Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 8., péntek

L.Biának és Ritának: Visszatérő szerelem (Niall) 18+



Fáradtan ébredtem és komótosan készülődni kezdtem. A szokottnál később keltem fel, és az se javított a hangulatomon, hogy a naptárból szinte kiabált, hogy a mai nem más mint a nemzetközi Nőnap. Hurrá. Mindenki virágokkal, csokrokkal fog fel-alá rohangálni, csak én leszek az aki egyet se kap. Tényleg késésben voltam úgyhogy vállamra dobtam a táskám és már indultam is. Kizártam az ajtót, s szinte úgy estem át a küszöbön. Egy hatalmas csokor virág volt a lábtörlőn. Nem akartam összetaposni. Fogalmam sem volt kitől valók. Valószínűleg rossz helyre rakták. Azért kíváncsiságból felvettem és alaposan szemügyre vettem. A gyönyörű rózsák közé egy kisebb boríték volt gondosan elrejtve amin ez állt: [T/N]-nek. Homlok ráncolva téptem fel a borítékot. Szinte biztos voltam benne, hogy elkések, de túl izgatott voltam, hogy délutánra hagyjam. A borítékban egy kulcs volt, és hozzá még volt egy kártya is. A kártyán egy hotel neve, és a szoba száma volt. A hátulján cirka betűkkel ez állt: Várlak. 1600. Olyan ismerősnek tűntek ezek a betűk, de valahogy mégsem tudtam kihez kötni. Visszafordultam, a csokrot egy vázába helyeztem, majd egy szál rózsát a kezembe fogva indultam el ismét.
Izgatottam néztem utoljára a tükörbe. Nem öltöztem ki túlságosan és a sminket se vittem túlzásba. Egyszerűen csak csinosan néztem ki. Kivételesen meg voltam elégedve a lánnyal aki a tükörből nézett vissza rám. Nem tudtam ki a titkos hódolóm, de már nagyon kíváncsi voltam rá. Leintettem egy taxit és bediktáltam a címet. A gyomromban lévő pillangók egyre hevesebben csapkodtak szárnyaikkal. A 169. szoba elé érve vettem egy mély levegőt, majd a kulcsot a zárba helyeztem. Meghallottam a kattanást és benyitottam. Mécsessel kirakott sáv mutatta az utat. Bizonytalanul lépkedtem, s egyszer csak egy csukott ajtó előtt elfogytak az apró gyertyák. Pár pillanatig haboztam, végül lassan, lenyomva a kilincset benyitottam. Ekkor történt, hogy megláttam Őt. Hihetetlen melegség áradt szét testemben, s gondolkodás nélkül karjaiba vetettem magam. Szenvedélyesen csókolni kezdtem. El sem akartam hinni, hogy újra itt van Niall. 3 éve még egy párt alkottunk, ám elhagyta az országot, s vele együtt engem is. Hihetetlenül fájt, s tudom, neki is. Most még is itt van, csak ez számít. Csókunk közben könnyek potyogtak szemeimből a meghatottságtól. Elhúzta fejét, hogy szemembe tudjon nézni.
-Héé, ne sírj! Itt vagyok.-törölte le ujjával könnyeim.
-Hiányoztál.-vallottam be elfúló hangon-Nagyon.
-Te is nekem.-zárt ismét karjaiba, majd óvatosan az ágy felé kezdett tolni. Mintha fél volna, hogy megállítom. Pedig eszem ágába se volt. Lehet, hogy itt hagyott, de attól még mindig ugyanúgy szeretem.Pont olyan gyengéd és finom volt, mint amilyennek megismertem. Semmit sem változott.
Kezével testem minden szegletét végigjárta. Lassan minden egyes ruhadarabomtól megszabadított. Követve példáját és is levettem róla a pólóját és nadrágját, csak a boxerét hagytam rajta. Mindenhová csókokat lehelt rám, amitől kirázott a hideg. Melleimet kezdte szívni, harapni, aminek következtében kéjes nyögések hagyták el a számat. Csípőmet emelgetve dörgöltem magam hozzá, hogy minél jobban izgalomba hozzam. Fordítottam helyzetünkön, lehámoztam róla alsónadrágját, majd kezembe vettem ágaskodó férfiasságát. Végignyaltam és számba vettem. Lassú tempóban kezdtem dolgozni rajta. Egyre szaporábban vette a levegőt, ami nemsokára nyögéssekké alakult. Fokoztam a tempót, egyre közelebb juttatva őt a csúcshoz.
-[T/N]...-kiáltotta nevem, s örömnedvét számba lövellte.
Újra magához húzott, s most nyakamat kezdte kényeztetni. Keze levándorolt csiklómhoz, izgatni kezdte.
-Ne! Én téged akarlak.- préseltem ki a szavakat két sóhaj között.
Kezemmel megkerestem péniszét, verni kezdtem neki, hogy minél előbb újra izgalmi állapotba hozzam. Mikor újra kész volt lábaim közé furakodta magát. Hatalma szerszáma végét végighúzta csiklómon, amibe beleborzongtam, majd lassan belém vezette magát. Várt egy kicsit, hogy megszokjam méretet. Tempósan tolni kezdett. Az apró szobát egyre erősödő nyögéseink töltötték be. Egyik kezével mellettem támaszkodott, másikkal melleimet masszírozta. Imádtam mikor ezt csinálta, ez volt a gyengém. Minden lökésénél érintette a G-pontomat. Ezt ő is észrevehette, mert gyorsabban mozgott bennem. Éreztem, hogy eljött a vég. Egy mélyről feltörő sóhaj jelezte, hogy egy másik világba kerültem. E 3 év alatt, míg távol volt mással is éltem nemi kapcsolatot, de ilyen jó élményt senki nem nyújtott nekem. Niall még nem érte el a csúcsot, tovább mozgott bennem. Hajába túrtam, s nyakába haraptam. Tudtam ennek úgysem tud ellenállni. Immáron ő is extázisba került, éreztem ahogy belém üríti magát. Mellém feküdt, s egy darabig, csak egyenletlen pihegésünk hallatszott, végül én törtem meg a csendet.
-Meddig maradsz?-kérdeztem bizonytalanul.
-Eddig még nem tudtam, de most már sikerült döntenem.
-Éspedig?-kérdeztem még mindig félve.
-Örökké.


~Dreamer

5 megjegyzés: