Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

Sz.Kittinek.: Otthoni buli Harryvel. 18+

A6ovpw5ciaaukt2_large
Harryvel egy bulira voltunk hivatalosak, ami este nyolckor kezdődött el. A szobánkban álltam a tükör előtt, a krémszínű koktélruhámban és méregettem magam.
Egyszercsak Harry mögém lépett és megölelt a derekamnál fogva.
-Írtó dögös vagy ebben a ruhában. - mormogta és a nyakamat kezdte csókolgatni.
-Harry hagyd abba. Ígyis késésben vagyunk. - mondtam de magamban azért imádkoztam, hogy folytassa.
-Nem érdekel. - morogta.
Keze bevándorolt a lábam közé és simogatni kezdett. Hangosat sóhajtottam. Párhuzamban mozgott a keze lennt és a szája a nyakamon. Aztán hirtelen maga felé fordított és csókolni kezdett. Göndör hajába túrtam. Leültetett az ágyra, lehúzta bugyimat, majd széttárta a lábaimat. Simogatni kezdett, köröket írt le ujjával, majd a nyelvét éreztem meg magamon. Nagyon jól csinálta, közel voltam már a csúcshoz, de abba hagyta. Felállt az ágyról, oda másztam hozzá és levettem róla nadrágját. Kezemmel kezdtem el kényesztetni, már ágaskodó szerszámát. Megnyaltam párszor, majd az egészet bekaptam. Kezemmel vertem neki közben. Végig a szemébe néztem, tudtam, hogy az mégjobban felizgatja. Még vagy öt percig csináltam dolgomat, mikor elhúzódott.

-Elég volt a játékból. - nézett rám vággyal teli szemekkel.
Lefektetett és belém hatolt. Lassan tolt, majd egyre gyorsabban. Hátát karmoltam és hangosan nyögtem. Hirtelen leállt.
-Gyere felülre. - mondta és a hátára feküdt.
Átvetettem lábam a csípőén, majd lassan ráültem. Ütemesen mozogtam rajta, majd hirtelen megmarkolta a csípőmet, megemelt és ő kezdett el tolni. Pár percig ez ment, majd elengedett és hagyta, hogy én diktáljam a tempót. Kezével símogatni kezdett, hol a mellemet, hol pedig ott lennt.
Ismét fordított helyzetünkön és ő volt felül. Nyakamat kezdte szívogatni ami egyre közelebb vitt a csúcshoz. Pár perc múlva egyre hangosabbakat nyögtem, majd eljött a várva várt érzés és elélveztem. Harry kihúzta magát belőlem és saját magának kezdte verni. Felültem és felváltottam őt. Ismét kézzel és szájjal kezdtem kényesztetni.
-Annyira jó. - nyögte és a fejemet még előrébb tolta.
Nem sok kellett neki, egy hangosat nyögött és elélvezett. Lefeküdtünk az ágyra és egymást öleltük.
-Elékstünk a buliról. - mondtam neki pihegve.
-Kit érdekel. Ez a buli sokkal jobban tetszett. - mosolygott majd megcsókolt. - Azt mondom igyunk valamit, majd folytassuk ezt a remek partyt.- kacsintott.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése