Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 27., vasárnap

T.Timinek.: Fürdőzés Niallel 18+



Épp fürödni készültem mikor csengettek. Kimegyek, s látom, hogy Niall az, tesóm legjobb haverja. Eszembe jutott, hogy mondta, hogy elmennek valami koncertre, biztos azért jött.
-Szia!-köszöntem szélesen mosolyogva. Mindig is helyesnek találtam.-Tomy még nincs itthon.
-Tudom. Esetleg megvárhatom bent?
-Igen persze.-tártam szélesre az ajtót.-Menj be nyugodtan a szobájába, ha nem baj én épp tusolni készültem.
-Persze, persze menj nyugodtan, elleszek.-kacsintott rám gyönyörű szép kék szemeivel.
Gondoltam sietek, hátha tudunk még pár szót váltani kettesben. Gyorsan ledobtam a ruháimat, majd beugrottam a tus alá. Ma sokáig sétálgattunk a barátnőimmel a téli hidegben, így rendesen átfagytam. Nagyon jól esett a meleg, csak álltam a forró víz alatt, s dúdolgattam. Nem hallottam semmit, hisz zuhogott a fülem mellet a víz, meg a zárt kabinon elég nehezen szűrődnek át a zajok. Így hát azt sem vettem észre, hogy valaki bejött. Csak akkor hallottam meg mikor már nyitotta a kabin ajtaját, s gyorsan beugrott, majd be is csukta. Niall volt az. Ki más? Rajtunk kívül nem volt senki a házba. Hátranéztem, és semmi sem volt rajta. Zavaromban rögtön vissza is fordultam, nem bírtam állni tekintetét. Közelebb jött, átnyúlt előttem és elzárta a csapot. Megragadta a derekam, s magához húzott. Ahogy hozzáértem ágyékához, jól éreztem, hogy férfiassága már növekvőben van.
-Nem kellene itt lenned.-mondtam olyan halkan, hogy kételkedtem benne, hogy meghallotta.
-Nem bizony. De szeretnéd.
-Szeretném.-mondtam, ha lehetséges még az előbbinél is halkabban.
Niall még közelebb húzott magához, s csókolgatni kezdte a nyakam, vállam, miközben a melleimet masszírozta.
-Mmmm….-adtam hangot érzéseimnek.
-Tetszik baby, mi?-hallottam hangján, hogy mosolyog, mire én válaszul hátra nyúltam és megmarkoltam a seggét. Beleharapott a nyakamba, majd tovább csókolgatta, miközben kezével egyre lejjebb vándorolt. Elérte csiklóm, s elkezdte izgatni. Eléggé benedvesedtem, majd feldugta egyik ujját, amit rögtön a másik követett.
-Ahhh..Nehogy abbahagyd!-utasítottam. Megfordított, de ujjaival, még mindig ’’dolgozott’’ rajtam, ajkait az enyémre nyomta, s nyelveink összeforrtak. Éreztem, hogy már nem sok kell, egyre többet és hangosabbat nyögtem. Niall gyorsított, majd egy-két perce múlva ujjai köré élveztem.
-Most te jössz!-mondtam, s egy hirtelen mozdulattal a kabin falának nyomtam, s vadul csókolni kezdtem. Szájáról áttértem a nyakára, egyre lejjebb vándoroltam a testén. Mikor férfiasságához értem, bátran megfogtam, megnyaltam párszor a végét majd egész hosszát bekaptam. Fokozatosan gyorsítottam a tempón, miközben kezemmel a fenekét markoltam. Öblös nyögések hagyták el a száját, s nemsokára éreztem, hogy a számba élvez, én pedig gondolkodás nélkül lenyeltem.
-Nem tudom mennyire vagy tapasztalt, de nagyon jól csináltad!-dicsért meg, majd felhúzott magához és szenvedélyesen megcsókolt.
Egy ideig még csókolgatott miközben a melleimet masszírozta, majd felkapott, lábaimat csípője köré fontam, ő meg nekitámasztott a zuhany oldalának, ami eléggé hideg volt, de nem érdekelt. Kezével újra csiklómat kezdte izgatni, majd egy hirtelen mozdulattal belém tolta magát. Kicsit várt hogy megszokjam a méretét, de közben folyamatosan csókolt. Elkezdett mozogni bennem és meglepetésemre egyáltalán nem fájt. Nagyon jól csinálta. Egy idő után elkezdett gyorsítani, de nem őrült tempóba csinálta,  így még jobban tetszett. Mintha olvasott volna a gondolataimban. Nyögéseink egybefolytak, mindketten nagyon közel voltunk már.
-Én…-kezdtem, de nyögésem félbeszakította.
-Én is mindjárt, csak még egy kicsit.-zihálta két nyögés között.
Párat tolt rajtam, majd éreztem, hogy belém élvezett. Ekkor én is átadtam magam annak a leírhatatlan jó érzésnek, ami hatalmába kerített. Pár percig meg sem szólaltunk, csak homlokunkat összetámasztva mosolyogtunk egymásra.
-Talán ezt többször is megismételhetnénk.-fúrta bele gyönyörű szép tekintetét az enyémbe.
-Én minden este fürdök-mondtam kacéran, mire ismét magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt.

Reméljük tetszett.:)) x
~Dreamer (beugró írónktól)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése