Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 1., péntek

B.Zendayanak : Újrakezdés Harryvel 18+



Harryvel, a pasimmal most éppen a kapcsolatunk, szüneteltetős részét éljük. 2 héttel ezelőtt nagyon összevesztünk, ezért úgy döntöttünk, hogy szüneteltetjük a dolgot. Nagyon ki voltam bukva emiatt, de jöttek a barátnőim, akik felajánlották, hogy menjünk el partizni hátha megismerek más pasikat is. Nem volt ellenemre. Felvettem, egy nagyon szűk fekete mini ruhát, hozzáillő magassarkút, a hajamat pedig kiengedtem.
A barátnőimmel épp a bejárat felé vettük az irányt, mikor megpillantottam egy írtó helyes pasit. Sajnos nagyon sötét volt így az arcát nem láttam, de bíztam benne, hogy az este folyamán összefutok vele.
Már az ötödik vodkanarancsunkat ittuk, amikor a tánctér közepén újra megláttam Őt. Azt a pasit, akit a bejáratnál is láttam. Háttal állt nekem, de így is felismertem. 
-Csajok, gyertek táncoljunk oda a pasihoz, talán ő eltudja velem felejtetni Harryt.-intettem a lányoknak, és elkezdtünk táncolni. Egyre erotikusabban táncoltunk, mikor két meleg kezet éreztem a csípőmön.
Nem mertem hátranézni, hogy mégis kijött ide, de ahogy a fenekemhez dörgölőzött és éreztem, hogy valami nagyon keményedik, így hagytam magam. Mikor megpillantottam a barátnőim fejét megijedtem, mert elég érdekes képet vágtak, de a sok vodka után már nem érdekelt semmi se. Pár percig még ebbe a pózba táncoltunk mikor hirtelen megfordított és megcsókolt. Annyira gyorsan történt minden, hogy még az arcát se láttam. Annyira ismerős volt a csókja...na meg a nyelve, de mégse jöttem rá ki lehet ő. A lényeg meg az volt, hogy eszméletlenül jól csókolt. Éreztem, ahogy elkezdi a szoknyám alját felhúzni. Nagyon akartam ezt az ismeretlen, de nem a tánctér közepén akartam megkúratni magam. Ezért félbeszakítottam az elég vad csókunkat.
-Kérlek ne itt...-mondtam becsukott szemmel
-(T/N)?-hallottam egy ismerős hangot
-Harry??-löktem el magamtól
-Gyere velem azonnal.-meg se várta, hogy mit válaszolok, kihúzott magával és beültetett a nagy fekete autójába.
-Most mi van? Minek hoztál ide?
-Ezért!-hátradöntötte az ülést, rám feküdt, és durván elkezdett csókolni. Nem értettem ezt az egészet. 
Harry elkezdte a fülem mögötti részt csókolgatni, és akaratlanul is egy nyögés hagyta el a számat.
-Ne tartsd vissza. Had hallja mindenki, hogy ki tesz téged boldoggá.-egy kaján vigyor jelent meg az arcán
Elkezdte lehúzni rólam a ruhámat, és kikapcsolta a melltartómat, és a melleimet kezdte nyalni, és csókolgatni. 
Majd elkezdtem kigombolni a nadrágját.
-Annyira akarlak.-mondtam
-Várj egy percet.-mondta, és elkezdett nyalni, és ujjazni egyszerre. Megfogtam a fejét és elkezdtem nyomni, hogy minél hamarabb eljuttasson a csúcsra.
-Haaaaaaaarry.-sikítottam és elmentem.-Most én jövök.-nagy nehezen fordítottam a helyzetünkön, és most Harry volt alul. Egy hirtelen mozdulattal letéptem róla azt a kibaszott szexi boxert.
-Hmmm hiányzott már.-elmosolyodtam mikor megláttam a játékszerét.
Elsőnek a kezemmel izgattam, de mikor észrevettem, hogy Harrynek ez nem elég, akkor egy hirtelen mozdulattal bekaptam.
-(T/N) hiányoztál.-lihegte és hátraszegezte a fejét, és élvezte amit csinálok. Már majdnem elment, amikor felemeltem a fejemet.
-Elég a kínzásból.-erősen felhúzott magára, és megcsókolt miközben a bejáratomhoz helyezte magát.
-Akarod?-nézett rám 
-Mindennél jobban.-és ebbe a pillanatba tövig belém tolta magát.
-Isteeeenem.-kerekedtek ki a szemeim. Először lassan tolt, de mikor már megszoktam rászóltam, hogy gyorsabban. Minden egyes tolásnál érintette a g-pontomat.
-Nem fogom sokáig bírni.-nyögte. Még tolt rajtam párat, és egyszerre élveztünk el.
-(T/N) én nem akarok szünetet...
-Szakítani akarsz? Pedig én nem tudlak elfelejteni. Mikor megérkeztünk, akkor is láttam egy nagyon helyes pasit, de tisztán nem láttam ki az. Most pedig kiderül, hogy egész végig te voltál az a ismeretlen ismerős...én nem akarom
-Nem akarok szünetet...hanem újra kezdeni az egészet. Nagyon szeretlek.-megcsókolt
-Én is téged Harry.

~S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése