Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Sophie-nak. Egy este Zaynnel. 18+

A nyakamat csókolgatta, miközben a combomat és csípőmet markolászta.
-Annyira szeretlek. - morogta és kissé megharapta a bőrt a nyakamon. Lábaimat erősebben csípője köré fontam jelezve, hogy már nagyon akarom őt. Már négy hónapja nem voltunk együtt, sőt nem is találkoztunk a turnék miatt.
-Annyira hiányoztál. - nyögtem fel, mikor kezei rátaláltak melleimre és azokat markolászták erősen.
-Te is nekem. - suttogta.
Meztelen hátát simogattam és karmolásztam felváltva, ami belőle kisebb nyögéseket váltott ki. Nyakamról áttért a számra, ahová apró, könnyed csókokat lehet. Néha kissé megharapta vagy beszívta számat, ami engem csak mégjobban izgatott. Kezem levándorolt hátán a fenekére, majd erősen megmarkoltam. Forró csókunkat megszakította, majd a szemembe nézett.
-Alig vártam, hogy megint veled legyek. - mondta halkan.
-Szeretlek.
Megharapta száját (mindig is imádtam, mikor csinálta), majd ajkát ismét enyémre tapasztotta. Számról ismét nyakamra ment, onnan pedig csak egyre lejjebb. Elért bugyimhoz, engem pedig már attól kirázott a hideg. Kezével lassan csiklómon kezdett kőrözni bugyimon keresztül, míg belső combomat halmozta el csókokkal. Nagyokat sóhajtottam és néha elhagyta számat egy-egy nyögés, ami belőle diadal ittas mosolyt váltott ki. Bugyimat őrjítően lassan húzta le, majd hasamtól lefelé haladva kisebb puszikat hagyott testemen. Elért "középpontomhoz" szájával, a testem pedig rögtön remegni kezdett.
-Nyugi baby. - suttogta lábam közé. Beszéd közben száját meleg levegő hagyta el, ami belőlem egy kéjes nyögést váltott ki.
Ujjait néhányszor végig húzta ott, majd szájával esett nekem. Testem vonaglott alatta és egyre jobban fokozódott bennem a vágy, hogy érezzem őt. Magamban.
-Zayn, édes. - mintha meg sem hallotta volna. Tovább folytatta amit csinált én pedig már az orgazmus szélén voltam. - Zayn, kérlek hagyd abba. - kiáltottam elhaló hangon, mire ő abba hagyta. -Akarlak. - nyögtem, mikor már rámfigyelt.
Halványan elmosolyodott, majd feljött hozzám és ismét szenvedélyes csókban forrtunk össze. Kezdtem egyre türelmetlenebb lenni, így ujjaimat beakasztottam boxere szélébe jelezve, hogy már mennyire akarom őt.
-Milyen türelmetlen valaki. - mosolygott kajánul.
-Négy hónapig nagyon türelmes voltam de most, hogy itt vagy... - haraptam számba, majd hajába túrtam, mert tudtam, hogy imádja. Lassan lehúzta boxerét, lábam közé helyezkedett és lassan belém csúszott. Fogaimat összeszorítottam, fájt. Ennyi idő alatt elszoktam hatalmas méretétől.
-Ne haragudj. - suttogott majd gyengéden megcsókolt.
Csak félig volt bennem, így az őrjítő vágy még elviselhetetlenebb volt. Kezeimet levezettem fenekémre és kicsit megnyomtam őt.
-Mehet?
Csak bólintani volt erőm. Lassan kezdett mozogni előte-hátra közben pedig végig a nyakamat vagy számat csókolta. Hátát simogattam vagy néha karmolásztam, amit ő kisebb nyögésekkel jutalmazott. Éreztem, hogy nem sokára el jutok a csúcsra, amit Zayn is észrevett, mert egyre hangosabbakat nyögtem. Lökései hanyagabbak lettek, ő is közel volt.
-Zayn én... - kezdtem bele de egy csókkal belém folytotta mondani valómat.
-Én is. - nyögte miközben kicsit lassított a tempón így eljuttatva a legtökéletesebb orgazmushoz. Zayn rögtön követett az élvezetben így egyszerre élveztünk el.
Néhány másodpercig még abban a pózban feküdtünk, majd kihúzta magát belőlem, lefküdt mellém és szorosan magához húzott.
-Soha többé nem hagylak egyedül ilyen hosszú időre. - puszilta meg fejem.
-Remélem is. - mosolyogtam boldogan.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése