Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 2., kedd

Sz.Alexának.: SZERETKEZÉS a Balatonban (Zayn) 18+


E-mailes.:)

Az első este volt a szokásos évi táborban azzal a különbséggel, hogy én már nem vagyok ennek a sulinak a tanulója. A két legjobb barátnőmmel csak visszajöttünk, mivel tavaly végeztünk a gimibe. Tudtuk, milyen király hangulata van mindig ezeknek a táboroknak, mivel 9. óta minden évben eljöttünk. Szerencsére a tanárok is szerettek és szívesen láttak minket, de ennek az volt a hátránya, hogy tőlünk vártak némi segítséget is a gimisekkel. Bár ez minket nem nagyon zavart, és nem is volt nagyon komoly feladatunk. A mai program csak napozás volt a parton, így kipihenten és fitten értünk be este a szobánkba. Aztán jött az első vacsora. Bementünk az ebédlőbe, a házunkkal szemben. A tanárok úgy gondolták az ilyen "ifi vezetőket", mint mi egy asztalhoz ültetik. Még csatlakozott hozzánk négy pasi. Hármójukat ismertem, mivel volt osztálytársaink voltak a csajokkal. Tudtuk, hogy Dave az igazgató fia, de ennek ellenére nem látszott rajta. Hihetetlen nagy bajkeverő volt, de azt soha nem mondta, hogy van egy 2 évvel idősebb irtó dögös unokatesója. A neve Zayn volt, és most ő is eljött vele a táborba. Kajánál megbeszéltük, hogy átjönnek este, és kicsit bulizunk. Még szerencse, hogy mi egy külön faházban laktunk a tanároktól jó messze, a srácok mellett. Hoztunk egy "kevés" piát is a táborba, hisz mi már nagykorúak voltunk. A csajokkal már vártuk a srácokat, mert tudtuk, hogy hatalmas buli lesz, de nem jöttek. Végül betoppantak ketten, de Dave és Zayn sehol nem volt. Érdeklődtünk utánuk, de nem tudtak semmit, pedig velük laknak együtt. Végül amellett döntöttem, hogy felhívom Dave-et, mivel neki megvolt a száma.
- Szia [T/N]. - szólt bele.
- Hali. Hol vagytok? - kérdeztem.
- A Balaton közepén. - nevetett.
- Micsoda? Miért?
- Cigizünk Zayn-nel. Csodás a kilátás. - nevetett ördögien. Hallottam, hogy már volt benne alkohol. Halk recsegést után Zayn szólt bele a telefonba.
- Nincs kedved kijönni értünk? Nem tudjuk, hogy jöttünk be. - nevetett. Benne is volt már pia. Nem tudtam, ebbe mi olyan nagy ördöngösség, de tapasztaltam már, milyen nehéz részegen hazatalálni, így inkább mentem segíteni.
- Várjatok meg, mindjárt megyek. - tettem le.
Elmagyaráztam a helyzetet, majd elindultam a part fele egyedül. Mikor kiértem a tábor kerítésén, egyből a kis lépcsőhöz siettem.
- Srácok, ti vagytok? - kiabáltam egy fényes pontnak, amit én egy ciginek véltem. Furcsa, hogy csak egy volt belőle, mikor tudtam, mindketten cigiznek.
- Dave kiment. Elkerülted. Már csak én vagyok. - kiabálta vissza Zayn. Végignéztem este a parton. Tényleg csodás volt az a sok pislákoló fény, de most jobban lekötött ez a félig részeg jómadár a Balaton közepén.
- Zayn gyere ki! Menjünk be a házba!
- Nem. Gyere be hozzám. Király a víz.
Végigmértem a távolságot. Nagyon bent volt a vízben, ráadásul már éjfél is elmúlt.
- Zayn, ne viccelj már velem! Gyere ki, vagy itt hagylak! - fenyegetőztem.
- Nem hagysz itt. Ahhoz túl jószívű vagy, hogy egy szegény srácot a Balatonban hagyj. - nevetett. Igaza volt. Sóhajtva lekaptam a papucsom, és elindultam be. Még szerencse, hogy mini farmer volt rajtam meg trikó, azalatt pedig még fürdőruha. Lehet, hogy éjfél elmúlt, de mi még jócskán nem terveztünk alvást. Elindultam befele a vízben. Nagyon idegesített, hogy nem láttam, hova lépek, pedig azért a sok fénynek hála nem volt olyan sötét.
- Csak érjek be hozzád. Nagyon meg fogsz fizetni. - mérgelődtem, miközben egyre beljebb gázoltam a vízben. Szerencse, hogy ezen a részen még a Balaton közepén is csak térdig érő víz volt.
- Most boldog vagy? Itt vagyok. - álltam mérgesen Zayn elé.
Gonoszul elmosolyodott, majd magához rántott, és megcsókolt. Meglepő módon nem éreztem rajta alkoholt. Ha ivott volna, biztos éreztem volna tekintve, milyen vadul járkált puha nyelve a számban. Lassan eltávolodtam, és zavartan mértem végig.
- Te nem is vagy részeg.
- Kimondta, hogy az vagyok? Nem kell, ahhoz részegnek lenni, hogy lefektesselek. - felelte ördögien perverz mosollyal az arcán.
- Már ne is haragudj, de hogy mondtad? - játszottam a lepettséget. Valójában erre eddig még tényleg nem gondoltam, de most, hogy felhozta és megcsókolt, nagyon is kívántam.
- Ne csináld már! Tudom, hogy te is akarsz engem. Tegyük emlékezetessé ezt a tábort. Még soha nem szeretkeztem a Balatonba. - csókolt meg ismét, majd eltolt a móló széléhez.
Akaratosan a hajába túrtam, és visszacsókoltam. A szavai hallatán teljesen beindultam, és az is tetszett, hogy azt mondta szeretkezni. Tudta, mi a különbség, és nekem is sokat jelentett, hogy nem azt mondta "szexelni". Lehúzta rólam a felsőmet, de én sem tétlenkedtem. Mivel rajta nem volt póló, egyből a gatyáját toltam le. Ő már csak alsóban volt, míg én még szinte teljesen felöltözve tekintve, hogy nyár van. Ezt Zayn is észrevette, így letépte rólam a fürdőruha felsőm, és a melleimmel kezdett játszani. Nagyon jól csinálta a dolgát. Az érintésére a mellbimbóm megkeményedett, és már nedvesedtem. Zayn a farmerom is letépte, és a mellettünk lévő mólóra dobta a többi ruhadarab mellé. Lehúzta a bugyim, míg én az alsójától fosztottam meg. Mindketten nagyon akartuk a másikat, így kihagytuk az előjátékot. Zayn felkapott az ölőbe. Én a csípője köré fontam a lábam, és erősen a nyakába kapaszkodtam, bár tudtam, nincs okom félelemre. Zayn úgy tartott, mintha az élete múlna rajta. Gyengéden, de mégis erősen. Lassan ráengedett ágaskodó férfiasságára, ami teljesen belém hatolt, egyből érintve a g-pontomat. Hatalmas nyögés hagyta el a szám, és a nyakába haraptam. Amitől felszisszent, majd erősen lökni kezdett. Nyögdécselve élveztem tökéletességét. Egyszer felfektetett a mólóra, és úgy járt bennem tovább ki-be. Még szerencse, hogy jó magasságba volt a naptól még langyos fa. "Valamiért" nem volt kedvünk szó szerint a koszos, iszapos Balatonba szeretkezni.
- Mindjárt... - préseltem ki nagy nehezen a számon. Ahogy közelebb kerültem a csúcshoz egyre hangosabb lettem.
- Várj még! - kérte.
Zayn is egyre gyakrabban nyögött, majd kicsit lassított, és erős, mély lökésekkel ajándékozott meg, amely még sürgetőbben vitt felfele mindkettőnket. Mikor a csiklóm is izgatni kezdte hozzá, kicsapta a biztosítékot, és a nevét kiabálva elmentem. Ennek hatására Zayn is belém élvezett. Lökött rajtam még párat levezetés képen, majd kihúzta magát belőlem, és ülésbe húzott fel.
- Ez volt életem legjobb szeretkezése. - suttogta a fülembe lihegve. Elmosolyodtam.
- Szándékosan használtad ezt a szót rá?
- Igen. Nem szexelni akartam veled, hanem szeretkezni, ami azt hiszem sikerült még annak ellenére is, hogy nem egy romantikus hálószobában csináltuk. - mosolyodott el édesen, és apró csókot hintett a számra.

~Zsoo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése