Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Harry meglepetése 18+

 
E-mailben érkezett.

Mivel a bátyám, Tom nem tudott értem jönni suli után, ezért legjobb barátját, Harryt kérte fel erre a feladatra. Harry pontos volt, sőt még előbb is ott volt. A kocsijához futottam, és bepattantam.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia.-válaszolta mosolyogva, majd beindította a motort.
Furcsa úton mentünk, kicsit sem volt ismerős. Egy eldugott földúton álltunk meg, majd Harry bezárta az ajtókat. Kezét pedig a combomra csúsztatta. Mivel a szoknyám rövid volt így könnyen beférközött alá. Hirtelen a nőiességemhez ért, majd simogatni kezdett.
-Harry, ne.-haraptam a számba.
-Erre várok, mióta megismertelek-csókolt meg.
Igazából én is, de ezt mégsem akartam bevallani neki. Hátra másztam, ő pedig követett. Alúlra fektettem, majd ruhán keresztül keménykedő faszának dörgölve magamat ráhasaltam. Közben persze nem állt le az akcióm.
-Ne szívass, had basszalak már meg.-nyüszögte Hazza.
-Nem-nem.-mondtam neki kaján vigyorral az arcomon.
Tovább folytattam a  dolgom, viszont Harold sem tétlenkedett. Egy laza mozdulattal benyúlt a ruhám alá, és levette a bugyim. Én pedig szándékosan a dudorodó faszára ültem, és levettem róla a felsőjét. Végigsimítottam rajta a kezem, majd megcsókoltam, és lefelé haladva néha-néha bele haraptam. Nadrágjánál megálltam, majd lassan, kínzóan lehúztam róla. Boxeren keresztül is nagy volt a fasza. Már nagyon dudorott, így attól is megszabadítottam. Ő sem várt tovább, letépte rólam a ruhát, majd egyszerre 4 ujját dugta fel. Egyszerre felnyögtem, mire ő mosolyogni kezdett. Egyik kezével durván megujjazott a másikkal és szájával pedig a melleimet kényeztette.
-lL fogok menni, Harry-síkítottam.
Egyszerre abba hagyta, erősen belém nyomta vastag, nagy faszát, majd ráélveztem.
-Hmmm, baby-morgott Harry.
Közben egy autó lassított mellettünk. Zayn szállt ki belőle.ő is bepattant, majd míg Hazza faszát leszoptam, ő melleimmel játszott, ujjazott és néha-néha hozzám érintette a faszát.Hazza egy hangos nyögés keretében elélvezett, amit én lenyeltem, majd Zaynnel is megcsináltam ugyanezt. Harry közben belém dugta nagy faszát, mire én Zayn nemiszervére csíptem. Zayn a mellemre élvezett, majd Harold mellé ment és cseréltek. Zaynnek valamivel kissebb mérete volt.Miután megszoktam a méretet gyorsan, vadul megdugott majd Hazza is belém helyezte még méretesebb faszát.
-Aaaaa-síkítottam fel a fájdalomtól, mert majdnem szétrepedtem. Innentől nem tétlenkedtek, jól megbasztak majd belém éveztek. Most pedig én ültem rá egyszerre a két faszra, ami jobban fájt, mint eddig. Kicsit vártam, majd vadul lovagolni kezdtem. A fiúkkal körülbelül egyszerre mentünk el.

Mondanom sem kell, ezekután többszöt hívtam őket magamért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése