltam már. Végig simított karomon, majd egyszer csak hangos csörömpölést hallottam. Niall mindent lesöpört az asztalról. Értettem a célzást, feltérdeltem az asztalra így közelebb kerülve hozzá. Hátát és mellkasát símogattam felváltva, ő pedig erősen a fenekembe markolt. Szájáról áttértem nyakára, majd lassan haladtam le a mellkasán. Elértem boxerjéhez, ami már igencsak feszült rajta. Néhányszor végig simitottam rajta boxeren keresztül, majd lehúztam róla. Kezembe vettem és néhányszor végig húztam rajta. Lassan számba vettem és kényesztetni kezdtem. Gyorsabban kezdte venni a levegőt mire én abba hagytam amit csináltam. Szenvedélyesen rá néztem és néhányszor megnyaltam a végét.
-Feküdj hanyatt.! - kaptam az utasítást.
Megtettem de kezemmel még mindig kényesztettem őt. Őt sem cselekedett másképp bugyin keresztül símogatni kezdett, amitől kirázott a hideg. Kicsit oldalra fordultam, hogy ismét számba tudjam venni. Keze egy pillanatra sem állt le, folyton csak simogatott és körkörös mozdulatokat tett. Aztán hirtelen abba hagyta, amit csinált és elment az asztaltól. Pár pillanat múlva az asztal szélére húzott, majd levette bugyimat. Térdhajlatomba nyúlt és feltolta azokat. Nyelvét éreztem magamon, ami egy hangos nyögést váltott ki belőlem. Néhányszor még végig nyalt, majd kimondottan a csiklómat kezdte izgatni. Az asztal szélébe kapaszkodtam, hangosan nyögtem és vonaglottam.
Abbahagyta és méretes férfiasságát bejáratomhoz pozícionálta, majd lassan belémtolta. Egy hatalmas sóhaj tört ki belőlem. Először lassan, majd egyre gyorsabban kezdett bennem mozogni. Kezét fogtam, amit combomon pihentetett. Mindketten hangosan sóhajtoztunk, az én számat néha elhagyták kisebb nyögések. Hirtelen abba hagyta.
-Miért.. - kezdtem volna el de ismét nyelvét éreztem ott lennt.
Testem minden porcikája megfeszült, majd mikor egy ujját belémtolta felsikítottam.
-Jézusom Niall, megölsz. - nyögtem egyre hangosabban.
-Nem szándékozom. - vigyorgott rám kajánul.
Felhúzott az asztalról és szenvedélyesen megcsókolt. Háttal fordított magának és levette felsőmet. Megmarkolta mellemet, fejemet kissé oldalra billentette és egyszerre kezdte el kényesztetni melleimet és nyakamat. Előredöntött, tudtam mit akar.  Bedőltem előtte, őpedig keményen belém hatolt. A gyönyörtől felsikítottam és élveztem, ahogy Niall mozog bennem. Néhány percig még így tolt, majd ismét megállt. Szembe fordultam vele, majd lelöktem az asztalra, felé kerültem és ráültem. Előre-hátra kezdtem mozogni, ő erősen a csípőmet markolta. Mindettőnk száját hatalmas nyögések hagyták el, betöltötte az egész szobát. Egyre gyorsabban kezdtem rajta mozogni és alhasamban kezdett eluralkodni az a remek érzés. Rádőltem Niall mellkasára miközben eluralkodott rajtam az orgazmus érzése. Tarkómat szorította és erősen csókolt. Párat még mozdultam rajta majd lemásztam róla. Kezemmel és számmal kezdtem el ismét dolgozni rajta. Száját öblös nyögések hagyták el és éreztem, hogy már közel van. Gyorsítottam a tempón ő pedig egyenesen a számba élvezett.
-Köszi a reggelit kicsim. - mosolygott rám kajánul majd mégegyszer megcsókolt.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése