Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

~Több, mint barátság...

A mai napot biztos, hogy soha sem fogom elfelejteni köszönhetően a legjobb barátomnak, Liamnek. Megbeszéltük, hogy ma este nálam alszik és filmezünk. Nos, annyit mondhatok így előre, hogy a filmezés az elmaradt.
-Szia.-köszöntem mosolyogva, mikor belépett az ajtón.
-Szia.-mondta és adott egy puszit az arcomra.
Leültünk a kanapéra, szorosan egymás mellé és elkezdtük nézni ami éppen ment. Kicsivel később éreztem, ahogyan engem figyel. Jobbra fordítottam a fejemet és mélyen belenéztem a szemébe.
-Mit nézel?-mosolyodtam el önkéntelenül.
-Sajnálom.-suttogta.
-Mit sajnálsz?-kérdeztem, de akkor már késő volt.
Egyszerűen letámadott ... ellenkeztem volna, de nagyon jól csókol. És az illata ... nem bírtam neki ellenállni. Elterültünk a kanapén és a heves csókolózás közben észre sem vettem, ahogyan levette rólam a pólót.
-Liam.-toltam el magamtól.-Ezt folytassuk a hálóban.
-Oké.
Többet mondanom sem kellett, Liam felkapott az ölébe és felvitt a hálószobába. A szobába érve gyengéden ráfektetett az ágyra és felém mászva a nyakamat kezdte csókolgatni. Egy gyors mozdulattal lerántottam róla a pólót utána pedig az övét kezdtem el kicsatolni.
-Ha tudnád, milyen régóta várok erre.-mondta huncut mosollyal az arcán és levette rólam a melltartót.
Miközben én az övét próbáltam kicsatolni ő a fülem mögötti érzékeny területet kezdte csókolgatni. Felnyögtem. Kigomboltam a nadrágját, letoltam és a keményedő férfiasságára tettem a kezem.
-Hmm .... Liam.-nyögtem, miközben lehúzta rólam a nadrágom, a fehérneműmmel együtt.
Nem kímélt, rögtön két ujját dugta fel, amit én egy hangos nyögéssel eredményeztem. Ki-be pumpált és némely lökésnél érintette a g-pontomat.
-Sikítsd a nevem, ha elélvezel.-mondta kaján vigyorral az arcán.
Még egy ujját feldugta és gyorsított a tempón siettetve, hogy elmenjek.
-Liaaaaam.-sikítottam és abban a pillanatban elélveztem.
Ujjai köré élveztem, s lenyalta mindazt, ami kijött belőlem. Lábaimat széttárta és a vállára tette, miközben méretes farkával a csiklómat kezdte izgatni.
-Az Isten szerelmére, Liam. Dugj már meg!-mondtam idegesen, mire elmosolyodott.
Egész hosszát kíméletlenül belém nyomta és várt, hogy megszokjam hatalmas méretét. Kis idő múlva elkezdte a csípőjét mozgatni. Sosem hittem volna, hogy pont én és Liam fogjuk együtt csinálni, de nem bánom, hogy így történt. Minden lökésnél éreztem, hogy a golyói megcsapódnak a fenekemen és ez még élvezetesebbé tette az egészet. Éreztem, hogy közel a vég, s lábaimmal körbefogtam a derekát.
-Nem bírom tovább.-nyögtem.
-Csak egy kicsit tartsd még vissza.-mondta és ismét gyorsított a tempón.-Most!
Mindketten egyszerre élveztünk el. Nyomott egy puszit a homlokomra és mellém feküdt. Lihegéseink visszhangzottak a szobában.
-[T/N], szerintem erről ne beszéljünk.-nézett bele a szemembe.
-Szerintem se.-értettem egyet.
~Bea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése