Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

M.Noncsiinak.: Party hard Louissal. 18+


Augusztus vége felé jártunk. A barátnőimmel a szokásos évi nyár záró bulira készültünk a kertben. Minden augusztus végén megszerveztük ezt a bulit nálunk.
Szóval a kertben voltunk a lányokkal és próbáltuk rendbe szedni, mikor megláttuk a szomszéd srácot, ahogy elkezdett edzeni az udvarukon. A lányokkal egyből megakadt rajta a szemünk. Eszméletlen édes srác volt, és az év elején költöztek be a szomszédba.
-Őt meghívtad? - kérdezte egyik barátnőm.
-Majd most meghívom. - mondtam és a kerítéshez sétáltam.
Napbarnított bőre tökéletes volt és ahogy az izmok dolgoztak a hátán...elképesztő volt.
-Louis.! - kiabáltam neki.
Rögtön felnézett és kisfiús mosoly jelent meg az arcán, amitől még dögösebbnek nézett ki.
-Szia. - köszönt.
-Este buli lesz nálam. Remélem tudod, hogy itt a helyed. - kacsintottam rá.
-Ki nem hagynám. - mondta és az alsó ajkába harapott.

A ház és a kert is tele volt emberekkel, de végig Louist kutattam a szememmel.
Éppen egy martinit kortyoltam, mikor észrevettem az ajtóban. Egyből kiszúrt és méregetni kezdett. Gondoltam játszom vele egy kicsit, így amilyen szexisen csak lehetett leharaptam az olajbogyót a fogpiszkálóról, majd hátat fordítottam neki és kimentem a kertbe.
A lányokkal álltunk és beszélgettünk, mikor felhívták a figyelmem, hogy Louis nagyon figyel engem. Elindultam felé, majd mikor mellé értem megfogtam a kezét és egy darabig húztam magam után, majd elengedtem és elindultam az emeletre a szobámba. Vette a lapot, mert továbbra is követett. Megálltam az ajtóm előtt és vártam, hogy utol érjen. Mikor elém lépett neki nyomott a falnak, kezeivel a fejem mellett támaszkodott a falon. Vággyal teli szemekkel nézett rám, majd a dekoltázsomat kezdte nézni, és megnyalta a száját. Közel hajolam hozzá, arcom majdnem az övét érintette és a fülébe suttogtam.
-Kívánlak.
Azt hiszem ez volt a végszó, mert vadul csókolni kezdett. Kezemmel megkerestem a kilincset, kinyitottam az ajtót. Louist belöktem a szobába, utána mentem majd gyorsan bezártam az ajtót. Odamentem hozzá és megcsókoltam. Elindultam az ágyam felé, így ő háttal haladt. Mikor elértünk az ágyamig lelöktem rá, ő pedig hanyatt feküdt. Lábamat átvetettem csípőjén, fölé hajoltam és megcsókoltam. Fenekemet kezdte símogatni, majd fordított helyzetünkön. Lábamat csípője köré fonta és úgy kezdte símogatni a combom és a fenekem. Nyakamat kezdte csókolgatni...nagyon értette a dolgát. Majd ismét fordultunk, és megint én voltam felül. Csókoltam majd felültem és dörgölőzni kezdtem hozzá. Felült megmarkolta csípőmet és megcsókolt. Fenekemet markolta, majd lassan felfelé kezdte húzni ruhámat, míg végül le nem vette. Szemeivel szinte felfalt. Levettem atlétáját, majd lefektettem és végig csókoltam felső testét. Mikor elértem a nadrágához, egy egyszerű mozdulattal levettem róla, boxerével együtt. Erekciója hatalmas volt. Lassan végig nyaltam, majd kezemmel kezdtem el dolgozni rajta. Szaporán vette a levegőt. Ismét megnyaltam, majd teljes hosszát számba vettem. Először lassan, majd egyre gyorsabban szoptam.
-Ezaz..!! - kiáltott Louis majd a számba élvezett.
Óriási vehemenciával döntött a hátamra, majd két ujját belém vezette. Egy nagyot nyögtem, majd megéreztem nyelvét ott lennt. A két ujjához csatlakozott a harmadik is, aminek megvolt a hatása ugyanis kb 5 perc múlva elélveztem.
Louis felém mászott és megcsókolt. Lábaim közé férkőzött. Egyik lábamat mellkasának támasztottam, a másikat pedig enyhén behajlítottam, majd belém hatolt. Hatalmas volt, idő kellett volna, hogy megszokjam, de annyira kívántam, hogy nem bírtam magammal.
-Gyerünk, csináld.! - kiabáltam rá.
Eleget tett kérésemnek és tolni kezdett. Folyamatosan gyorsult, közben vagy engem csókolt vagy a nyakamat.
-Mindárt elmegyek Louis.... - nyögtem.
-Nee.! - kiabált rám. - Várj még egy kicsit, kérlek.
Alig bírtam vissza tartani a dolgot, majd mikor éreztem, hogy Louis rángatózni kezd bennem, hatalmas nyögések közepette én is elélveztem.
Lihegve huppant mellém L és húzott magához, majd a hajamba puszilt.
-Ez volt életem legjobb bulija. - mosolygott rám.
-Nem vagy vele egyedül. - válaszoltam.


Remélem tetsziik.:)) x [kicsit perverzebbre sikerült, mint terveztem.]
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése