Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 28., csütörtök

Sz.Alexának és Alexának.: Good morning! (Louis) 18+



-Hello baby. - mosolygott, miközben a hasamat simogatta.
-Szia. - néztem rá álmosan, majd fel sem fogtam de szája már az enyémen volt.
Keze bejárta felső testemet és szorosan oldalamnak nyomult így éreztem kemény erekcióját csípőmön. Egy topban és egy bugyiban voltam így szinte minden érintését közvetlenül élvezhettem. Mellkasomat simogatta, majd mutatóujját topomba akasztotta és lehúzta mellemről. Elvált ajkamtól és csillogó szemekkel vizslatta immár meztelen mellkasomat.
-Gyönyörű. - suttogta majd egyik keze rátalált az egyik mellemre és gyengén masszírozni kezdte azt.
Ajkamba haraptam, mikor apró puszikkal halmozta el mellem környékét, majd mellemet és a bimbómat. Egy hangosabb sóhaj szakadt ki belőlem és szinte láttam, ahogy mosolyog. Ajkai ismét enyémekre találtak és vadul tépték azt, miközben keze mellemről egyre lejjebb siklott, míg lábam közt meg nem állapodott. Ismét elvált tőlem, lassan lehúztam rólam a felsőt, majd nyakamtól lefelé puszikkal, csókokkal lepte be a testem. Végül szája is rátalált középpontomra. Hátam ívbe feszült, ujjaimat hajába fúrtam; ziháló lélegzettel próbáltam elviselni ahogy nyelve csiklómon köröz.
-Nyugi baby. - jól szórakozott rajtam, majd ráfújt egyet nemi szervemre.
Számat rágcsáltam, miközben Louis szája és nyelve egy percre sem állt le.
-El fogok menni.. - nyögtem egyet, mikor ujjai erősen a csípőmbe vájtak.
Hirtelen abba hagyta és levette bugyimat, ugyanis eddig csak félrehúzta azt. Lábaim közé térdelt, megfogta a kezem és felhúzott, hogy szemben térdeljek vele én is. Hajamba túrt és magához húzott. Mellkasát simogattam, amit még a fehér atlétája fedett. A ruhadarab aljához nyúltam és egy könnyebb mozdulattal lehúztam róla. Immár meztelen felsőtestén húztam végig körmeimet. Ajkai elnyíltak és élesen szívta be a levegőt. Megfogta apró kezeimet és boxerére vezette. Éreztem, hogy már igencsak csak van izgulva. Néhányszor végig simítottam merevedő férfiasságát boxeren keresztül, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Csupasz mellkasom az övének nyomtam, még érzékibbé téve ajkunk csatáját. Elváltam ajkától és gyönyörű, tökéletes testét kezdtem elhalmozni puszikkal míg el nem értem boxere tetejéig. Ott egy forró csíkot húztam nyelvemmel a hasára, mire Ő előre billentette csípőjét jelezve ezzel türelmetlenségét. Elmosolyodtam, majd lassan lehúztam róla a szintén fehér boxert. Lassan kezembe vettem, adtam rá néhány puszit majd a végét a számba vettem és lassan szopni kezdtem. Nyelvemmel a tetején köröztem, kezemmel golyóit simogattam; jól csinálhattam ugyanis Louis hangos nyögésekkel válaszolt a kis akciómra. Másik kezemet felvezettem hasára és azt is simogatni kezdtem. Szerelmem önkénytelenül is előre-hátra kezdte mozgatni csípőjét tudtam, hogy már nem sok kell neki. Hirtelen hónom alá nyúlt és felhúzott magához. Szemében láttam, hogy mennyire akar már. Egy laza mozdulattal fenekemre tette kezét és magához húzott így ágyékunk összeért. Mindketten ziháltunk, én ajkamat rágcsáltam.
-Ne csináld ezt. - húzta meg kissé az állam.
-Miért?
-Mert én akarom. - mosolygott huncutul majd előre hajolt és gyengéden fogai közé vette alsó ajkamat.

Hátára feküdt én pedig átvetettem lábaimat csípőjén. Csiklómat férfiasságához dörgöltem, mindkettőnkből egy kisebb nyögés tört ki.
-Ne szórakozz, kérlek! - szólalt meg nehezen Louis.
Kissé megemeltem csípőmet, így Ő egy könnyebb mozdulattal belém nyomta magát.
-Ahh.- nyögtem, mikor teljes hossza belém került.
Lassan fel-le kezdtem mozogni rajta. Hol a csípőmet markolászta, hol pedig a melleimet.
-Gyere ide! - suttogta én pedig előre dőltem de nem hagytam abba a mozgást.
Egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Hirtelen kezeit csípőmre rakta és előre-hátra kezdett mozgatni. Hangosan felnyögtem az új mozgástól ugyanis csiklóm a hasa aljának dörzsölődött fokozva az élvezetet.
-Te..felül.. - alig hallottam a saját hangomat is.
-Alul akarsz lenni?
Bólintottam, majd Louis lassan kihúzódott belőlem és a hátamra fektetett.
-Húzd fel a lábaidat! - utasított én pedig tettem, amit kért.
Lábaim közé ült, az Ő lábai csípőm mellett voltak. Térdhajlatomba nyúlt és teljesen felhúzott maghoz, mind addig míg lassan belém nem vezette magát. Puha ujjai csípőmbe vájtak, kissé megemelték azt és így mozgott bennem ki-be, egyre gyorsabban.
-Louis! - szinte sikítottam mikor ujjai rátaláltak csiklómra és dörzsölni kezdték.
Élveztem minden egyes pillanatát, ahogy kitöltött, ahogy simogatott. Mozgolódni kezdett a lábam között, lábait elhúzta csípőm mellől. Kezeivel a fejem mellé támaszkodott és így lökött tovább.
-Most... - tört rám hirtelen az orgazmus.
Körmeimet a hátába vájtam, hátam ívbe feszült Ő pedig tovább lökött míg le nem higgadtam. Légzésem szaggatott volt és egész testemben remegtem.
-Nyugi kislány. - morogta nyakamba és megcsípte a vékony bőrt.
Nem hagyta abba lökéseit. Hátát simogattam majd kezeimet levezettem tökéletes fenekére és megmarkoltam azt. Mintha csak ennyi kellett volna neki. Felpattant rólam, kihúzódott. Tudtam mi fog következni. Kezembe vettem méretes férfiasságát és gyorsan verni kezdtem neki.
-Ez az baby. - nyögött és előre-hátra mozgatta a csípőjét, miközben hangos nyögések közepette elélvezett.

-Miért nem keltesz többször így? - kuncogtam karjaiban.
-Holnap is van reggel. - hallottam hangján, ahogy mosolyog.

Remélem tetszett.:) x
~Jennii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése