Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

K.Katalinnak.: Áramszünet Zaynnel 18+ sztori


Olaszországban nyaraltunk a barátnőimmel és egy marha drága hotelben szálltunk meg. Szerencsénkre pont azon a héten koncertezett olaszba a One Direction. A legnagyobb szerencsénkre pedig ugyanabban a szállóban laktunk. Egyik este el akartam menni sétálni, de a lányoknak nem volt kedve.
-Oké, akkor megyek egyedül. - mondtam majd kivágtattam az ajtón.
Megnyomtam a lift hívó gombját. Pár másodperc múlva csilingelve állt meg és nyitotta ki az ajtaját. Mikor megláttam ki áll a liftben azt hittem szívrohamot kapok. Zayn Malik teljes életnagyságban állt a liftben, lazán neki dőlve az egyik falnak. Félénken beléptem.
-Földszintre mész? - kérdeztem, mielőt megnyomtam volna a gombot.
Halványan rámmosolygott, majd bólintott. A gombot megnyomtam és elindultunk. Három emeletet hagytunk el, mikor hirtelen rázkódni kezdett a lift és megállt.
-Ne máár.! - fakadtam ki.
-Áramszünet. - mosolygott Zayn.
Minek örül ennyire? Hogy valószínüleg beragadtunk órákra a liftbe? Bár bevallom én örültem neki, hogy pont Zaynnel ragadtam be egy liftbbe.
-Zayn vagyok, és te? - kérdezte majd egy lépést közelebb lépett.
Alig hallhatóan bemutatkoztam neki. Hajamat félre söpörte vállamról és kicsi puszikat lehet rá.
-Mit csinálsz? - kérdeztem tőle, mintha felháborítana a dolog, közben pedig iszonyatosan éleveztem. A vállamról áttért a nyakamra. Keze folyamatosan vándorolt a testemen, majd a derekamnál megállapodott és amennyire csak lehetett, magához szorított. Kezemet nyaka köré fontam és simogatni kezdtem tarkóját.
-Megőritesz. - morogta a nyakamba, majd erősen megszívta.
Egy halk nyögés hagyta el a számat. Nyakamról áttért a számra, keze pedig a fenekemre és erősen megmarkolta. Én sem bírtam magammal, benyúltam inge alá a vállánál és lehúztam róla. Nekem ez sem volt elég, elhúzódtam tőle és levettem róla atlétáját. Végig húztam kezem tökéletes testén, kockás hasán, majd magamhoz rántottam és megcsókoltam. Benyúlt a felsőm alá, és úgy kezdte el símogatni a hasam és hátam. Teljesen kirzátott tőle a hideg. Óvatosan végig karmoltam a hátát, amitől láthatóan beindult. Megmarkolta a combom, felkapott az ölébe és a falnak támasztott. Lábaimat amennyira csak tudtam dereka köré szorítottam. Combomat és fenekemet símogatta, miközben én úgy kapaszkodtam belé, mintha az életem múlna rajtam. Lábaim ismét a földet érintették, de csak annyira, hogy levette a felsőmet és a nadrágomat. Én sem tétlenkedtem lehúztam Zayn farmerét boxerével együtt. Mikor megláttam méretét, nem gyengén lepődtem meg. Pár másodperc múlva ismét Zayn ölében voltam. Vadül csókolóztunk, majd félrehúzta bugyimat és belém tolta magát. Hatalmasat nyögtem. Nem várt egy másodpercet sem, rögtön őrült tempóban kezdett el mozogni bennem. Hátát karmoltam és nyakát csókolgattam. Ellépett a faltól majd leült a földre, hátát a falnak támasztva. Ugrálni kezdtem rajta, vállába kapaszkodtam. Erősen markolta a csípőm, diktálva vele az ütemet. Ahogy egyre közelebb értem a csúcshoz egyre gyorsabban ugráltam. Zayn sem bírt már magával, ezért ő is fel-le mozgatta csipőjét, erőteljesebbé téve ezzel a tolásokat.
-Mindjárt... - mondtam és nyakába temettem arcomat.
-Várj még.! - szólt rám és még gyorsabban kezdett el tolni, ha lehetséges volt ez egyáltalán.
Pár másodperc múlva maga a mennyország jött el, mikor mindketten majdnem egyszerre élveztünk el. Kihúzta magát belőlem, de továbbra is ölében ültem.
-Ez csodálatos volt. - lihegte.
-Szerintem is. - mondtam és megcsókoltam.
Ez most más csók volt, gyengéd. Ebben a pillanatban elindult ismét a lift. Gyorsan megunkra kapkodtuk a ruháinkat. Mikor leértünk a földszintre és kiléptünk, Zayn magához szorított.
-Nem engedlek csak így el. - mosolygott. - Második menet a lakosztályomban? - kacsintott rám.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii

Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése