Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 21., vasárnap

E-mailes.: Táncparkett (Harry) 18+

A közeli diszkóba indultam a barátnőimmel. Egy szűk egybe ruha volt rajtam, amiből 3 lépés után kilátszódott a fenekem. Mikor sétáltunk akkor megpillantottam egy öt fős fiúkból álló társaságot. Az egyik(a göndör hajú) felénk nézett, majd miután szájának mozgását láttam mind az öten ránk néztek. A lányokkal mi 3-n voltunk. Kicsit kevesebben vagyunk.
 A diszkóban már dübörgött a zene. Conor Maynard - Animal c. száma ment, mikor a göndör srác odajött felénk.
- Táncolunk? - súgta a fülembe, majd elmentünk a tánctér közepére. - Harry vagyok. 
- [T/N] - mosolyogtam, majd szexi táncot kezdtem járni Harry előtt. Fenekemet az ágyékához nyomtam, majd lementem guggolásba. Így mentem fel-le. Mikor a zene véget ért felhúzott a csuklómnál fogva és megcsókolt. Egy lassabb szám következett. Harry keze a derekamról a fenekemre csúszott. Majd mikor már 100-szorra haraptuk meg egymás ajkait akkor Harry keze a ruhám alját kereste. Meg is találta. Feljebb húzta, majd megkereste a csiklóm. Körkörös mozdulatokat írt le a tangámon, végül azt is félretolta és erőteljesen masszírozni kezdte a csiklómat és területét. 
- Szeretem mikor a lányok nedvesek tőlem - súgta a fülembe, majd nyakamat kezdte harapdálni. Ujjait még csiklómon tartotta végül nem bírtam és a kezét bejáratomhoz tettem. - De türelmetlen valaki. 
- Akarlak - súgtam a fülébe, majd feldugta egy ujját. Lassan pumpálni kezdett. 
- Nagyon szűk vagy - mondta és körbe-körbe kezdte bennem mozgatni ujjait. A szám végénél jártunk, mikor 3 ujját feldugta. 
- Jézuuuuussss - mondtam és szorosan odahúztam magamhoz Harryhez. Éreztem, hogy a férfiassága már ágaskodik. Elkezdtem masszírozni gatyán keresztül. 
- Nem bírom, ne kínozz - mondta és teljes erővel felnyomta újra az ujjait. Belenyögtem érzelmes csókunkba és elélveztem. Majd Harry férfiasságához nyúltam. Fel - le húzogattam rajta az érzékeny bőrt, majd kb. 3 perc múlva elélvezett a kezembe. 
- Ah egy istennő vagy - mondta és édes csókot nyomott ajkaimra. 


L.Zsuzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése