Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

H.Vikinek.: Ha korán mész a suliba…(Zayn) 18+


E-mailben érkezett ez a történet az egyik "kisegítő" írónktól, akinek ezúton köszönöm a segítségét.:)) <33

Este alig bírtam aludni, és reggel is korán felébredtem. Gyorsan elkészültem, s hamar odaértem a suliba. Jó diák révén lementem a kulcsért, kértem krétát és még a táblát is letöröltem.  Alig telt tíz percembe, s meglepetésemre nem csak én, hanem egy másik osztálytársam is hamar bejött. Legalább lesz kivel beszélgetnem, gondoltam én naiv fejjel.
-Nem tudtam, hogy van már itt valaki-mondta Zayn, a suli egyik legmenőbb pasija, aki után minden lány álmodozik.-Mindegy, én már nem viszem le a kulcsot.-mondta, s a tanári asztalra hajította.
-Ahogy gondolod-vontam vállat.
-Tudod - kezdte, s alig bírtam állni gyönyörű tekintetét, mindig zavarba hoz - mindig olyan kis csendes vagy. Mi lenne ha változtatnánk rajta? - húzza perverz mosolyra a száját, felugrik, s bezárja az ajtót.
Totál ledöbbentem, de nem volt időm tiltakozni, mert a következő pillanatba már arra eszmélek, hogy hevesen csókolózunk. Szűz vagyok, Zayn pedig most akar tőle megfosztani. Itt, a suliban!? Mégsem tiltakozom, nem foglalkozom semmivel, csak elvezem a pillanatot. Nyelveink heves táncba kezdenek. Zayn hamar ráun, s keze elkezd vándorolni testem minden szegletén,  majd hátrafelé tol, mígnem nekilökődöm a tanári asztalnak. Felszisszenek, de válaszul csak egy harapást kapok az ajkamba. Letér a számról, s nyakam kezdi kényeztetni. Hihetetlenül élvezem, kezeimmel hol hátát simogatom, hol a fenekébe markolok bele. Úgy látszik ez a gyengéje.  Nem vár tovább. Ő is belemarkol a fenekembe, felemel, s elfektet a tanári asztalon. Felhúzza a pólóm, s hasamat kezdi csókolgatni, szívi és simogatni.
-Ohh Zayn!-szökik ki egy nyögés a számom.
-Csssssss! - száját újra az enyémre szorítja, s közben egyik kezével még mindig a hasamat simogatja, másik kezével pedig a farmeromat hámozza le rólam. Kezdek kicsit feszültél válni s ezt ő is megérzi, ám nem hagyja abba, csak egy pillanatra még fülembe suttog pár édes szót, hogy újra ellazuljak. Már csak a bugyim van rajtam, s Zayn azon keresztül simogat, miközben én is húzom lefelé a nadrágját. Egy hirtelen mozdulattal megszabadítom tőle, s vele együtt a boxerétől is. Megpillantom hatalmás szerszámját. Nem volt még dolgom eggyel se, de így is meg tudom állapítani, hogy nem átlagos a mérete.Kézzel kezdem izgatni, mikor rám szól.
-Előbb én! - majd abban a pillanatban feldugja egyik ujját, hangosan felnyögök, s még egy ujját belém nyomja majd gyorsít a tempón. Egyre több nyögés hagyja el a számat.
-Zayn én….-nem bírom befejezni, abban a pillanatban az ujja köré élvezek. Zayn lenyalja ujjárról a nedvet, majd odahozz egy széket, hasra fordít, ő feltérdel rá, hogy magasabb legyen, s kíméletlenül számba nyomja hatalmas erekcióját. Sosem csináltam, de szerintem elég jól csinálom, mert Zayn hatalmasakat nyög. Nemsokkal később el is megy.
-Csak azt ne mondd, hogy először csinálod!-zihálja Zayn. A választ meg sem várva hátamra fordít, s csókokkal hinti be vállam, nyakam, majd szájamra tapasztja ajkait, közben én kézzel izgatom. Mikor kész az új menetre, kicsit elhúzódik,felém térdel, makkjával húz néhányat csiklómon, majd kíméletlenül belém tolja magát. A fájdalomtól legördül egy könnycsepp az arcomon, de nem foglalkozom vele, annyira csodásan érzem magam. Zayn elkezd tolni először lassan, majd fokozatosan gyorsít, s szájunkat mély sóhajok hagyják el.
-Zayn!-kiáltom, mikor már érzem nincs messze a csúcs.
-Csak még egy kicsit!-kéri, de sajnos, nem tudtam uralkodni magamon, s a csodás érzés egész testem átjárja. Néhány pillanattal később érzem ahogyan belém élvez.
-Basszus, te rohadt jó vagy!-vigyorog rám, én ismét elpirulok. Magunkra kapkodjuk a ruhákat, megigazítom a hajam, majd mielőtt még bárki ideérne kizárjuk az ajtót. Nem bírom levakarni a mosolyt az arcomról. Első óra biosz. Bejön a tanár, s kíméletlenül belekezd az anyagba.
-És akkor a szexuális viselkedés!
Ösztönösen hátranézek, elkapom Zayn tekintetét, s rám kacsint. Igen, azt hiszem mostantól korábban megyek suliba! :D

Reméljük tetszett.:)) x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése