Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 10., szerda

E-mailes Harry.

Kitaláltam,hogy a barátomat meglepem a születésnapján.Nem kell nagyon különleges dolgokra gondolni.Sütni szeretnék neki egy csoki tortát,mivel azt nagyon szereti és azt hiszem lesz egy kis szülinapi szex is.


*3 nap múlva*
-Umm,Anya menyi menyi kell még a sütinek?-kérdeztem a fürdőből.Anya átjött segíteni.Bármilyen fura is,a a nagy szülinapi bulit egy nappal előtte megtartottuk,mert Harry azt kérte,hogy ezen a napon csak velem lehessen.
-Öt perc és kész.-jött be és végig nézett rajtam.-Nagyon csinos vagy kicsim.
-Köszönöm anya.-mosolyogtam rá.-De most menj,mert Harry egy óra múlva itthon lesz.
Felkapta a kabátját és már indult is az ajtó fele.Mielőtt beszállt volna a kocsiba utánam kiabált.
-Kápráztasd el,mint mindig.És ne finomkodj!-kacsintott.
Nos,anyám nem az a "szégyenlős" típus.
Miután mindent megigazítottam magamon,még egyszer,kivettem a sütőből a tortát,majd felvágtam és megkentem a dupla csokis krémmel.
A tetejére ráírtam fehér habbal a "Happy Birthday Harry!" feliratot.Beraktam a hűtőbe,és felmentem az emeletre a közös szobánkba.Nem vagyok az a fajta lány,aki él hal a romantikáért és a romantikus dolgokért és Harry sem az.De néha jól esik meglepetést okozni neki,és én is kaptam már nem egyszer tőle különféle meglepetéseket...Ennek örömére elhúztam a sötétítő függönyöket és meggyújtottam néhány gyertyát,így halvány fény uralkodott a szobában.Mikor végeztem mindennel megfordultam és egy göndör hajú fiúba ütköztem,akinek ajkai mohón tapadtak az enyéimre.Erőszakosan magához rántott,amitől kezdtem nedvesedni.
-H-Harry..-nyöszörögtem,mikor elváltunk,pontosabban eltoltam.-Nem ezzel kellett volna kezdeni.-nevettem el magam.
-Nem számít.Különben is én vagyok a szülinapos,azt csináljuk amit én mondok.-kacsintott.Tudtam,hogy innen nincs megállás,ez lesz mindkettőnk egyik legkeményebb éjszakája.
-Hmm,tudod,hogy imádom ezt a ruhát és levehetném rólad szépen is de így jobb.-nézett rám,és végszóra szó szerint kettétépte a ruhámat.Én sem bátortalankodtam,fehér ingét lecibáltam róla majd nadrágját a fekete boxerével együtt.Az ágyhoz húztam,hanyatt döntöttem rajta és rámásztam.Kezeimmel a feje mellett támaszkodtam,amíg ő hátranyúlt,hogy kikapcsolja a melltartómat.Homlokát és szemöldökét ráncolta,amikor nem talált semmilyen kapcsot.Még egyszer végig húzta kezét a melltartó hátamon lévő részén és kajánul rám vigyorgott.
-Hmm,milyen kis cseles itt valaki.Elől kapcsos melltartót húzunk a barátunk szülinapján?!-és már ki is kapcsolta az említett fehérneműt.
-Talán.-kuncogtam.Füléhez hajoltam és suttogva beszéltem hozzá.-Boldog Születésnapot!-kirázta a hideg,meleg leheletét éreztem vállamon.Átfésültem a puha tincseket,majd lefele haladva minden egyes tetoválására adtam egy finom puszit.
V-vonalát finoman átrajzoltam a körmeimmel,belőle pedig mélyről jövő rekedtes nyögés szakadt ki,szemeit lehunyta.Erekciója már elég kemény volt,kezembe vettem és egy vastag csíkot húztam rá nyelvemmel. Harry lélegzet vétele felgyorsult majd amikor a makkját a számba vettem szaggatottan kezdett lélegezni.Immáron nem csak a hegyét szopogattam,hanem teljesen a számba vettem.Rengeteg perverz könyvet olvastam,ahol leírták,hogyan kell mély torkozni,természetesen Harry készségesen segített,így már gyakorlatban is kitűnően tudtam alkalmazni a technikát.Egyik kezét ökölbe szorította,míg másikkal a lepedőt markolta.Láttam,rajtam,hogy nem sok kell neki,így még keményebben dolgoztam rajta.
-N-ne-e.- nyögte ki. -Nem ettől akarok elmenni.-lélegzett mélyeket.
-Te tudod.-kacsintottam rá.Egy pillanat alatt felrántott magához.Mocskosan megcsókolt és lerángatta rólam a tangámat.Tudtam,hogy már eléggé be van indulva és nem fogja visszafogni magát.Amit valljuk be nem is bántam.Bejáratomhoz pozicionálta magát és annak ellenére,hogy kicsit durva volt néhány másodperccel ezelőtt,gyengéden megcsókolt és ugyanakkor tolta magát belém.Egy hangos nyögés szakadt ki belőlem és erős karjaiba markoltam.
Erősen beleharapott a nyakamba,míg én a hátát karmolásztam.Azt hiszem ennek nyoma marad.Neki a hátán,nekem a nyakamon,és rosszabb esetben nem tudok holnap lábra állni.Nem egyszer történ meg velem,a 2 év alatt mióta együtt vagyunk,hogy egy-egy durvább éjszaka után nem bírtam felkelni.Persze ilyenkor Harry mindig röhögött rajtam,amit vissza is kapott.
-H-Harry..-nyöszörögtem,egyre gyorsabban,erősebben és mélyre hatolóbban tolt.Tudtam,hogy már nem kell sok neki és elélvez.


-Basszameg,Mia!-mondta amikor elment.Éreztem,ahogy meleg nedve végig folyik bennem,így én is a csúcsra kerültem,ezt egy hangos nyögéssel a tudtára is adtam.Fáradtam rám rogyott,mindketten nehezen vettük a levegőt.Göndör fürtjei csapzottan tapadtak homlokára és tarkójára.Beletúrtam hajba,míg ő a nyakamat borította be apró csókokkal.
-Azt hiszem ez volt életem eddigi legjobb születésnapi ajándéka.-mosolygott,gödröcskéi pedig előbújtak.
-Basszus a torta.-szidkozódtam,amin csak rekedtesen felnevetett.


G.Idus

3 megjegyzés:

  1. Azon a mozgó képen am Harry van?:)))) :oo

    VálaszTörlés
  2. Anyám ez kurva jó volt. Bocsi a káromkodásért, de a mozgóképen Harry van???

    VálaszTörlés
  3. Nem. Szerintem csak úgy rakták be. De én szerintem biztos hogy nem harry van azon a mozgó képen. Én szerintem. Ha pedig tévedek akkor bocsika!!! ;)

    VálaszTörlés