Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Hegedűs Blankának .: Zarry....(18+)



A barátom Zayn ma áthívta az egyik legjobb haverját, Harry-t vacsorára, hogy megismerjük egymást. A srácok kedvéért csak ma valami extra finomat főzök, hogy elnyűgözzem mindkettejüket.
Éppen készen lettem mindennel, amikor csöngettek. Zayn ment ajtót nyitni, és beszélgettünk egy darabig aztán ettünk. Kaja után, nem jutott jobb az eszünkbe, mint leülni TV-t nézni.
Én a két fiú közé szorulva ültem és fejemet Zaynnek támasztottam.
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy minkét combomon van egy-egy kéz. Lenéztem a combomra és egyiken Harry, másikon pedig Zayn keze pihent.
Zayn elkezdett csókolni, Harry pedig a hajamat félresöpörve a nyakamat kezdte el szívogatni.
Harry és Zayn egyszerre haraptak oda, ahol éppen csókolgattak, mire én egy aprót nyögtem.
Zayn benyúlt a lábam közé és nadrágon keresztül kezdett el simogatni, ami egyre gyorsította a lélegzetemet és az egekbe nyomta a pulzusomat.
Harry leszedte rólam a pólót és a melltartót, és a melleimet markolászta.
-Nem kéne bemenni a hálóba?? Ott mindhárman jobban elférünk, mint a kanapén....-nyögtem Zayn két csókja között.
Zayn felkapott és becipelt a hálószobánkba, majd mikor beértünk ledobott az ágyra és átadott Harrynek.
Elővette a vibrátoromat, de egyenlőre még nem kezdett vele semmit, csak odaadta Harrynek.
Ketten levettek rólam minen ruhát egytől egyig. Én meg róluk.
Harry lejjebb csúszott és nyelvével a csiklómat kezdte izgatni.
-Ahh...Har...Harry...-nyögtem levegő után kapodva.
Egyszer csak Harry bekapcsolta a vibrátort, és őrjítő lassúsággal feltolta nekem. Én ezt egy hosszú nyüszítéssel jutalmaztam.
Zayn a fejemhez térdelt és kíméletlenül a számba tolta férfiasságát. Én szopni kezdtem, úgy, mint még soha.
Néha kivettem a számból és ráfújtam egyet-egyet. A nyögések egyre gyakrabban hagyták el a számat, így kézzel folytattam Zayn kielégítését. Néhány másodperc múlva elélvezett, és örömnedvét lenyaltam méretes farkáról, golyóiról, és mindenhonnan, ahova jutott.
Harry ajkaival óvatosan, mégis erősen összeharapta a csiklómat. Erre én nem bírtam visszartatani egy sikítást.
Amikor Harry kicsit még benyálazta és fújt egyet a csiklómon, ott volt a csúcs. Rögtön elmentem egy, az előzőnél sokkal nagyobb sikoly kíséretében.
Harry felhajolt hozzám és miközben apró csókokkal hintette be minden szegletemet, néha bele-bele harapott testemnek egyes pontjaiba.Harold lassan belém hatolt és szexistenhez illő csípő mozgásával kezdett ki-be járkálni bennem. Amikor megszoktam Harry méretét, belém vezette magát Zayn is.-Szűz anyám!!-kiáltottam fel fájdalmamban.-Css.... Nyugi, nem lesz semmi baj.-Nyugtatott Harry, de közben egy pillanatra sem hagyta abba bennem a mozgást.Amikor már nem fájt anniyra, Zayn is elkezdett mozogni bennem.. Amikor Harry kijjebb húzta magát, Zayn beljebb tolta a farkát. Amikor Zayn kihúzta, Harry betolta, és ez így ment végig.-Ahhh!!! Fiúk... mingyár el megyeeeeeek....-nyögtem szenvedve.-Sikítsd a nevünket, ha élvezel!!.-parancsolt rám Zayn, én pedig bólintottam.Amikor már tényleg nem bírtam tovább, és éreztem, ahogy az alhasam egyre inkább feszít, a hátam pedig kifogástalan ívbe feszül, mély levegőt vettem, és elengedtem magamban azt a csodálatos, földöntúli érzést.-Oooohh, Zaayn, Haaary!!!!-sikoltottam közben.A fiúk egy perccel utánam keztek el egyszerre rángatózni bennem, és belém élveztek. Éreztem, ahogy mindkettejük spermája végigfolyik bennem, és ez megint csak hihetetlen állapotba hozott.Ledőltek mellém az ágyra, és Harry szólalt meg.-Hát ez aztán ismerkedés! Örülök, hogy megismerhettelek [T/N]!- vigyorgott perverzen.-Kösz, hogy bemutattad nekem Zayn.-Én is örülök Harry.-mosolyogtam rá én is. 

-Nagy örömmel mutattam be neked Harry.-kuncogott Zayn, és mind hárman elaludtunk a hatalmas franciaágyon.
Remélem, hogy tetszett :DD
~Szikraa*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése