Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 8., péntek

Sz.Dórinak.: Harry és a kerti party 18+

E-mailben érkezett.

Egy szép nyári délután kerti partit rendeztünk és Harry is eljött a szüleivel. Mikor Harryék megérkeztek én még a szobámba készülődtem. Egyszer csak kopognak az ajtómon.
-Ki az? -kérdeztem.
A Föld legcsinosabb lányának hercege kopogtat.-válaszolta.
Benyitott és már csak arra lettem figyelmes,hogy nyelveink heves csatát vívnak. Lelökött az ágyra erre én seggèbe markoltam. Majd egy férfias nyögés hagyta el száját. Elkezdtük egymásról levenni a ruhákat. Rajtam már csak a bugyi volt. Harryn pedig csak a boxer maradt. Harry egyre lejjebb merészkedett, melleim simogatása,szopogatása után a pinám következett és anyagon keresztül kezdett izgatni és egy hirtelen mozdulattal le is rántotta rólam. Majd egyszerre 2 ujját feldugta és erre én hangosan felnyögtem
-Harry!!! 
Ne haragudj, fájt!???-kérdezte aggodalmasan.
Válaszul fejemet ráztam......erre ő gyorsított a tempón,és izgatni kezdte a csiklómat.
-Most én jövök-kiáltottam fel. Boxeréhez hajoltam,lerántottam és férfiasságát kedztem kiverni. Mind a kettőnk száját hangos nyögések hagyták el. Abba hagytam az izgatást és egy mozdulattal Harry belém hatolt.
-JESSZUSOM!!!!-kiáltottam hangosan.
És megéreztem óriási méretét. Harry hagyta,hogy megszokjam hatalmas méretét és a lassú lökéseket gyorsak váltották fel.
-Gyerünk Bébi!!! -kiáltott fel,majd éreztem,hogy belém élvez.
Nem sok kellet nekem is,hogy én is elélvezzek. De megtörtént és mindketten elélveztünk.Fáradtan dőltünk le az ágyra.Egyszer csak egy kopogás hallatszik.
-Gyertek elkészült a kaja-szólt anya.
Gyorsan rendbe szedtük magunkat és lefutottunk a kertbe,ezután élveztük a kerti parti jó hangulatát. De hamarosan eljött a búcsúzás ideje is. Harry szülei megköszönték a meghívást és anya erre válaszul azt mondta,hogy "máskor is várunk titeket!! ". Harry szülei azt válaszolták,hogy a jó ételek és a remek hangulat miatt sűrűbben jövünk! Harryvel egymásra néztünk és ő mosolyogva kacsintott rám. Remélem tetszett: (Dorina és Kitti) ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése