Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 27., szombat

E-mailes.: Barátságból szerelem.

Ma korábban végeztem az iskolában,mert rövidített nap volt,ezért már kettőkor otthon voltam. Épp a  tévét néztem,amikor csöngettek. Nem tudtam ki lehetett az,hisz a szüleim még dolgoznak,a nővérem edzésen van,a húgom és az öcsém pedig óvodában. Kinyitottam az ajtót és gyerekkori legjobb barátom,Zayn Malik állt ott elég szomorúan. 
-Szia T/N! Hogy vagy?
-Szia Zayn! Jól,köszönöm. Mi a baj?
-Perrie és én szakítottunk.
-Sajnálom. Gyere be! 
Bementünk és felmentünk a szobámba. Pár percig kínos csönd uralkodott közöttünk. 
-Zayn,akarsz róla beszélni?
-Inkább nem,sajnálom.
-Semmi baj.
-T/N
-Igen?
-Az a helyzet,hogy.......,én.........szeretlek
-Zayn,én........
-Shh,ne mondj semmit! 
Semmit sem tudtam tenni,csak álltam ott lefagyva. Zayn megcsókolt,én meg minden gondolkodás nélkül visszacsókoltam. Még szűz voltam,de akartam őt. Gyorsan megszabadítottam felsőjétől. Puszikat hagytam egész kidolgozott felsőtestén,amit Zayn morgásokkal és hangos sóhajokkal díjazott. A következő pillanatban arra lettem figyelmes,hogy Zayn megszabadított a felsőmtől és a melltartómtól. Ezek után felkapott az ölébe és lassan lefektetett az ágyamra. 
-T/N! Biztos ezt akarod?
-Igen,akarlak itt és most. 
Akaratom ellenére beharaptam alsó ajkam. Zayn mosolya kaján vigyorra húzódott és a hasamat halmozta el puszikkal. Majd levette nadrágomat. Ezután felhajolt hozzám és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Erre felbátorodtam. Fordítottam helyzetünkön,így én voltam felül. Gyorsan megszabadítottam a nadrágjától. Már boxeren keresztül is észre lehetett venni dudorodó férfiasságát. Elkezdtem anyagon keresztül simogatni. Annak érdekében,hogy folytassam a kínzását,abbahagytam,amit az előbb csináltam. Lovaglóülésben ráültem és elkezdtem előre-hátra mozgatni a csípőmet. Mikor már nagyon kezdett feszülni a boxere,megszabadítottam a zavaró darabtól. Ezután fel-le kezdtem mozgatni a kezem az ágaskodó férfiasságán,de leállított.
 -Zayn,mi a baj? Valamit rosszul csináltam?
-Semmi bajom sincs,de most én kényeztetlek téged. 
Fordított helyzetünkön,már én voltam alul. Gyorsan megszabadított a bugyimtól és elkezdett nyalni,amit hangos nyögésekkel díjaztam Hirtelen abbahagyta,amit csinált és rám nézett. 
-Mehet?
-Igen. 
Bejáratomhoz pozicionálta magát és lassan belém csusszant. Iszonyatosan fájt és egy könnycsepp folyt végig az arcomon,amit Zayn lepuszilt. 
-Sajnálom T/N. Abbahagyjuk?
-Ne. 
Várt,amíg megszoktam a méretét majd lassan mozogni kezdett. Az elején még fájt,de amikor átalakult a fájdalom élvezetté elkezdtem simogatni a hátát és egy karmolással jeleztem,hogy gyorsíthat. Zayn értette a célzást és gyorsabban kezdett mozogni bennem. Az egész szobát a nyögéseink töltötték be. 
-Zayn,én mindjárt.........
-Várj még egy kicsit! 
Nehezen ugyan,de tartottam magam. Éreztem,hogy Zayn rángatózni kezd bennem és egy hangos nyögés közepette elment. Még párat lökött rajtam és egy hangos sikoly közepette én is elélveztem. Zayn kicsusszant belőlem és zihálva mellém feküdt és ránk húzta a takarót. Miután már normálisan vert a szívünk Zayn egy puszit nyomott a homlokomra. 
-T/N! Lennél a barátnőm?
-Pe,pe,pe..............persze. Szeretlek Zayn.
-Én is téged. 

Cs.Eszter Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése