Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. április 4., csütörtök

S.Karolinának és Sz.Alexának.: Érzéki Békülés (Liam) 18+



-Liam kérlek ne menj el!- kérleltem a barátomat könnyel teli szemekkel.
Liammel a 2 éves kapcsolatunk mostanában tökéletesről borússá és vitatkozással telivé vált. Ő rengeteget jár el a srácokkal és nekem meg még azt sem engedi, hogy a legjobb barátnőmmel vásárolni menjek. Ha meg mégis elmegyek, akkor meggyanúsít, hogy én biztos valami fiúval voltam.
Nem tudom, hogy mi ez a bizalmatlanság nála újabban, de az agyamra megy vele.
A mai nap eljutottunk odáig, hogy kis vitából óriási veszekedés lett és Liam el akar költözni. Én persze foggal körömmel ragaszkodom ahhoz, hogy velem maradjon.
-Minek maradnék itt egy ilyen csalfa lánnyal? - förmedt rám Liam.
-De nem csaltalak meg, higgy már nekem! Csak [legjobb bnőd neve]-vel voltam. Ezt ő is bizonyítja.- mentegetőztem nagyon bénán.
-Honnan tudjam, hogy nem vertek át mind a ketten? Honnan tudjam, hogy nem beszélted meg vele, hogy azt mondja nekem, amit te akarsz, hogy mondjon?? -gyanúsított meg.
-Miért nem tudsz csak egy... kicsikét bízni bennem?? Miért nem vagy képes még 2 év után sem feltétel nélkül elfogadni?? Miért?? Mert nem hiszem, hogy rászolgáltam volna a bizalmatlanságodra. Csak egy... Egy rohadt okot mondj, amiért nem bízol meg bennem! Csak egyet!!- kiabáltam vele sírva.
-Minden lány egyforma.- mondta végül hűvösen.
-Ezt én is mondhatnám a férfiakról. Ennyi erővel én meg hisztizhetnék azon, hogy amikor te a srácokkal vagy, akkor tuti van ott valami nő, akit egymás után dugtok meg. Liam, nem gondolod, hogy ez a gyanúsítgatás egy ici-picit alaptalan? Még csak azt sem mondhatod, hogy na én most egyszer megcsaltalak akkor még egyszer megteszem, mert SOHA AZ ÉLETBEN NEM CSALTALAK MEG!!- itt még jobban zokogtam. A könnyeim minden szemfestéket lemostak az arcomról. - Én még életemben nem voltam senkihez ilyen hűséges, mint tehozzád ezalatt a 2 év alatt Liam. És még csak azt sem mondhatod, hogy ne szeretnélek. Mert minden porcikámmal ugyan úgy szeretlek, mint két évvel ezelőtt.- itt már nyugodtabb hangon még is sírva beszéltem.
Liam arca egyszer csak ellágyult és közelebb lépett hozzám. Megölelt. Váratlanul meleg testéhez szorított és arcát a hajamba temette.
-Sajnálom. Igazad van. Semmi okom nincs arra, hogy ne bízzak meg benned... Engem egyszerűen csak... Elvakított a féltékenység. Rettegek attól, hogy elveszíthetlek, mert te vagy a mindenem. Kérlek, tekints el a hülyeségeimtől. Szeretlek és... Soha nem akarlak elveszíteni.- suttogta remegve és megcsókolt.
 Viszonoztam a csókját. Nem értettem, hogy mi ez a hirtelen rádöbbenés nála, de most perpillanat nem is érdekelt.
Liam lejjebb hajolt egy pillanatra, a térdhajlatomba nyúlt és felemelt. Lábaimat a csípője köré kulcsoltam és beletúrtam a hajába.
A falnak nyomta a hátam és kezével, amivel eddig a hátamat tartotta, most a felsőmet kezdte el eltávolítani.
Mindeközben felhevült állapotban téptük egymás száját. Nyelveink csúnya játékot űztek egymással, aminek hatására egyre inkább nedvesedtem. Elindult velem a szobánk felé és rajtam már nem volt sem póló, sem melltartó. Ő viszont még mindig teljes ruházatban volt és ez idegesített. Elkezdtem hát leszedni róla is a zavaró textildarabokat.
Amikor ledobott az ágyra és a szoba másik felébe hajítottam a nehezen eltávolított anyagot. Végighúztam a körmeimet tökéletes hasán, amitől Liam libabőrös lett és kirázta a hideg.
Liam a nyakamat kezdte puszilgatni, szívogatni, csókolni. Néha bele is harapott a nyakamon húzódó vékony bőrbe, ezzel egyenesen beletrafálva gyenge pontomba. A harapás hatására nagyot nyögtem, ami Liamet további kínzásra késztette.
Lejjebb haladt és most a melleimmel játszadozott. Nyaldosta és harapdálta bimbóimat. Én kezdtem szakadozva venni a levegőt.
-Liam, ne szórakozz már basszus!- lihegtem könyörögve.
-Hogy mondtad? Nem hallottam...- tette a hülyét Liam.
Én nem ismételtem meg amit mondtam, csak magamhoz húztam a fejét és siettetően megcsókoltam. Közben csípőmet megemelve hozzá dörgöltem magamat az egyre türelmetlenebbül feszülő ponthoz a nadrágjában.
Erre Liam nem tétlenkedett. Lerántotta rólam a rövidnadrágomat a már szinte teljesen átázott bugyimmal együtt és oda hajolt. Halvány mosoly jelent meg az arcán és nyelvét őrjítően lassan végighúzta belső combomon aztán megint csak halálosan lassan a csikómon kezdett körözni nagy nyelvével.
-Ahhh...- nyögtem a szoba csendjébe és Liam hajába túrtam.
Egyszer csak két ujjat éreztem, hogy teljesen belém nyomódik. Lassan ki-be kezdte húzogatni bennem ujjait, és egy idő után már nem bírtam magammal.
Ujjaival nagyobb tempóban kezdett pumpálni. Közben nyelvével kalandozott csiklómon.
Egyre hevesebben csinálta, én pedig egyre hangosabbakat nyögtem.
-Liam.... Én....- csak ennyit bírtam kierőltetni a számon. Liam kihúzta ujjait és nyelvét belőlem. -Miért nem hagytad, hogy elélvezzek.?- kérdeztem bánatosan, ire csak egy gonosz mosolyt és egy vállrántást kaptam.
Itt úgy gondoltam, hogy visszakapja.
A hátára löktem és a nyelvem hegyével végig húztam a hasán egy csíkot, ami feltűnően begerjesztette.
A lehető leglassabban húztam le róla farmerját ügyelve arra, hogy minél többször érintsem férfiasságát és annak környékét. Amikor már nekem is elegem volt a kínzásából  a kezembe vettem farkát, néhányszor végighúztam rajta a kezemet aztán bekaptam az elejét. Szép lassan egyre nagyobb részét szoptam nagy farkának. Liam a hajamba túrt és mélyebbre nyomta a fejem. Most tövig a számban volt hatalmas szerszáma, amitől kicsit öklendezni kezdtem, de folytattam kényeztetését.
Tudtam, hogy nemsokára elélvez, így elhúzódtam tőle.  Ő könyörgő pillantással kérte, hogy folytassam, de én nem folytattam.
Liam a hátamra lökött és fölém kerekedett. Megcsókolt. Ilyen gyengéd és érzéki talán még egy csókunk sem volt. A gyengédből egyszer csak átment vadba és izgatóba, miközben Liam belém hatolt. Felnyögtem. 2 év alatt sem nagyon sikerült megszoknom átlagon felüli méretét. Picit még most is fájt, bár már nem olyan őrjítően, mint az elején.
Nem nagyon hagyott időt, hogy megszokjam, de ez most perpillanat hidegen hagyott. Egyből olyan gyorsan kezdett tolni, hogy valószínűleg még az ágyunk is megremegett. Minden erősebb tolás közben a nyakamba harapott, amitől hihetetlen érzés fogott el.
A kezem a mellkasára csúszott és azon kezdtem fel-alá húzogatni a körmömet. Ettől libabőrös lett, én pedig nem bírtam megállni, hogy ne kuncogjam el magam. Ám ő a nyelvét húzta végig a nyakamon, amitől a kuncogásomból hangos nyögések lettek.
Kezem elvándorolt a mellkasáról és izmos, megfeszült karjait fogtam, amivel a fejem mellett tartotta magát.
Aztán az alhasamban eluralkodott az a bizonyos feszítő érzés, és a hátam íves lett.
-Liam... Én...... M..-csak ennyire tellett az erőmből.
Liam tudta, hogy mit akarok mondani, úgy hogy még gyorsabbra kapcsolt. Eszeveszettől kapkodtuk mindketten a levegőt, én meg tudtam, hogy már neki sem kell sok.
Egyszer csak éreztem, hogy meleg örömnedve elönti a testem, nekem pedig már csak ennyi kellett. Hangos sikítottam, Liam karjába mélyesztettem körmeimet és úgy mentem el.
Egy forró csók és pár levezető lökés után Liam a hátára feküdt és magához húzott.
-Remélem tudod, hogy nagyon szeretlek...-simogatta meg az arcom.
-Tudom. De nagyon szépen kérlek, többször ne legyél ennyire betegesen féltékeny. Mindennél jobban szeretlek és soha az életben, a világon semmiért sem csalnálak meg. Értetted?- néztem nagyon mélyen a szemébe.
-Igen. Sajnálom, hogy megvádoltalak és olyan bizalmatlan voltam veled szemben.. Meg tudod nekem bocsátani? - kérdezte szomorú fejjel.
-Az a baj Liam, hogy neked bármit meg tudok bocsátani.- sóhajtottam lemondóan.
Megcsókoltuk egymást és helyre állt a béke a kapcsolatunkban.. ♥

Remélem tetszett!! :3 xx
-Szikraa.
-

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem lesz olyan sztori mert van olyan kérésünk amiben Zarryset kértek ..:) csak kérdéses még, hogy mikor.

    VálaszTörlés