Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 14., vasárnap

Áginak: Az első alkalom (Harry) 18+


A suliban a színjátszó kör valami szerelmes musical-t készül előadni, csak sajnos főszereplőt nem találtak, mert senkinek sem volt elég jó hangja hozzá, kivéve egy valakit. A suli rosszfiújának, Harry Styles-nak ugyanis gyönyörű hangja van. Ő pedig csak akkor hajlandó énekelni, ha normális társat kerítenek mellé, mert nem hajlandó az énekkaros, pattanásos, kapafogú csajjal énekelni, aki a női főszereplőnek lett jelölve. A suli összes lánya el akart menni a meghallgatásra, kivéve én. Már négy éve próbálom elkerülni Styles-t, amióta a gólyatáborban kicsit sikerült összemelegednünk, utána pedig suliban első nap egy másik csajjal smárolt, a szemem láttára. Mivel az osztálytársam, elég nehezen megy, hogy semmibe nézzem, nem hogyha még énekelnem is kellene vele. Sajnos, ez a rohadt darab annyira fontos, hogy szó szerint mindenkinek énekelnie kellett, ezért az énekkar vezetője engem is elcibált, hála Istennek, utoljára következtem, így már csak a színjátszó kör vezetője, az énekkarosok tanára és Harry volt ott. Miután elénekeltem a dalt, a két tanár egymásra nézett, majd rám.
- Mi rád szavazunk! Harry?- fordultak a széken lazán ücsörgő srác felé. Unottan forgattam a szemem, amikor a tanárok ennyire kérték a véleményét. Tök vicces, hogy a legbalhésabb srác miatt kellett minden lánynak énekelnie.
- Ő volt a legelviselhetőbb. Asszem' jó lesz.- rágózott nemtörődöm módon. Egyeztettünk, hogy mikor jövünk próbálni, utána kettesben hagytak vele.
- Már ne haragudj meg, de mi az, hogy "legelviselhetőbb"? Nem vagy te egy csöppet egoista? Elhiszem, hogy jó hangod van, de nem vagy egy világsztár. Nézz már néha tükörbe!- oltottam be, majd otthagytam az enyhén ledöbbent srácot és hazamentem. A holnapi napot leigazolták nekünk, hogy próbáljunk, mert a darab bemutatása vészesen közeledik és eddig még semmit sem sikerült összerakni.  Reggel, miután felkeltem és felöltöztem, a konyhában ücsörögtem egyedül, kakaót iszogatva. A szüleim természetesen dolgoznak, így ma is, mint mindig egyedül voltam. Mikor a mosogatógépbe tettem a bögrémet, kopogtatást hallottam, amit nagyon furcsálltam, tekintve, hogy negyed nyolc van. Kinyitottam és legnagyobb megdöbbenésemre, Harry ácsorgott az ajtó előtt.
- Te mit keresel itt? És egyáltalán honnan tudod, hol lakom?- zúdítottam rá a kérdéseimet.
- Neked is jó reggelt! Gondoltam, ha már muszáj együtt töltenünk a napunkat, akkor elviszlek!- közölte.
- Azok után, amit tegnap mondtam?- vontam fel a szemöldökömet.
- Na jó. Azt hiszem, talán igazad volt. Sajnálom. Nagyképű voltam. Megbocsájtasz ?- fúrta tekintetét mélyen az enyémbe. Négy év után újra megtörtént, ami akkor, abban a táborban. Mélyen a szemébe néztem, ami nagy hiba volt, mert ha nem indul el a kocsija felé, tuti, hogy megcsókolom. Lefagyva álltam ott, majd a hangja zavart meg a bambulásban.
- (T/N) nem jössz?- mosolygott. Idiótán bólogatni kezdtem, majd utána szaladtam és beültem mellé. Felvette a pilóta fazonú napszemüvegét és elindultunk a művházba. Mikor odaértünk leparkolt és kinyitotta nekem az ajtót. Milyen lovagias! Bent szemben találtuk magunkat a dühöngő színjátszó kör vezetővel. Közölte, hogy valami technikai gubanc miatt még egy óráig nem tudunk próbálni. Addig szabad foglalkozást kaptunk és egy kulcsot az egyik öltözőhöz, hogy ha akarunk oda bemehetünk. Miután ezeket az utasításokat leadta, visszament a suliba, megpróbált intézkedni.
- Csodás! Ketten maradtunk.- húzgáltam a számat a színpadon járkálva. Szó nélkül közelebb lépkedett hozzám és lenézett rám.
- Tudod, egy óra alatt sok minden megtörténhet... Használjuk ki!- ajánlotta.
- Hogy érted?- tettem a hülyét.
- Te, én, öltöző. Na?- kérdezte.
- Nem! Miért nem azt a csajt kéred, akivel elsőben smároltál?- tettem szemrehányást, mire elvigyorodott.
- Aha. Szóval ez az oka annak, hogy négy évig alig láthattam a gyönyörű kék szemeidet. Ezért nem néztél rám?- érdeklődött. Tiltakozni akartam, de rájöttem, hogy felesleges, tudná, hogy kamuzok.
- Igen, ezért. Tudod, abban a gólyatáborban teljesen beléd szerettem, te pedig tönkretettél mindent, amikor azzal a csajjal csőröztél!- kiáltottam rá, majd elindultam ki, levegőzni, de visszarántott.
- És ha azt mondom, hogy nem érdekel más, csak te? Szeretlek (T/N)! Lassan négy éve.- mosolygott rám. Nem tudom, mi történt velem, de megcsókoltam. Előkotorásztam a zsebemből a kis kulcsot az öltözőhöz és amint elváltak ajkaink, megráztam előtte, hátha érti a célzást. Kaptam egy apró csókot, majd ujjait az enyémekre kulcsolta és meg sem álltunk az öltöző ajtajáig. Bementünk, Harry pedig rögtön bezárta. Amint visszafordult hozzám, letámadtam ajkait. Néha beleharaptam és óvatosan meghúztam, mire játékosan morgott egyet. Levettem róla a begombolatlan kockás ingét, majd az alatta lévő fehér pólót. Tekintetem végigfuttattam kidolgozott felsőtestén, majd ajkamba haraptam és gyönyörű zöld szemeibe néztem.
- Tetszik a látvány?- kérdezte, miközben nyakamat kényeztette apró csókokkal.
- Ó, de még mennyire!- feleltem, miközben hajába túrtam. Megszabadított a toppomtól, majd a melltartómtól is. Melleim élvezhették teljes körű figyelmét, csókolgatta, harapdálta és nyalogatta őket. Amikor abbahagyta a kínzást és hasamat lepte el puszikkal, ráförmedtem.
- Bassza meg, most komolyan állva akarod csinálni?- vontam kérdőre. Mély nevetése visszhangzott a szobában, majd megrázta a fejét és felemelt. Egészen a kanapéig cipelt, majd lerakott rá és fölém hajolva megcsókolt. Remegő kezeim övcsatjára tévedtek és óvatosan próbáltam kicsatolni. Ebben a helyzetben, tekintve a reszkető kezeimet, az az öv olyan volt, mint egy zárkódos lakat. Mikor végre sikerült kicsatolnom azt az istenverte övet, lehámoztam róla nadrágját. Egyedül a sötét boxere maradt. Ha eddig nem paráztam be teljesen, akkor dudorodó férfiasságát látva már biztosan. Lerángatta rólam a nadrágomat is és bugyin keresztül kezdett simogatni. Mivel még szűz vagyok, sohasem volt részem ilyesfajta kényeztetésben, de igazán tetszett az új érzés. Óvatosan félre húzta a bugyimat, majd becsúsztatta egy ujját és lassan kezdett pumpálni. Csípőmet akaratosan megemeltem, mire felnevetett és gyorsított kicsit a tempón. Mielőtt hatalmába keríthetett volna az orgazmus, kihúzta ujját és szájába dugva, leszopogatta róla a rákerült nedvességet. Éreztem, hogy most én következem. Nagy nehezen lemásztam a kanapéról és megszabadítottam az utolsó rajta lévő ruhadarabtól is. Leült a kanapé szélére, én pedig elé térdeltem. Remegő kezemet nem mindennapi méretű, ágaskodó szerszámára csúsztattam és lassan kezdtem fel-le mozgatni. Valószínűleg jól csináltam, mert néha egy-egy mély sóhaj hagyta el a száját. Megnyaltam makkját, majd egész hosszát is, mire mordult egyet. Bekaptam a végét és lassan szopogattam, ami nagyon úgy tűnt, hogy tetszett neki, mert egy hangos nyögés hagyta el tökéletes ajkait. Egyre többet kaptam be, de természetesen egész hossza nem fért bele a számba, mivel hatalmas volt neki. Egyszer csak leállított.
- Nem-nem (T/N). Nem így fogok elmenni!- közölte, majd felállt és a kanapéra tessékelt. Lassan lehúzta a már eléggé nedves bugyimat és lábaim közé fészkelte magát.
- Akarod, hogy folytassuk?- kérdezte mélyen a szemembe nézve.
- Akarom! De óvatosan csináld!- kértem.
- Vigyázok rád, hercegnőm!- mondta, majd nyomott egy puszit a szám sarkára. Makkjával kicsit megdörzsölte csiklómat, mire egy nagyot sóhajtottam.
- Mehet?- nézett rám. Bólintottam egyet, majd lassan behatolt. Iszonyúan fájt, nem csak azért, mert első alkalom, hanem a mérete sem volt kicsinek nevezhető. Mozdulatlan maradt, ameddig el nem múlt a bizsergő, zsibbasztó fájdalom és meg nem kértem, hogy mozogjon. Akkor is lassan mozgott, majd mikor a fájdalom helyett csak élvezet maradt, gyorsabb tempóra ösztönöztem. Valami elképesztő volt nézi, ahogy izzadságtól nedves göndör fürtjeit kifésüli ujjaival az arcából.
- Harry... nem bírom!- nyögtem nagy nehezen, már szinte az élvezet kapujában.
- Még egy kicsit, kérlek!- kérlelt. Ajkamba haraptam, hogy elnyomjam a kitörni kívánó orgazmusomat. Körözni kezdett a csípőjével, ami átlendített azon a bizonyos határon mindkettőnket. Hangos nyögések közepette élveztünk el. Néhány percig csak a szuszogásunkat lehetett hallani a szobában. Óvatosan kicsúszott belőlem, majd visszarántottam a fejét egy csókért.
- Köszönöm, csodás volt!- suttogtam a fülébe.
- Én köszönöm, édes!- nyomott egy puszit az arcomra. Ránéztem a helyiségben lévő órára, majd riadtan Harry-re.
- Basszus, gyorsan öltözzünk! Mindjárt visszaér a tanárnő!- mondtam, majd felpattantunk és amilyen gyorsan csak lehetett felöltöztünk és elhagytuk a szobát. Visszazártuk az ajtaját és kimentünk. Leültünk a nézőtérre és néhány perc várakozás után meg is érkezett a tanárnő.
- Remélem nem unatkoztatok nagyon.- mosolygott ránk kedvesen. Összenéztünk, majd biztosítottuk, hogy semmi ilyesmiről nem volt szó. A kezünkbe nyomta a kottákat és felküldött a színpadra. Felfelé menet Harry átkarolt és arcom puszilt. Elhihetitek, a darab a bemutatáskor teljesen átjött mindenkinek, hiteles volt, az biztos.

 Remélem tetszett! (:
~ Orsa

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jo nagyon tetszik! Nekem azt tetszett a gjobban benne hogy ugyszolitotta hercegnőm olyan cuki volt!

    VálaszTörlés