Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. január 26., szombat

Sz.Alexának.: Cserediák Londonban.-Harry 18+


Az egyik nagy álmom vált valóra, amikor a szüleim megengedték, hogy kimenjek egy évre cserediáknak Londonba. Izgatottan vártam a májust, hogy végre kirepülhessek.
Végre eljött az a nap. Anyuéktól könnyes búcsút vettem, majd felszálltam a londoni gépre. Mikor megérkeztem még nem tudtam, hogy milyen családhoz fogok érkezni, ezért még izgatottabb lettem. A sok névtáblát tartó ember között megpillantottam Harry Styles anyukáját. Nagyon meglepődtem és kíváncsi lettem, hogy kit várhat, de én csak pásztáztam a táblákat, hogy meglássam a nevem. Mikor sehol sem találtam a nevem, ismét Harry anyukájára néztem, és a táblájára, amin az én nevem állt. Nem akartam elhinni. Azt hittem ez valami rossz vicc, de mikor felfedeztem a "from Hungary" feliratot is.. tudtam, hogy csak rám várhat.
Igen, Harry anyukája tényleg rám várt. Csodás egy évet töltöttem el Londonban. Harry tesójával, Gemmával is nagyon jól kijöttem és Harryvel is. Talán túlságosan is. Kétértelmű dolgokat mondott nekem mindig, amitől zavarba jöttem, és mindig bevágtattam a szobámba.
Letelet az egy év. Az utolsó hétvégét töltöttem a Styles házban, szomorúan. Nagyon megkedveltem mindenkit és nem akartam haza menni. Pedig milliószor elmondták, hogy ezek után nyaranta nagyon szívesen látnak majd.
Szóval az utolsó hétvégém volt, egyedül voltam otthon, mert Annenek el kellett valahova mennie sürgősen. Egyszer csak Harry jött be a szobámba, amin nagyon meglepődtem ugyanis úgy tudtam, hogy egyedül vagyok.
-Szia, mizu? - kérdeztem tőle lazán.
Leült mellém és komolyan nézett a szemembe.
-Ez az utolsó hétvégéd itt. - mondta ki a nyilvánvalót.
Bólintottam.
-Mondanom kell valamit. Én szeretlek.
Mikor kimondta azt a szót a hideg rázott, a szívem pedig majd kiugrott.
-Én is téged. - mondtam ki mielőtt gondolkozhattam volna.
Láttam rajta, hogy örülök annak amit hall. Egy darabig csak ültünk egymással szemben, majd közelíteni kezdett addig amíg ajkaink össze nem ért. Gyengéden csókolt, mintha attól félt volna, hogy összetör. Hajába túrtam, mire ő magához húzott.
Nem tudom miért de pólója széléhez nyúltam és elkezdtem felfelé húzni, majd le is vettem róla, őt ez egyáltalán nem zavarta. Tovább csókolóztunk, majd lassacskán rólam is lekerült a felsőm.
-Azóta várok erre, mióta megismertelek. - nézett rám vággyal teli szemekkel.
Válaszként megcsókoltam ismét és a hátára fektettem. Combomat simogatta, majd fordított helyzetünkön. Levette nadrágját és az enyémet. A nyakamat kezdte csókolni, meg lábam közé nyúlt és simogatni kezdett. Számat egy kis nyögés hagyta el.
-Téged akarlak. - nyögtem és a fejét magamhoz húztam, hogy csókolni tudjam.
Félre húzta bugyimat, levette boxerét és lassan belém hatolt. Lassan és szenvedélyesen mozgott..
-Azt akarom, hogy tökéletesen legyen ez az egy éved.- nyögte a nyakamba és kicsit gyorsított.
-A legtökéletesebb. - nyögtem én is.
Pár perc múlva egyszerre elélveztünk. Harry feküdt mellettem és gyengéden ölelt.
-Nem akarom, hogy elmenj. - suttogta.
-Én sem akarok elmenni.

Azóta minden nyáron ott vagyok náluk.:)

Remélem tetsziik.:)) x
~Jennii


Kérjetek *KE* sztorit, vagy 18+os történetet.:))) küldjetek e-mailt a ke181d@hotmail.com-ra. Írjátok le a neveteket; azt, hogy mit szeretnétek és, hogy kivel.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése