Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

Meghitt karácsony Zaynnel. 18+

/E-mailes ~E / December 24, karácsony estéje. A barátommal Zaynnel több, mint egy éve vagyunk együtt, de ez az első alkalom, hogy kettesben töltjük a karácsonyt. Az erkélyen ültünk egy vastag pokrócba burkolózva és a forrócsokijainkat szürcsöltük. Lopva Zaynre pillantottam és tudatosult bennem, hogy ő a legtökéletesebb és legjobb dolog az életemben. Észrevette, hogy nézem. -Mi az?-kérdezte mosolyogva. -Semmi. - mosolyogtam és még jobban hozzá bújtam. Letette a bögréjét, majd az enyémet is elvette, én pedig nem értettem miért csinálja. Abban a pillanatban megcsókolt. A hideg rázott és nem azért, mert hideg volt. Egy percig sem gondolkodtam, azonnal visszacsókoltam. Megnyalta a számat, válaszként alsó ajkába haraptam, mire ő teljesen beindult. A hátamra fektetett és elhelyezkedett a lábaim közt. Keze bejárta a testem minden egyes szegletét, majd a mellemen megállt és megmarkolta. Én kéjesen nyögtem bele a csókba, mire Zayn elmosolyodott. Simogatni kezdte mellemet, mire én karjaimmal átfontam nyakát és a hajba túrtam, erre ő nagyot sóhajtott. Keze lassan bevándorolt a pólóm alá, mire én felszisszentettem. -Valami rosszat csináltam? -nézett rám aggodalmasan. -Nem. Csak hideg volt a kezed.- nevettem és ismét megcsókoltam.  -Bocs. - nevetett bele csókunkba. Keze továbbra sem állt meg én pedig kicsit merészebb lettem és megkeményedett férfiasságát kezdtem simogatni nadrágon keresztül. Egy hatalmasat sóhajtott és még jobban megmarkolta mellem. Pólója széléhez nyúltam és lassan elkezdtem felfele húzni, mikor megállított. -Inkább menjünk be, itt túl hideg van. - mondta majd benyúlt a térdhajlatomba, csípője köré fonta lábaimat. Úgy állt fel és vitt be a szobába, majd fektetett végig az ágyon. Szenvedélyesen és egyre mohóbban csókolt. Fordítottam helyzetünkön, lábamat átvetettem csípőjén és úgy csókoltam. Közben ütemesen hozzá dörgölőztem, ott. -Ne kínozz. - nyögött Zayn. Amit az erkélyen elkezdtem, be is fejeztem. Lehúztam róla pólóját, felfedve ezzel tökéletes, kidolgozott testét. Egy percig csak néztem majd végig simítottam rajta. Egy halk sóhaj hagyta el a száját, mire én letámadtam nyakát. Szívni és harapdálni kezdtem, mire ő erősen belemarkolt a fenekembe, megtalálva ezzel gyenge pontomat. ‘Jól van, Malik.’ -gondoltam magamban és lassan elkezdtem végig puszilgatni felső testét. Gyorsan vette a levegőt és teljesen kirázta a hideg, mire én diadalittasan mosolyogtam. Elértem nadrágja széléhez, végig húztam az ujjam nadrágja tetején, mire még jobban kirázta a hideg. -Ne kínzott, kérlek. - nyögött mire lassan elkezdtem lehúzni melegítő nadrágját. - Kérlek baby. Egy gyors mozdulattal lehúztam a nadrágot és végig simítottam az érzékeny pontját, ami egyre csak keményedett. -Valaki nagyon felizgult. - vihogtam kacéran és az előző tempóhoz képest még lassabban húztam le boxerét. -Ezt még vissza fogod kapni. - lehelte Zayn. Férfiassága hasa alját érintette, amitől még jobban felizgultam. Kezembe vettem méretes farkát és fel-le kezdtem rajta húzogatni kezem. Zayn száját halk nyögések hagyták el. Ráfújtam péniszére, mire felnyögött. -Csináld már. - parancsolt rám. Lassan megnyaltam a hegyét, majd szép lassan a számba vettem. -Ahhh. - hallottam. Szép lassan szopni kezdtem.-Gyorsabban. - kérte és én engedelmeskedtem neki. Egyre gyorsabban szoptam és vertem neki felváltva. -Állj.!! - kiabált mire én abba hagytam. - Te jössz. - mondta. Láttam a tüzet és a vágyat a szemében. Hanyatt feküdtem az ágyon ő pedig megcsókolt. -Tudod… - nézett a szemembe. - Szeretem ezt a felsőt rajtad. De mikor a földön van, azt még jobban szeretem. - mondta és egyből lekapta rólam a pólómat. Mivel otthon nem szoktam melltartót hordani, így egyből csupasz melleimet látta meg Zayn, amitől még sokkal jobban beindult. Markolni, csókolni és szívni kezdte őket, én pedig éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem. Önkéntelenül is magamhoz nyúltam és simogatni kezdtem magam, ott lent. Zayn észrevette ezt és kivette kezem nadrágomból. -Majd én. - mosolygott és egy mozdulattal húzta le nadrágomat, bugyimmal együtt. Egy percet sem várt egyből simogatni kezdte csiklómat. -Mmmm.- nyögtem. Egyre intenzívebben simogatott, egyszer csak abba hagyta. -Miért hagytad abba? - ziháltam.  -Mondtam, hogy vissza kapod. - mondta és megnyalt. -Ahh. - nyögtem hangosabban. Végig simított, majd ismét megnyalt. -Kérlek. - könyörögtem neki. -Rossz kislány voltál az előbb. - mondta és egy ujját belém tolta. Hatalmasat nyögtem, majd még egy ujját belém tolta és ritmikusan kezdte mozgatni őket. -Ahh, ez annyira jó.- mondtam és megnyaltam a szám. Ebben a pillanatban Zayn nyelvét éreztem csiklómon, ahogy nyal. Éreztem, ahogy közeledik orgazmusom, mikor rászóltam. -Hagyd abba! - szóltam rá. - Téged akarlak, nem az ujjaidat. -Mit gondolsz, megérdemled? - nézett rám, de már a lábam közé fészkelte magát. -Ne kínozz édes, kérlek. Karácsony vagy. - vigyorogtam rá. Felnevetett majd bejáratomhoz illesztette magát , majd belém hatolt. -Ahhhh. - nyögtünk fel egyszerre. Lassan mozgott bennem és végig a szemembe nézett. Hátát simogattam és néha végig karmoltam. Egyre hangosabb nyögések és sóhajok hagyták el szánkat. A hideg rázott. Végig egymás szemébe néztünk és Zayn néha gyengéd csókokat lehelt a számra. Lassan, ütemesen mozgott, majd szép lassan gyorsítani kezdett.-Szeretlek. - mondtam két nyögés között. -Szeretlek. - mondta és megcsókolt.  Ekkor éreztem, ahogy kezd eluralkodni rajtam az ismerős érzés. Izmaim megfeszültek és úgy kapaszkodtam Zaynbe, mintha az életem múlna rajta. Az érzés úgy tört ki belőlem, mint vulkánból a füst és a láva. Zayn rögtön követett majd fáradtan dőlt le mellém és takart be minket. Hozzábújtam, ő pedig átölelt. -Mindennél jobban szeretlek. - suttogta és megpuszilta a fejem. -Soha ne hagyj el.! -Megígérem. - mondta szorosa magához húzott.  -Boldog Karácsonyt. - mosolyogtam és álomba szenderültem.   Jennii



December 24, karácsony estéje. A barátommal Zaynnel több, mint egy éve vagyunk együtt, de ez az első alkalom, hogy kettesben töltjük a karácsonyt. Az erkélyen ültünk egy vastag pokrócba burkolózva és a forrócsokijainkat szürcsöltük. Lopva Zaynre pillantottam és tudatosult bennem, hogy ő a legtökéletesebb és legjobb dolog az életemben. Észrevette, hogy nézem. 
-Mi az? - kérdezte mosolyogva. 
-Semmi. - mosolyogtam és még jobban hozzábújtam. 
Letette a bögréjét, majd az enyémet is elvette, én pedig nem értettem miért csinálja. Abban a pillanatban megcsókolt. A hideg rázott és nem azért, mert hideg volt. Egy percig sem gondolkodtam, azonnal visszacsókoltam. Megnyalta a számat, válaszként alsó ajkába haraptam, mire ő teljesen beindult. A hátamra fektetett és elhelyezkedett a lábaim közt. Keze bejárta a testem minden egyes szegletét, majd a mellemen megállt és megmarkolta. Én kéjesen nyögtem bele a csókba, mire Zayn elmosolyodott. Simogatni kezdte a mellemet, mire én karjaimmal átfontam nyakát és hajába túrtam, erre ő nagyot sóhajtott. Keze lassan bevándorolt a pólóm alá, mire én felszisszentem. 
-Valami rosszat csináltam? - nézett rám aggodalmasan. 
-Nem, csak hideg volt a kezed. - nevettem és ismét megcsókoltam. 
-Bocs. - nevetett bele a csókunkba. 
Keze továbbra sem állt meg én pedig egy kicsit merészebb lettem és megkeményedett férfiasságát kezdtem simogatni nadrágon keresztül. Egy hatalmasat sóhajtott és még jobban megmarkolta mellem. Pólója széléhez nyúltam és lassan elkezdtem felfelé húzni, mikor megállított. 
-Inkább menjünk be, itt túl hideg van. - mondta majd benyúlt a térdhajlatomba, csípője köré fonta lábaimat. Úgy állt fel és vitt be a szobába, majd fektetett végig az ágyon. Szenvedélyesen és egyre mohóbban csókolt. Fordítottam helyzetünkön, lábamat átvetettem csípőjén és úgy csókoltam tovább. Közben ütemesen hozzá dörgölőztem, ott.
-Ne kínozz! - nyögött Zayn. 
Amit az erkélyen elkezdtem, be is fejeztem. Lehúztam róla pólóját, felfedve ezzel tökéletes, kidolgozott testét. Egy percig csak néztem, majd végig simítottam rajta. Egy halk sóhaj hagyta el a száját, mire én letámadtam nyakát. Szívni és harapdálni kezdtem, mire ő erősen belemarkolt a fenekembe, megtalálva ezzel a gyenge pontomat.  'Jól van Malik.' - gondoltam magamban és lassan elkezdtem végig puszilgatni felső testét. Gyorsan vette a levegőt és teljesen kirázta a hideg, mire én diadalittasan mosolyogtam. Elértem nadrágja széléhez, végig húztam az ujjam nadrágja tetején, mire még jobban kirázta a hideg. 
-Ne kínozz, kérlek. - nyögött mire lassan elkezdtem lehúzni melegítő nadrágját. - Kérlek baby. 
Egy gyors mozdulattal lehúztam a nadrágot és végig simítottam az érzékeny pontján, ami egyre csak keményedett. 
-Valaki nagyon felizgult. - vihogtam kacéran és az előző tempóhoz képest még lassabban húztam le boxerét. 
-Ezt még vissza fogod kapni. - lehelte Zayn. 
Férfiassága hasa alját érintette, amitől még jobban felizgultam. Kezembe vettem méretes farkát és fel-le kezdtem rajta húzogatni a kezem. Zayn száját halk nyögések hagyták el. Ráfújtam péniszére, mire felnyögött.
-Csináld már! - parancsolt rám. 
Lassan megnyaltam a hegyét, majd szép lassan a számba vettem.  
-Ahhh. - hallottam. 
Szép lassan szopni kezdtem. 
-Gyorsabban! - kérte és én engedelmeskedtem neki. Egyre gyorsabban szoptam és vertem neki felváltva.
-Állj!! - kiabált mire én abba hagytam. - Te jössz. - mondta. 
Láttam a tüzet és a vágyat a szemében. Hanyatt feküdtem az ágyon ő pedig megcsókolt. 
-Tudod... - nézett a szemembe. - Szeretem ezt a felsőt rajtad. De mikor a földön van, azt még jobban szeretem.. - mondta és egyből lekapta rólam a pólómat. Mivel otthon nem szoktam melltartót hordani, így egyből csupasz melleimet látta meg Zayn, amitől még sokkal jobban beindult. Markolni, csókolni és szívni kezdte őket, én pedig éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem. Önkéntelenül is magamhoz nyúltam és simogatni kezdtem magam, ott lent. Zayn észrevette ezt és kivette kezem a nadrágomból. 
-Majd én. - mosolygott és egy mozdulattal húzta le nadrágomat, bugyimmal együtt. Egy percet sem várt, egyből simogatni kezdte csiklómat. 
-Mmmm. - nyögtem. 
Egyre intenzívebben simogatott, egyszer csak abba hagyta. 
-Miért hagytad abba? - ziháltam. 
-Mondtam, hogy visszakapod. - mondta és megnyalt. 
-Ahh. - nyögtem hangosabban. 
Végig simított, majd ismét megnyalt. 
-Kérlek. - könyörögtem neki. 
-Rossz kislány voltál az előbb. - mondta és egy ujját belém tolta. 
Hatalmasat nyögtem, majd még egy ujját belém tolta és ritmikusan kezdte mozgatni őket. 
-Ahh, ez annyira jó. - mondtam és megnyaltam a szám. 
Ebben a pillanatban Zayn nyelvét éreztem a csiklómon, ahogy nyal. Éreztem, hogy közeledik orgazmusom, mikor megszólaltam. 
-Hagyd abba! - szóltam rá . - Téged akarlak, nem az ujjaidat. 
-Mit gondolsz, megérdemled? - nézett rám, de már a lábam közé fészkelte magát. 
-Ne kínozz édes, kérlek. Karácsony van. - vigyorogtam rá. 
Felnevetett, majd bejáratomhoz illesztette magát, majd belém hatolt. 
-Ahhhh. - nyögtünk fel egyszerre. 
Lassan mozgott bennem és végig a szemembe nézett. Hátát simogattam és néha végig karmoltam. Egyre hangosabb nyögések és sóhajok hagyták el a szánkat. A hideg rázott. Végig egymás szemébe néztünk és Zayn néha gyengéd csókokat lehelt a számra. Lassan, ütemesen mozgott, majd szép lassan gyorsítani kezdett.
-Szeretlek. - mondtam két nyögés között.
-Szeretlek. - mondta és megcsókolt. 
Ekkor éreztem, hogy kezd eluralkodni rajtam az ismerős érzés. Izmaim megfeszültek és úgy kapaszkodtam Zaynbe, mintha az életem múlna rajta. Az érzés úgy tört ki belőlem, mint vulkánból a füst és a láva. Zayn rögtön követett majd fáradtan dőlt le mellém és takart be minket. Hozzábújtam, ő pedig átölelt. ű
-Mindennél jobban szeretlek. - suttogta és megpuszilta a fejem. 
-Soha ne hagyj el.!
-Megígérem. - mondta, szorosan magához húzott. 
-Boldog karácsonyt. - mosolyogtam és álomba szenderültem. 

~Jennii.
Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) Küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése