Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

H.Vikinek.: Segítség Zaynnek. 18+



Unatkoztam otthon péntek délután, ezért gondoltam elmegyek vásárolni. Éppen a felsőket nézegettem, mikor egy srác állt meg mellettem. Nem nagyon foglalkoztam vele, fel sem néztem, míg meg nem érintette a vállam.
-Szia, bocsi. - szólalt meg mire én felkaptam a fejem.
Életemben nem láttam még helyesebb fiút így hirtelen meg sem tudtam szólalni.
-Zayn vagyok. - mosolygott rám.
-Viki. - hebegtem.
-Tudnál nekem segíteni? A tesómnak akarok venni valami névnapjára, de nem értek a női divathoz. - mondta és elhúzta a száját.
-Persze, szívesen segítek. Hány éves a tesód?
-Tizenhat.
-Oké, akkor gyere.
Körülbelül egy órát mászkáltunk a tini részlegen, mígnem találtunk egy tök jó összeállítást.
-Nagy gáz lenne, ha megkérném, hogy vedd fel? - porult el. - Csak mert kb szerintem egyformák vagytok és nem akarok se nagyobbat se kisebbet haza vinni.
Kezdett furni lenni, de egy ilyen szívdöglesztő pasinak vétek nemet mondani.
-Persze.- mosolyogtam és bementem az egyik fülkébe.
Magamra kapkodtam a ruhákat, majd szóltam Zaynnek, hogy készen vagyok. Ahelyett, hogy csak elhúzta volna a függönyt és benézett volna be is jött. Közelebb lépett, megfogta a kezem.
-Azt hiszem tökéletes lesz. - mosolygott majd megcsókolt.
Meglepett a dolog, de nem ellenkeztem. Visszacsókoltam rögtön. Lehámozta rólam a ruhákat, ami mind a földön landolt. Az ő cuccai is ugyanígy végezték. Boxerén keresztül lehetett látni, hogy már igencsak fel van izgulva. Letérdeltem elé, lehúztam róla, hatalmas erekciója pedig a hasa alját csapta meg. Először kézzel kezdtem el kielégíteni, majd megnyaltam és teljes hosszát bevettem. Egy nagy nyögés hagyta el a száját mire felnéztem rá.
-Halkan.! - szóltam rá suttogva. - Ez egy ruha üzlet, ugye tudod?
-Bocsi. - nézett rám bocsánatkérően, majd folytattam ott ahol abba hagytam. Felváltva kényesztettem szájjal és kézzel, míg nem a számba nem élvezett. Leült a kis székre, ami az öltözőben volt, megfogta a kezem és az ölébe húzott. Nem ültem még rá, csak dörzsöltem magam hozzá, miközben vadul csókolóztunk. Kicsit megemelt aztán és magára ültetett. Számba kellett harapnom, hogy ne nyögjek fel hangosan. Vállába kapaszkodtam, és nyakába temettem arcom. Próbáltuk mindketten vissza fojtani nyögéseinket, elég jól csináltuk.
-El fogok menni Zayn. -suttogtam és még jobban kapaszkodtam belé.
-Várj meg. Én is mindjárt... - suttogta hajamba, majd mikor éreztem, hogy rángatózni kezd bennem, vállába haraptam, hogy vissza tartsam az élvezet kinyílvánításomat.
Pár percig még remegve, egymást ölelve ültünk.
-Jó lenne felöltözni. Biztos sokan akartak volna már bejönni. - mondtam pirulva, majd kimásztam öléből és felvettem a saját ruháimat.
Mikor készen voltunk össze szedtem a felpróbált ruhákat is.
-Akkor ezek jók lesznek? - kérdeztem tőle, még mindig az öltözőben.
-Aha. - mosolygott.
Kifizettük a ruhákat és kiléptünk az üzletből.
-Elkérhetem a számod? Máskor is elkelne a segítséged. - mosolygott rám kajánul.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése