Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

V.Dorottyának.: Sátrazás az erdőben Harryvel. 18+


Első évfordulónk alkamából Harry kitalálta, hogy töltsünk el egy sátras, nomád hétvégét az erdőben. Tetszett nagyon az ötlet, hogy kettesben leszünk csak mi ketten, ezért már nagyon vártam, hogy eljöjjön az a hétvége.
Péntek reggel volt és csöngettek. Én már teljes felszereltségben vártam Harryt. Tudtam, hogy ő az.
-Majd vasárnap jövök. - kiabáltam anyuéknak, majd kinyitottam az ajtót és Harry nyakába ugrottam. - Szia édes. - csókoltam meg.
-Szia. - mosolygott lélegzet elállítóan.
Betettük az én cuccomat is a kocsiba, majd beültünk és elindultunk. Az úton végig hülyéskedtünk és nevettünk. De mikor megérkeztünk egyből csendben maradtam. Egy hatalmas tó mellett álltunk meg.
-Harry ez gyönyörű. - visítottam mikor kiszálltunk.
Kipakoltunk az autóból. Nagy nehezen felállítottuk a sátrat, ami igazából nem volt könnyú, kétszer is Harryre borult az egész. Egész álló nap csak nevettönk, hülyéskedtünk. Sétáltunk az erdőben, etettem mókusokat, Harry pedig fogott egy halat, de mivel én megsajnáltam vissza dobtam.
Eljött a nyolc óra. Harry már meggyújtotta a tüzet, és mivel kicsit már hűvösödött egy pokrócba burkolózva ültünk és néztük a naplementét.
-Annyira tökéletes veled minden. - mondtam neki és megcsókoltam.
Csókunk hosszabbra sikeredett, mint terveztem...a sátorban kötöttünk ki.
Harry elkezdte lehámozni rólam a ruháimat, miközben végig csókolta azt a területet ahonnan éppen eltávolította őket. Mikor már csak egy szál bugyi volt rajtam, levette a felsőjét, majd a nadrágját és végül már rajta is csak egy boxer volt.
-Akarlak, most.! - suttogtam a fülébe.
Félre húzta bugyimat és simogatni kezdett. Felbátorodtam, kivettem szerszámát biceréből és fel-le kezdtem rajta mozgatni a kezem. Mindketten kellően felizgultunk, majd egy Harry egy egyszerű mozdulattal belém hatolt és már tolni is kezdett. Arcát nyakamba temette, én pedig takórját simogattam..tudtam, hogy szereti.
-Szeretlek. - dörmögte nyakamba, majd megpuszilt.
-Én is téged. - nyögtem. Kezdtem egyre közelebb kerülni a csúcshoz.
Harry egyszer fordított helyzetünkön, és én voltam felül. Hullámzani kezdtem rajta, hol gyorsabban, hol pedig lassabban. Tudtam, hogy ez megőríti. Egyik kezével megmarkolta mellemet, másik kezével pedig a fenekemet. Már nem lassítottam a tempón, folyamatosan csak növeltem. A sátor rezgett össze-vissza ami vicces lett volna, de jelen pillanatban egyáltalán nem érdekelt.
-Oh baby.- nyögte Harry és elélvezett bennem. Mikor megéreztem a dolot, az engem is eljuttatott a csúcsra. Fáradtan dőltem mellkasára, egy takarót ránk húzott, majd mindketten álomba szenderültünk.


Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése