Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 30., szerda

V. Fanninak: Iskola Zaynnel +18



Hála az égnek, csak 5 órám volt ma a suliba, de a nővéremet meg kell várnom még végez. Élvezetes.
Épp a folyosón lévő kanapén ültem, és néztem ki a fejemből, mikor hallottam, hogy nagy léptekkel jön valaki. Túlságosan nem izgatott, azt hittem valamelyik tanár, és ezért folytattam a semmit tevést. Lecsúsztam a kanapén, és folytattam a semmit tevést.
-Valaki nagyon laza.-sétált el előttem, az suli első számú szexistene
-Tessék?-ültem fel hirtelen, és mikor megláttam, hogy ki szólt hozzám, összerezzentem. Erre vágyok már 2 éve, hogy tudomást szerezzen rólam.
-Leülhetek?-nézett rám azzal a rossz fiús tekintetével
-Öhm..i-gen persze..-dadogtam össze-vissza
-Egy ilyen szexi lány, itt ül egymaga minthogy szórakozna egy szexi pasival?-húzogatta a szemöldökét
-Mi-mi micsoda?-ráztam meg a fejem
-Ne tedd a hülyét kislány.-és egy hajtincset a fülem mögé tett
-Zayn...-hajtottam le a fejem
-Óó a nevem is tudod (T/N)?
-Te honnan tudod a nevem?-néztem rá nagy szemekkel
-Tudnom kell, hogyha elélvezek akkor kinek a nevét kiáltsam, nem de?-mondta és beleharapott a szájába
-Zayn én...
-Shh kislány, gyere van az egyik teremhez kulcsom.-felállt összekulcsolta a kezünket és elvezetett a teremhez. Nem ellenkeztem, mert erre a pillanatra várok 2 éve. Még ha, csak szex is lesz, akkor is már megérte. Mikor megérkeztünk az teremhez, Zayn gyors kinyitotta szinte belökött az ajtón, és nekinyomott a falnak.
-Kislány most olyanba lesz részed...-nem fejezte be, mert megcsókolt. Nyelve esedezett a bejutásért, amit azonnal megadtam neki. Erősen de mégis szenvedélyesen csókolt, már most a mennyekbe éreztem magam, de mégis féltem.
-Akarlak.-suttogta a fülembe
-Te akarsz engem, vagy ott az ott lent, akar engem?-néztem mélyen a szemeibe
-Mindketten akarunk téged.-és újra megcsókolt
Miközben smároltunk, felkapott Zayn, a lábaimat összekulcsoltam rajta és letett az egyik padra. Miközben elkezdte a nyakamat csókolni, és szívni, észrevettem, hogy leveszi magáról a nadrágot. Utána a lábaimat feltolta terpeszbe, hogy még közelebb férkőzzön hozzám. Elkezdte a melleimet csókolni, majd a hasamat, miután áttért a combomra. Érzetem, hogy kezd egyre bentebb haladni.
-Zayn!-felkiáltottam
-Nem tetszik?-nézett rám szomorúan
-Nem erről van szó..hanem...-mondtam volna, de Zayn közbevágott
-Akkor folytatom bébi.-és folytatta a kínzásomat
Zayn elkezdett simogatni, és egy hirtelen mozdulattal letépte a szoknyámat, a bugyimmal együtt, és megszakadt a csókunk, mert Zayn elkezdett nyalni. Ilyet még soha nem csinált nekem senki, ezért eléggé új érzés volt számomra, de nagyon tetszett. Az egyik kezemmel Zayn hajába túrtam, a másikkal pedig a padot fogtam, hogy le ne essek. Ezek után, hogy minél hamarabb a csúcsra juttasson elkezdett erősen ujjazni.
Először csak egy ujjal, majd két ujjal folytatta. Azt hittem, szét szakadok, annyira fájt...még ilyenbe se volt részem soha.
-Zaayn..-nyögtem
-Nyögd a nevem (T/N)!-utasított
-Ahh Zayn....-hátradöntöttem a fejem
-Nyögd már baszki!-kiabált
Több se kellett, annyira felizgatott Zayn, a kiabálásával, hogy másodpercek alatt elmentem. Leszálltam a padról, hogy most biztos én következek...De Zayn nem engedte.
-Nem kislány, én rángattalak ide, ezért most csak én kényeztetlek téged.-súgta szexi hangján a fülembe
-Zayn én...-mondtam két nagy levegővétel között
-Úgy megbaszlak, hogy soha nem fogsz elhagyni.-búgta mély hangján a fülembe
-Nem is vagyunk együtt...-mondtam bánatosan
-Az most nem mindegy?-mondta, miközben lehúzta a boxerét, és megláttam a hatalmas férfiasságát, még a vér is megállt bennem, annyira megijedtem.
-Zayn, én szűz vagyok.-néztem le a földre
-Tessék? Ha nem akarod bébi akkor nem fogjuk csinálni.
-De de nagyon is akarom, csak félek.
-Úgy fogok rád vigyázni, mint még soha senkire, ígérem. Nem fogsz bennem csalódni.-és megcsókolt, de most sokkal gyengédebb volt.
-Mehet bébi?-kérdezte, mire én válaszként csak bólintottam.
A bejáratomhoz pozícionálta magát, és megállt.
-Ha nem tetszik, vagy nem akarod, vagy ha fáj, szólj és abbahagyom rendben ?
Bólintottam egyet nagy félelmembe, és gyengéden belém hatolt. Sírni tudtam volna a fájdalomtól, de ehelyett elkezdtem karmolni Zaynt hátát, és elkezdtem szívni a nyakát. Így vezettem le a mérhetetlen fájdalmamat.
-Ne haragudj, ne haragudj.-ismételgette két tolás között
-Shh, csak csináld gyorsabban.-nyögtem
Elkezdett gyorsabban tolni, és éreztem, hogy a testem kezd felemelkedni a padról.
-Uhh (T/N) imádlak.-nyögte
-Mindjááárt elmegyek Zayn..-sikítottam
-Nyögd a nevem bébi.-és elkezdett még ennél is erősebben tolni. Éreztem, hogy nagyon közel vagyok már.
-ZAYN!-kiabáltam és elélveztem, másodpercek után éreztem, ahogy Zayn is elmegy. Még nem húzta ki magát belőlem, hanem egymáson pihentünk, és próbáltunk egyenletesen lélegezni.
-Ennél jobbat...-lihegte
-Zayn....
-Este folytatjuk nálam (T/N).-mélyen a szemembe nézett, és lágyan megcsókolt.
Életem legszebb iskolai napja volt ez.

~S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése