Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 10., szerda

E-mailes Harry.


-Hmm.Jó reggelt,bébi.-mosolygott rám,szívdöglesztő mosolyával.
Göndör fürtjei kócosan keretezték arcát,mély zöld szemeiben csillogást véltem felfedezni.Telt ajkait enyéimre nyomta,hosszú reggeli édes csókot hagyva rajtuk.Mellkasa beleremegett mély nyögésébe,amikor apró kezeimmel hajába túrtam.Tettem után a nyakamra tapadt,számat jóleső sóhajok hagyták el.Visszahúztam egy szenvedélyes csókra,majd szűk toppomat kezdte fel gyürkészni. Megugrottam,mikor nagy kezei melleimre tévedtek.Ajkaink szétváltak,mindketten ziháltunk. Harry, testem minden porcikáján apró,finom puszikat hagyott.Finoman lehúzta a fekete csipke fehérneműt, majd felhelyezte egy ujját.Erősen megmarkoltam haját,nemsokára még két ujját tudhattam magamban.Szaporán vettem a levegőt s szabad keze után nyúltam,rögtön összekulcsolta kezeinket.Gyengéden megcsókolt,majd ujjait kihúzta belőlem,szájához emelte őket.Követtem mozdulatait,szájába vette mutató és középső ujját.Szemeit lecsukta,nagyokat sóhajtva szopogatta őket.
-Elmondhatatlanul,finom vagy.-nyitotta ki gyönyörű szemeit, csibészes mosoly díszítette arcát.
Lerúgta magáról a Calvin Klein boxerét. Fölém hajolt,ujjaimat puha tincsei közé helyeztem,durván meghúztam,amikor egy durva lökéssel belém hatolt .Harry hatalmas mérettel rendelkezett.Több,mint féléve együtt vagyunk,de máig nem sikerült teljesen hozzá szoknom.Várt egy levegő vételnyi pillanatot,majd szexistenekhez hasonlóan kezdte csípőjét mozgatni.Minden egyes centijét éreztem s minden egyes tolással érintette g-pontomat.Nos nem azt a g-pontomat ami a shopping szó végén van..Ujjbegyeimmel finoman hátát simogattam.Szánkat hangos nyögések hagyták el,ismét nyakamra tapadt véraláfutásos foltot hagyva rajta.Egyre hanyagabbul tolt,próbálta késleltetni orgazmusunkat.
-H-Harry,már nem bírom..-nyöszörögtem.
-Engedd,Drága.-amint kimondta elélveztem.
Az,csak hab volt a tortán,amikor éreztem,hogy Harry rángatózik bennem,majd meleg nedve végig folyik bennem.
-Minden reggel ilyen ébresztést kérek!-követelőztem. Harry felnevetett,majd nyakamhoz dörgölőzve megszólalt sexi,rekedtes hangján.
-Babe,én benne vagyok.-kacsintott.

G.Idus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése