Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

H.Pálmának: Niam.-Kolis szüliinap. 18+




Utolsó előtti éves vagyok a középsuliban, és most ünneplem a 18. szülinapomat. De mivel hétköznapra esett, ezért a koliban ünnepeltük a csajokkal. A nevelő tanárok általában már kilenckor elmentek lefeküdni és egyáltalán nem foglalkoztak azzal mi folyik a koliban. Pia volt dögiivel, zene..eszméletlenül jól éreztük magunkat a lányokkal. Éppen az egyik kört fogyasztottuk, mikor kopogtak.
-Óóóh, azt hittem megjöttek az ajándékaid. - vigyorgott rám barátnőm, majd kinyitotta az ajtót. Az ajtóban a koli és a suli legjobb pasija állt.
-Ők az ajándékaim??? - visítottam nevetve.
-Talán nem vagyunk elég jók? - kérdezte Liam, majd hozzám lépett, a tarkómra csúsztatta kezét, oldalra döntötte a fejem és elkezdte csókolni a nyakam.
-Óh anyám, de még mennyire, hogy jók vagytok. - mondtam elhaló hangon, majd Liam a nyakamba harapott. Eközben Niall is odajött és szitnyitotta lábaimat, majd a rövidnadrágomon keresztül kezdett simogatni. Egyre jobban nedvesedtem és egyre jobban kezdtem felizgulni. Egyszer csak hatalmas csönd lett a szobában. A lányok mind kimentek engem meg ott hagytak Niallel és Liammel. Niall hirtelen lehúzta a rövidnadrágom, egy pár percig bugyin keresztül simogatott még, majd a bugyimat is lehúzta és úgy kezdett el dörzsölni. Közben Liam a melleimen dolgozott. A két srác tuti nem volt kezdő, iszonyúan jól csinálták azt, amit. Liam hatalmas dudorához nyúltam és nadrágon keresztól kezdtem símogatni,de ellökte a kezem. Meglepetten néztem Liamre, nem erre a reakcióra vártam.
-Te vagy a szülinapos. - mosolygott rám. - Ma mi kényesztetünk téged.
Leültetett az ágyra és hirtelen belém tolta két ujját, aztán Niall a nyelvével kalandozott el rajtam.
Eszméletlen érzés volt amit csináltak, valamilyen földöntúli állapotba kerültem. Hirtelen tört rám az az imádnivaló érzés, és hangos nyögéssel elélveztem.
Liam hanyatt fektetett és belém vezette magát.
-Jézusoom..! -kiáltottam fel, mikor megéreztem méretét.
-Fáj? - nézett rám kicsit aggodalmasan.
-Nem. - mondtam neki gyorsan.
Ebben a pillanatban lassú lökéseket végzett. Niall közben a fejemhez térdelt. Nekem sem kellett több, kezembe vettem férfiasságát és elkezdtem kielégíteni. Nyögéseink töltötték be a szobát. Egyikünk sem fogta vissza magát.
Igazból fogalmam sincs hogyan sikerült de mind a hárman egyszerre élveztünk el.
Niall feküdt le, én pedig ráfeküdtem és magamba tettem erekcióját. Mozogni kezdtem, majd Liam is belém hatolt amitől felsikoltottam.
-Ne haragudj. - mondta majd előre hajolt nyakamhoz és szívogatni kezdte. Közben pedig lassan tolni kezdett. Mikor már nem fájt egyáltalán, jobban magamba vezettem Liamet. Azt akartam, hogy teljesen töltsön ki. Mindhárman nagyon közel voltunk már.
-Fiúk én mindjárt... - mondtam és éreztem, hogy már nem sok van hátra.
-Mond a nevünket, mikor élvezel. - mondta Niall és megmarkolta a melleimet.
-Oooh, Niall, Liam. - kiáltottam mikor elélveztem.
Pár percre rá a fiúk is elmentek.
Gyorsan felkapkodtuk magunkra a cuccainkat és vissza hívtuk a lányokat.
Mikor a fiúk indulni készültek a fülükbe súgtam.
-Köszönöm. Felejthetetlen szülinap volt.
Mindketten nyomtak egy puszit az arcomra és elmentek.

Másnap a nevelő tanárok annyit mondtak, hogy legközelebb legyünk csendesebbek.

Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése